abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:46:36 #251
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94457641
Mefke hier af en toe ook hele verhalen in het Swahili hoor... En me dan boos aankijken omdat ik het niet snap :D

Freecell beetje afleiding lijkt me vandaag geen kwaad kunnen inderdaad. Jeetje ook al zo'n prutnacht dus...

Iemand nog een tip tegen een (volgens mij) droge hoest? Esmee hoest zich nu 's nachts de hele tijd wakker... We hebben al een soort hoestdrankje op natuurlijke basis, maar heb nou niet echt het idee dat het werkt...
pi_94457766
Isabeau zegt de laatste tijd steeds iets dat klinkt als 'Papa nou kijkah' en het is ons een volstrekt raadsel wat ze ermee bedoelt. Ze bedoelt in elk geval niet dat B. moet kijken. En ze zegt het steeds op dezelfde manier, met een soort Chineesachtige klank (voor mij dan hè Huup :P ). En dan ligt ze helemaal dubbel....

Het zal wel een goede grap zijn.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:59:44 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94457887
Hmm Sorbootje dat klinkt wel als een flink raadsel dan...Geen idee wat het zou kunnen zijn

Esmee zegt "kikkah" als ze een stukje bloot ziet. Ik dacht eerst dat ze kikker bedoelde, maar snapte niet waarom. Na lang piekeren weet ik eindelijk wat ze bedoelt. Ik zeg altijd "kiekkiek!" als ik haar romper over haar hoofd uittrek dus nu is alles dat bloot is kiekkiek :')

Nou ja altijd beter dan bij Linde. Daarbij ging ik dan altijd haar blote buik kietelen terwijl ik iiiieeeeeehhh!!!! zei. Da's niet handig als je dan op het strand zit en er komen schaarsgeklede mensen langs en je kind gaat steeds wijzen en heel hard iiieeeeehhhh!!!! roepen :@
pi_94458149
_O- Linde :D Nou ja, wel goed om te weten dat ik dát dus in elk geval niet moet gaan zeggen bij Timo :P
Wat heftig zeg, hoe Esmée reageert.. Maar wat anderen ook al zeggen, misschien is dit wel gewoon iets waarbij je een hele lange adem moet hebben, maar doe je het verder gewoon prima.

Timo heeft al wékenlang een paar vlekjes op zn gezicht.. ene moment lijken het waterpokjes, andere moment weer niet :? Het blijven er ook echt maar een paar en ze gaan maar niet weg.. iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Hij heeft er ook geen koorts bij dus 5e/6e ziekte lijkt me ook niet..
pi_94458152
Whahaha, ieehhhhhh is dan af en toe nog best op zijn plaats denk ik.
pi_94458174
Ohh en wat ik nog zeggen wilde: Sorbo wat klinkt dat heerlijk gezellig, met zn 3en smikkelen van lekkere hapjes bij het strand O+
pi_94458479
Nou 't was dus uiteindelijk niet aan het strand, maar wel lekker en gezellig! (en Isabeau heeft alles geproefd en vond alles lekker!)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:33:41 #258
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94458597
Oh dat was ik inderdaad ook nog vergeten ja. Dat het zo heerlijk gezellig en ontspannen klonk met die lekkere hapjes O+

Hier zijn de teletubbies op tv (als ik ga douchen, kijken de dames even tv ;) ) Dus nu snel koffie verkeerd en dan boodschappen halen!
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 10:43:15 #259
5428 crew  miss_sly
pi_94460163
Gezellig Sorbootje O+

Ik heb trouwens iets gevonden aan zuivel dat Senna wel wil en dat ik acceptabel vind: bij de Vomar hebben ze soortgelijke toetjes als Danoontjes, maar dan wel zonder suiker: Tjakka (vreselijke naam, trouwens!). Ik heb zo gezocht, maar ik kwam telkens of dingen met suiker tegen (ook die speciaal voor kinderen zijn) of dingen zonder suiker en dan ook zonder vet (voor de volwassenen). En dat laatste wil ik niet, want de vetten heeft ze juist wel nodig. Deze Tjakka's zijn volle kwark met fruit en zonder suiker. Ze vindt ze lekker en ze vindt het lepelen leuk! Je hebt ze in twee formaten volgens mij: hele mini en een maatje groter. Nu probeer ik twee mini's gedurende de dag er in te krijgen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:48:19 #260
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94460293
Oeh goede tips Miss! Ben nog steeds op zoek voor Alexa...Hier zit alleen geen Vomar, maar ga het eens googlen...

Herkenbaar dat Japans en dan kijken why don't you understand me woman???.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94460669
Oh dat is een goeie tip miss! Eens zoeken naar de dichtsbij zijnde Vomar..
pi_94461411
Hier heb ik die Tjakka toetjes ook wel eens. Bij de Emté (voorheen Golff). :)

Wij zijn zojuist heerlijk even 1,5 uur bij oma geweest. Daar heeft Mart heerlijk in de tuin gespeeld met een schepje, harkje, emmertje en steentjes. Heerlijk hoe dat hij zich kan vermaken buiten!
Het is echt een buiten kind. Gisteren bij oma (oppas, ik moest werken) is hij vanaf 09u00 tot aan bed tijd 's middags buiten geweest. Fietsen, wandelen, spelen, eten alles buiten!

Moet ik hem nu al insmeren met zonnebrandcremé? Of vanaf wanneer is dat aan te raden?
pi_94462396
Insmeren doe ik nog niet :)
Ik heb zelf de lichtste huid van iedereen, dus zodra ik sproeten begin te krijgen of wat voel trekken begin ik met smeren van de kinderen :)

En buiten vindt Florian ook te gek inderdaad. Leander ook trouwens, dus ik geniet met dit weer met volle teugen :) Zit ook behoorlijk vol met energie nu en dat is interessant te noemen na vannacht ;)
Straks als Florian weer wakker is lekker naar buiten tot kooktijd :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:59:01 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94462469
Volgens mij zijn er maar weinig kindjes geen buitenkindjes O+. Het maakt Alexa eigenlijk ook niet uit als het bijv. miezert, oid. Die is gewoong raag buiten. En wat doen we eigenlijk ook binnen?
Alexa en Seth zijn lief
pi_94463089
Ik kan niet echt van mezelf uit gaan qua verbranden etc. Ik doe het wel, maar voel het pas heel laat en duurt ook een hele tijd. Word meestal wel mooi bruin zonder te verbranden en zonder te smeren. Dus ik wacht wel op jouw teken Freecell ;)

Na bedtijd gaan we ook weer heerlijk naar buiten. Emmertje mee en Mart gaat weer heerlijk steenjtes verzamelen. Gezellig, ik in de zon met een tijdschrift. Wat wilt een mens nog meer? O+ Dit is toch zo genieten.
(wat een mens meer wilt, kinderen die niet meer ziek zijn, goed doorslapen 's nachts etc, dat wens ik dan ook iedereen toe en hopelijk mag dit ook snel zo wezen!).
pi_94463342
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:46 schreef Stiemie het volgende:
Mefke hier af en toe ook hele verhalen in het Swahili hoor... En me dan boos aankijken omdat ik het niet snap :D
Oh, het is dus Swahili?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94463377
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Takkembah het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig kindjes geen buitenkindjes O+.
Ivan is geen buitenkindje meer sinds hij het wasrek zojuist op zijn hoofd kreeg. :+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:26:40 #268
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94463384
Goede tip miss! Ga ik ook eens voor kijken. Vind het zo stom dat er dan groot op staat dat er geen suiker in zit en dan kijk je en zit het vol zoetstoffen }:| Doe 's zomers ook wel eens yoghurt staafmixeren met aardbeien ofzo erdoor :9
pi_94463394
Ah arme Ivan toch...
Is hij vast snel vergeten.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:27:34 #270
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94463412
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan is geen buitenkindje meer sinds hij het wasrek zojuist op zijn hoofd kreeg. :+
:D Arme Ivan

Zo is Linde eens een hele dag niet op het balkon geweest omdat er een "bij"zat. Bleek gewoon een vliegje te zijn :')
pi_94463447
Ik hoop dat hij het niet gauw vergeten is. Dan blijft hij tenminste van het rek af. :Y)
pi_94463574
Dat is ook zo ja. Het is een leerproces. Vallen en opstaan.
pi_94463662
hier doen we meestal gewoon van die bigarde yoghurt en een enkele keer dan een ander toetje. soms is dat dan vla, soms van die boerenyoghurt met vruchtjes en heeeeeeeeeeeeel soms een speciaal kindertoetje. eigenlijk alleen via anderen dan, ik heb nog steeds principiele bezwaren tegen alles wat in de buurt komt van een danoontje ;) is een eigen jeugdtrauma van toen met broertje die elke dag een danoontje kreeg en altijd muitte met het eten. is nog steeds een moeilijke eter

ravi sloeg zonet zomaar opeens aan het muiten bij de boterham :?
zou hij al pindakaas met stukjes mogen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:11:16 #274
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94464706
Ivan! Hij heeft echt zulke mooie ogen. O+
Wat een leuk filmpje! Ik vind het zo leuk om te horen dat hij echt een jongenstem heeft!
Rond 1.22 zegt hij volgens mij: 'Zo! Schoon!' Komt dat je bekend voor? :D
A grand adventure has begun.
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 13:20:52 #275
5428 crew  miss_sly
pi_94464946
simmu, hier werd de yoghurt ineens geweigerd en aangezien dat de enige zuivel is die ze op een dag krijgt, was ik op zoek naar iets dat ze wel wilde en dat ik ook acceptabel vond. Danoontjes vallen wat mij betreft af, omdat daar suiker in zit. Dit was een leuke ongesuikerde variant om te proberen.

wij hadden het hiet tijdens de lunch net over scholen en het blijkt dat we er toch ook snel bij moeten zijn in Amsterdam -O- dus ik zal me daar eens op storten. Lastig als je nog niet weet waar je gaat wonen.
pi_94464998
De hele ochtend is leuk geweest. Maar nu wilt hij niet slapen. Nog nooit meegemaakt overdag :D
Ga hem even een speen geven.
pi_94465182
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:11 schreef Keshet het volgende:
Ivan! Hij heeft echt zulke mooie ogen. O+
Wat een leuk filmpje! Ik vind het zo leuk om te horen dat hij echt een jongenstem heeft!
Rond 1.22 zegt hij volgens mij: 'Zo! Schoon!' Komt dat je bekend voor? :D
Haha, ik hoor het niet! Ik kan er sowieso niks van maken, dat hele verhaal. Soms denk ik wel eens middenin een van zijn monologen "nie doen" te horen. :D
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:30:13 #278
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94465247
Dat filmpje O+. En dan ook echt heel bewust zijn van het feit dat er iemand naar hem zit te luisteren.
Alexa en Seth zijn lief
pi_94465354
Ik heb nu al zin om dat filmpje vanavond te bekijken!
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 13:36:02 #280
5428 crew  miss_sly
pi_94465456
Ja, ik kan het nu op het werk ook niet, maar dat doe ik straks!
pi_94465636
Ik zei ook tijdens het maken van dat filmpje geen woord omdat ik al mijn energie in het steken was in het stilhouden van de camera omdat ik zo hard moest lachen! :D

miss, is het hier in de buurt niet zo dat je ook pas vanaf een jaar of 2-2,5 je kind inschrijft op een school?
pi_94465716
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:20 schreef miss_sly het volgende:
simmu, hier werd de yoghurt ineens geweigerd en aangezien dat de enige zuivel is die ze op een dag krijgt, was ik op zoek naar iets dat ze wel wilde en dat ik ook acceptabel vond. Danoontjes vallen wat mij betreft af, omdat daar suiker in zit. Dit was een leuke ongesuikerde variant om te proberen.

wij hadden het hiet tijdens de lunch net over scholen en het blijkt dat we er toch ook snel bij moeten zijn in Amsterdam -O- dus ik zal me daar eens op storten. Lastig als je nog niet weet waar je gaat wonen.
is toch goed dan?

zpals gezegd, ik heb hier en daar echt nog wel een beetje 'last' van dingen die met mijn broertje op een bepaalde manier gingen die ik echt niet wil met de mijne ;)

heej, ik ben de dame die de kinders allebei volstopt met diksap, smeerkaas en leverworst :P
geintje, da's wat overdreven, maar nu en dan mogen ze van mij best hoor. gister was selene me te vlug af met een roomboterkoekje. ravi blijkt roomboterkoekjes heeeeeeel lekker te vinden. dat eettie dan weer wel zelf! roomboterkoekjes, frietjes, poffertjes. dat wil hij allemaal wel aanpakken en zelf eten :X zn eigen avondeten daarentegen? als ik dat bordje dan voor zn neus zet kijktie me aan alsof ik gek geworden ben en na 10 minuten kan ik dan alsnog vertrekken naar de keuken en de staafmixer :') ah well; het ventje eet en da's het belangrijkste! ik denk dat als ze echt niks geen zuivel zouden moeten, ik dan zelfs nog wel een danoontje zou overwegen en het ze dan (met tranen in mijn ogen :'( ) zou geven :7
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:51:31 #283
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94465962
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zei ook tijdens het maken van dat filmpje geen woord omdat ik al mijn energie in het steken was in het stilhouden van de camera omdat ik zo hard moest lachen! :D

miss, is het hier in de buurt niet zo dat je ook pas vanaf een jaar of 2-2,5 je kind inschrijft op een school?
Wij kregen laatst een brief dat je heir vanaf 2 in moet schrijven. Dan een top 3 opgeeft en dan hoort wat kan. Maar ja wij zijn dus ook bezig met zoeken naar iets anders dus waar we straks gaan wonen?

En straks even een filmpje kijken. Even energie opdoen. Heb het even gewoon gehad momenteel...
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 13:54:50 #284
5428 crew  miss_sly
pi_94466059
Stiemie :*

Claudia, de scholen bij ons in de buurt moeten even bekeken worden. Een paar moet je nu al inschrijven (kun je al te laat zijn':') ) en een aantal kan pas iets later idd. Maar het verschilt per school en stadsdeel en postcode en weet ik wat allemaal.
Maar ik moet dus eigenlik Amstelveen gaan bekijken. Wel lastig, want ik weet nog niet waar in Amstelveen we gaan wonen als het allemaal doorgaat enzo. Dus hoe kan ik dan al een school uitzoeken?
pi_94466078
Dat filmpje van Ivan O+ _O-
Ik moest zo lachen. Wat schattig zeg. En wat drinkt hij toch goed uit een beker.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:15:24 #286
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94466647
Ach wat een kei lief filmpje van Ivan!!! O+ Wat een geweldig leuk kind zeg! O+
En wat drinkt hij super goed uit een beker zeg! :Y ^O^
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94466765
Ow Ivan O+ Wat een geweldig verhaal jongen :D

En hij poetst netjes die druppel op tafel weg Claudia. Goed opgevoed :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:26:51 #288
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94466981
Claudia dat is officeel Swahili hoor :D Wat drinkt hij netjes uit een gewone beker zeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94467185
Ow Ivan O+ jij spreekt echt goed Swahili!

Hier een lekker dagje! Vanmorgen lekker met Jaël in de tuin geweest, nadat ze toch weer lekker lang geslapen had. Nu ligt ze lekker in bed om straks denk ik de zandbak weer onveilig te maken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:12:21 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94468395
Oei Stiemie! -O-
Heb je toevallig tussikind druppels al geprobeerd? Dat werkt bij Sasha altijd vrijwel meteen. :Y
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:43:10 #291
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94469530
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Stiemie! -O-
Heb je toevallig tussikind druppels al geprobeerd? Dat werkt bij Sasha altijd vrijwel meteen. :Y
_O_ Dat heb ik gewoon nog in de kast staan bedenk ik me nu dus. Meteen gegeven!
pi_94469901
Zo helemaal bijgelezen :)

Jezus Stiemie -O-
Wat een terechte kutdag zeg. Hoop dat ie morgen en vooral al vanavond een stuk beter zal zijn :* En ik heb geen tips voor Esmee, ik stuur gewoon even een handje vol 'hou vollen' naar jullie toe :*

En Tess op het potje gepoept! *O*

Het filmpje van Ivan had ik al gezien, maar het is een heerlijke kwebbel O+

:W Hallo allemaal.

Het was echt heerlijk om Isabeau te hebben. Zoals ik al zei zou ik zo wel 4 kinderen willen. Die twee vermaakten elkaar opperbest en vond Rienk het ook helemaal leuk. Gister had meneer een bijslaap dag en vond hij vannacht om 3:30 dat hij er uit kon. Omdat ik er achterkwam dat manlief nog helemaal niet in bed was geweest (onderhoud van het werk) zijn we maar even wezen kijken bij hem. Rienk heeft een fles gehad en daarna zijn we weer naar bed gegaan. Vanochtend samen fris gedoucht en toen belde Laura om te vragen of we weer mee gingen naar de kinderboerderij, nou natuurlijk! *O* De heren en dame (oppaskindje) hebben zich opperbest vermaakt en na een boterham is Rienk gaan slapen en slaapt nu dus al vanaf een uur of 1. J. ligt ook in bed en dus heb ik beneden maar ff flink schoongemaakt en gedweild. En ik heb zowaar even tijd over voor een serieuze post :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:09:04 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_94477602
Ivan, wat een briljant filmpje! En wat doet ie dat goed met die beker. Driekus kan het alleen als er geen oren aan de bekers zitten, dat is garant voor knoeien.
Stiemie dat klinkt inderdaad als en ka-uu-te dag zeg. Pfff.
Vlindur, half vier! Dat is echt way to early zeg maar.

Driekus lust volgens mij geen kip tandori. Gisteren al niet, maar vandaag ook niet. Gisteren heeft ie dus maar een appel op en vandaag wat extra yoghurt. Heb geen zin om te gaan vechten over wat kip tandori.

Driekus is nu weer buiten spelen met papa. Ze waren op het kdv ook al twee keer buiten geweest, maar het jochie had er nog geen genoeg van. Morgen ben ik met em alleen, dus ik denk dat ik dan maar gewoon de deur naar de achtertuin open zet, kan ie buiten spelen zoveel ie wil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94478218
Heerlijk dat het nu gewoon kan Mefke, met dit lekkere weer!

Vlindur, mooie tijd, half 4 :') Ik vind de foto's ook zo leuk. Ze zochten elkaar echt op hè?! <3

De dame had een kort lontje vanavond. Wel vrolijk, maar als er iets een beetje tegenzat of iets lukte niet binnen drie seconden dan ging het luchtalarm af. Maar ze had wel zin om naar bed te gaan, dus nu ligt ze lekker te knorren. Oh en ze heeft in een recordtempo een pannenkoek gegeten. Ik heb het gefilmd, zal eens kijken of het een toonbaar filmpje is straks.
pi_94478635
Ik heb het filmpje van Ivan nu kunnen bekijken en ik heb genoten! Wat is het toch een heerlijk ventje. En wat kan hij ontzettend goed praten! Ok, ik versta er niks van, maar dat kan ook aan mij liggen ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:40:07 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94479205
Wat een leuk filmpje! :Y
pi_94479500
Dank voor de lieve reacties!

Stiemie, jemig, wat een dag. :o Ik hoop dat je vanavond de gelegenheid krijgt om bij te komen.
pi_94479553
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en ze heeft in een recordtempo een pannenkoek gegeten. Ik heb het gefilmd, zal eens kijken of het een toonbaar filmpje is straks.
Heb je nog iets op of bij de pannenkoek gedaan?
pi_94479583
Ja een beetje suikervrije frambozenjam.
pi_94479602
Maar 't filmpje ligt dwars. Wordt aan gewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')