quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 13:20 schreef miss_sly het volgende:simmu, hier werd de yoghurt ineens geweigerd en aangezien dat de enige zuivel is die ze op een dag krijgt, was ik op zoek naar iets dat ze wel wilde en dat ik ook acceptabel vond. Danoontjes vallen wat mij betreft af, omdat daar suiker in zit. Dit was een leuke ongesuikerde variant om te proberen.
wij hadden het hiet tijdens de lunch net over scholen en het blijkt dat we er toch ook snel bij moeten zijn in Amsterdam

dus ik zal me daar eens op storten. Lastig als je nog niet weet waar je gaat wonen.
is toch goed dan?
zpals gezegd, ik heb hier en daar echt nog wel een beetje 'last' van dingen die met mijn broertje op een bepaalde manier gingen die ik echt niet wil met de mijne
heej, ik ben de dame die de kinders allebei volstopt met diksap, smeerkaas en leverworst

geintje, da's wat overdreven, maar nu en dan mogen ze van mij best hoor. gister was selene me te vlug af met een roomboterkoekje. ravi blijkt roomboterkoekjes heeeeeeel lekker te vinden. dat eettie dan weer wel zelf! roomboterkoekjes, frietjes, poffertjes. dat wil hij allemaal wel aanpakken en zelf eten

zn eigen avondeten daarentegen? als ik dat bordje dan voor zn neus zet kijktie me aan alsof ik gek geworden ben en na 10 minuten kan ik dan alsnog vertrekken naar de keuken en de staafmixer

ah well; het ventje eet en da's het belangrijkste! ik denk dat als ze echt niks geen zuivel zouden moeten, ik dan zelfs nog wel een danoontje zou overwegen en het ze dan (met tranen in mijn ogen

) zou geven
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh