abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94280541
inca, kijk eens in het filmpjestopic ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94282161
En de visite afbellen voor morgen is geen optie free?

Hier ook een ziekenboeg. Meike ziek opgehaald van school, en Lars is de hele morgen al aan het huilen, dus die ligt incl zetpil in bed nu.
En slaapt.
Ik denk dat hij last van dookomende tanden/kiezen heeft.

Lekkere timing, morgen moeten ze op de foto met neefjes en nichtjes....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:10:57 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94282779
Boodschappen kan toch ook vanavond? Ligt het spul op bed, lekker rustig!
pi_94283043
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Boodschappen kan toch ook vanavond? Ligt het spul op bed, lekker rustig!
Ja, dat hoop ik ook :Y
Alleen gisteren was het na 23:00 voor Florian stil was.
Nu 39,5, arm ding. Wel heel gelukkig dat hij zijn speen beneden mag hebben!

En dan moet ik morgenvroeg maar even snel zuigen en dweilen voor er mensen komen terwijl Tara de kinderen even boven vermaakt oid :) Komt goed.

En visite afbellen kan normaal wel, maar het zijn er nu echt teveel ;) Hij wordt 30 en doet een borrel :) Dus overdag komen er alleen ouders en 's avonds een kudde.
Moet goedkomen allemaal hoor!
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Hier ook een ziekenboeg. Meike ziek opgehaald van school, en Lars is de hele morgen al aan het huilen, dus die ligt incl zetpil in bed nu.
En slaapt.
Ik denk dat hij last van dookomende tanden/kiezen heeft.

Lekkere timing, morgen moeten ze op de foto met neefjes en nichtjes....
Aaaah, zielig! En inderdaad briljant getimed :') Hoe voelen ze het aan he? :D Wel heel sneu ook..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:22:11 #280
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_94283191
Gaan ze morgenavond dan ergens naar toe als de kudde bij jullie is? Kan me zo voorstellen dat het voor de mannetjes niet prettig is als ze wakker zijn/worden en er zit een kudde personen toe te kijken. Wel jammer precies nu ziek zijn.
Alvast wel gefeliciteerd met Tara's 30e verjaardag. Hier heb ik mijn verjaardag niet gevierd omdat de dames ziek waren en vier het nu met mijn lief samen in mei (althans das de bedoeling) want we worden samen 70 jaar oud.
pi_94283938
Free, ik heb gewoon met mijn zieke kinderen boodschappen gedaan. Ging echt prima. Even eruit is best lekker, ook als je ziek bent. :*
pi_94284047
Ah mijn zieke kleuter vraagt of ze op de trampoline mag... dan valt het allemaal nog wel mee denk ik
Lars slaapt nog....

Tis ook echt boodschappendag he, mijn ouders komen hier zo heen, kan ik ook nog even boodschappen doen (en de toko ontvluchten)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94285549
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Free, ik heb gewoon met mijn zieke kinderen boodschappen gedaan. Ging echt prima. Even eruit is best lekker, ook als je ziek bent. :*
Ik ben net met Florian naar de PSZ op en neer gelopen en dat was geloof ik wel genoeg voor hem. Het ventje heeft 39,5 dan ga ik er niet complete borrelboodschappen mee doen :)
Een brood halen oid had ik nog wel gedaan ;)

Morgen zijn ze gewoon thuis, maar leander slaapt echt 'altijd 's avonds, wordt nergens wakker van.
En Florian is soms wakker, mar die wordt ook nog wel eens wakker als we bijbelstudiegroep hebben (ook 12 redelijk drukke mensen, haha) en dat gaat altijd prima. En meestal slaapt hij gewoon :) Dus dat durf ik wel aan.
En de mensen komen pas vanaf 20:00 's avonds, dus dan liggen ze beiden in bed.
pi_94285887
Och Freecell, da's naar zeg! En wat een timing!
Maar 30 is haske jong! :(

Hier was nacht ook zeer matig. Niet te vergelijken met wat ik bij jullie lees, maar Isabeau was erg onrustig. Werd vaak even wakker en viel dan zelf wel weer in slaap, maar niet zonder even te huilen. Het kwam op me over alsof ze gewoon helemaal niet lekker in d'r velletje zat. Nu is ze gelukkig prima te pas. Ligt overigens weer in d'r nestje.

Ik ga zo even schoonmaken, want huis lijkt oorlogsgebied.
pi_94285941
oef, wat een ziekenboeg bij jullie Free, de afgelopen tijd. Hopelijk gaat het goed komend weekend met je feest.

Wickie, ik schrok wel van je bericht. Hoe ben je doorverwezen dan? Mette praat dus nog niet, maar verstaat ze je wel, en begrijpt ze het dan? (ik vraag dit allemaal omdat we met Thomas misschien ook in hetzelfde schuitje zitten...)

Hier alles verder prima. Eerste kiesje is door zonder al te veel problemen (nouja, heel veel kwijl :Y) )
Ook al praat hij niet, hij begrijpt wel alles waardoor ik denk dat er toch niet zoveel mis is met zijn oren. Als je hem roept, reageert hij ook gewoon... Lastig hoor, is er nu iets mis of niet?.
Als hij wil wandelen komt hij met zijn schoenen aanzetten, vervolgens loopt hij naar de voordeur. Als ik vraag of hij geen jas aanhoeft, komt hij met een uitgestrekte arm weer terug om zijn jasje aan te laten trekken. O+
pi_94286222
Aoraki O+
Dat is echt wel schattig!
pi_94287400
en ik dacht: laten we eens een verjaardagkado voor opa maken.... Ben een tijdje bezig geweest de rotzooi weer op te ruimen:

Hij had er wel lol in, totdat ik hem ook moest poetsen...
pi_94288004
Die blauwe tong doet het hem helemaal _O-
pi_94288670
Wat een tof schort! Waar heb je die vandaan? En wat tof gemaakt. Zó simpel, maar ik doe het nooit. Ik heb de verf ook in huis :Y

Freecell, beterschap! Ik hoop dat het daarna klaar is en dat jij en je gezin kan genieten van de aankomende lente! En van harte met M alvast! w/

Ik ben net 2 uur boven bezig geweest met schoonmaken. Volgens mij moet ik dat toch echt vaker doen :') Maar goed. Isabeau komt nu in een schoon en fris kantoor O+

En oh Karin, beterschap met Lars en Meike! Ook sneu -O- Maar wel fijn dat Meike al weer naar buiten wilde :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94289075
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:32 schreef Aoraki het volgende:
Wickie, ik schrok wel van je bericht. Hoe ben je doorverwezen dan? Mette praat dus nog niet, maar verstaat ze je wel, en begrijpt ze het dan? (ik vraag dit allemaal omdat we met Thomas misschien ook in hetzelfde schuitje zitten...)

Aoraki, die blauwe tong :D

Mette begrijpt ook alles wat we zeggen hoor. Maar het is wel zo dat ze de periodes dat ze heel erg verkouden is en niet lekker is wat minder goed reageert. Ik maakte me daarom over dat hele praat gebeuren nog niet zo heel veel zorgen (ze hoeven nu nog niet te praten).
Ik zou dus wel willen dat ze snel geholpen wordt want ik merk dat ze er momenteel heel veel mee bezig is maar dat ze klanken die wij maken niet altijd begrijpt (soms heb je echt het gevoel dat ze oost-indisch doof is). De klanken die visueel zijn doet ze af en toe wel na, maar als ze ziek is merk ik dat ze eigenlijk geen verschil hoort tussen 'mama' en 'papa', dat klinkt voor haar dan hetzelfde, je ziet haar dan ook echt denken en twijfelen.

Maandag gaan we even praten met de dokter (er is nu een vervanger), en we bellen straks even met de Menzis. Ook ben ik naar het kijken als opties van een privekliniek. Komt goed :)
Meisie heeft al de hele dag geen koorts gehad en ligt nu te slapen.

Free, pffff, wat een timing. Hopelijk knapt Florian lekker snel weer op. Wel alvast gefeliciteerd!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94289638
Ik wíst dat ik iets belangrijks vergeten was :@

Wickie, heel veel beterschap met Mette! Wat sneu en wat een belachelijke wachtlijst? Kun je niet naar een ander ziekenhuis? 2 maanden wachten is toch niet tof? Ik bedoel dus niet een privékliniek, maar echt een zkh.

Sterke!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:28:27 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94290798
Ow wickie, wat een rotnacht zeg!

free, beterschap met je knulletje...
en meike ook al ziek...
Die kids weten het wel te timen zeg :X

Thomas, wat leuk dat je geverfd hebt!
Wij hebben gisteren ook geverfd, maar dat ging er heel wat minder beschaafd aan toe
pi_94291269
Harry :o O+
pi_94292177
mmm uitkleden, dat had ik ook wel kunnen doen.

Het schort is van de hema.

Wickie, bedankt voor de uitleg. Ik hoop echt dat jullie sneller geholpen kunnen worden.
pi_94292505
Hihi, wat een geweldige foto's! Aoraki, wat leuk om Thomas weer eens te zien! Wat ziet hij er heerlijk uit. Specs? (Lengte/gewicht dus. :+)

Ik had dit filmpje een tijdje geleden voor Twinkly gemaakt:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94294314
Wickie, heb je nog met Menzis gebeld?

Vlindur, waar heeft Isabeau een kantoor voor nodig? :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94296246
Heerlijke schilderfoto's! O+

En Ivan is cute O+ .

Mijn zoon heeft twee stapjes losgezet *O* . De waaghals :D O+ .
pi_94298127
Aggos Ivan 'Ja!' O+
Ik hoop dat Rienk straks ook zo lief naar zn broertje of zus is *; (En oh, heb je straks de BuntingBag te koop? O-) )

We hebben geen kamers meer over dus moet ze wel op kantoor. Ik denk dat als ik dr bij Rienk op de kamer leg dat het óf keten wordt óf drama. En bij ons wil ik geen kinderen :@

Raffermans! *O* *O* *O* *O* Goed man! O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:27:03 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94298377
:* ahhhh Wickie, Freecell en Karin, allemaal een dikke :*

ik ben vandaag met mijn dreumes, en mijn zus met dr 3 kids op stap geweest. Was zoooo leuk!!! maar nu natuurlijk helemaal gevloerd haha/
Gelukkig is het weekend en kan ik morgen bijslapen!!! hard aan toe hoor....
(poeeeeh zwanger zijn met een ondernemende dreumes is hard werken hoor ;) :+ )

heyhey Vlindurtje; heb jij een voorgevoel wat Rienk krijgt? een broertje of een zusje?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94299146
er zitten ook nadelen aan dat ze dol zijn op elkaar hoor. selene was vandaag eventjes zelf aan het spelen en ravi wilde meedoen. selene wilde niet en dan hoeft ze van mij dus niet, dus toen zette ravi een gigantische woedende krijsbui in! hij liep zowat paars aan :o :'( }:| :X :{w
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')