SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 53% gewijzigd door shiz op 16-03-2011 20:37:34 ]![]()
ik zou dat niet zo snel denkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms.![]()
![]()
Ja alle benzine/diesel gaat via de sigarettenaansteker aansluiting naar dit ding.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Grav1ty het volgende:
Met de hoge brandstofprijzen komt dit goed van pas. Ook zorgt hij voor meer vermogen, kopen dus!
Die vervolgens door het speciale filter 17% extra benzine/diesel en 3% vloeibare nitro produceert, de extra benzine terug laat lopen naar de tank en de nitro draadloos in de motor inbrengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Best wel.quote:quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja alle benzine/diesel gaat via de sigarettenaansteker aansluiting naar dit ding.
Die vervolgens door het speciale filter 17% extra benzine/diesel en 3% vloeibare nitro produceert, de extra benzine terug laat lopen naar de tank en de nitro draadloos in de motor inbrengt.
Placebo-werking misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet echt... heb volgends mij nog 3 orders open staatquote:3 pakketjes om op te wachten.. maar weer is wat nieuws bestellen anders heb ik over 'n maandje geen post
![]()
Btw, fix de OP even aub.. staat er nu maar half(LINK)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
wtf zie ik dit op paypal
Totaalbedrag:
$2,00 USD
Kostenbedrag:
-$0,38 USD
Nettobedrag:
$1,62 USD
kosten 38 dollar cent.
waar slaat dat op
BAM dit is 3KB![]()
Beter de voorwaarden lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Loll het volgende:
wtf zie ik dit op paypal
Totaalbedrag:
$2,00 USD
Kostenbedrag:
-$0,38 USD
Nettobedrag:
$1,62 USD
kosten 38 dollar cent.
waar slaat dat op
PayPal is schreeuwend duur, er zijn maanden dat ik er 600-800 euro aan kwijt was.![]()
hoe bedoel je ik snap geen flikker van die voorwaardenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Beter de voorwaarden lezen
PayPal is schreeuwend duur, er zijn maanden dat ik er 600-800 euro aan kwijt was.![]()
iemand nog een toevoeging op deze discussie?
http://www.buyincoins.com(...)5-30-sec-p-53-1.html
ik snap er geen flikker van ik heb hem zelf ook en ik heb ook dat probleem
BAM dit is 3KB![]()
Staat precies in wat je kwijt bent per account type aan welke transactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Loll het volgende:
[..]
hoe bedoel je ik snap geen flikker van die voorwaarden![]()
iemand nog een toevoeging op deze discussie?
http://www.buyincoins.com(...)5-30-sec-p-53-1.html
ik snap er geen flikker van ik heb hem zelf ook en ik heb ook dat probleem![]()
DX nog steeds bezig met met order.. ben benieuwd wanneer ze het eens opsturen.There are only 151 Pokémon.![]()
Jij hebt wat verkocht op MP of Ebay zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Loll het volgende:
wtf zie ik dit op paypal
Totaalbedrag:
$2,00 USD
Kostenbedrag:
-$0,38 USD
Nettobedrag:
$1,62 USD
kosten 38 dollar cent.
waar slaat dat op![]()
Fix'd, al gaat het gewoon mis wanneer juist die lap van de wiki gebruikt wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Btw, fix de OP even aub.. staat er nu maar half(LINK)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
nee joh. een terug betaling van buyincoinsquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Jij hebt wat verkocht op MP of Ebay zeker?BAM dit is 3KB![]()
ik zie het al ik keek in ander geziek van ppquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat precies in wat je kwijt bent per account type aan welke transactie.BAM dit is 3KB![]()
Hadden ze een refund moeten doen ipv een betaling.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:58 schreef Loll het volgende:
[..]
nee joh. een terug betaling van buyincoins![]()
kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hadden ze een refund moeten doen ipv een betaling.BAM dit is 3KB![]()
kreeg n sms van mn werk(vrij vandaag)
dr werd een bruine envelop uit verweggistan voor me gebracht![]()
morgen ff checken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ja want zij zullen daar natuurlijk op vooruit gaan...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Loll het volgende:
[..]
kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!
Je betaalt 0,35 euro per transactie en daarbovenop nog 2,5% dacht ik.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Tinydeal blijft leuk
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
http://www.focalprice.com(...)uth_Piece_White.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef robin007bond het volgende:
http://www.tinydeal.com/i(...)h7dvcsnoo3feiogbj6m7
WTF hahaha
[ afbeelding ]
WTF
WTFquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)uth_Piece_White.html
WTF![]()
![]()
HEBBE HEBBEDe goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
waarom staat mymemory eigenlijk in de OP? heeft toch niets met china te maken..There are only 151 Pokémon.![]()
Nee, jij had een gratis account moeten hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Loll het volgende:
[..]
kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!![]()
Zijn die Silverlit helikopters van de Intertoys een beetje goed?
119 euro zijn ze.
http://www.intertoys.nl/s(...)-gsy-rtf-572652.htmlFriettent dikke Willie, met Willie![]()
1. Dat is geen silverlit
2. Dat is ook geen Revell
3. Dat is een Double Horse Volitation
4. Die heb ik met bieden op eBay voor minder dan de helft uit Duitsland gehaald
5. Stabiele, goedgebouwde heli. Ik kan er binnen mee vliegen. Controller/transmitter is vrij goed, de verlichting is ook netjes. Buiten álleen geschikt in (zo goed als) windstille conditiesThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die andere die jij liet zien van die gast de m tegen een kliko smeet (ben ff de naam kwijt) die is " beter" ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef shiznuts het volgende:
1. Dat is geen silverlit
2. Dat is ook geen Revell
3. Dat is een Double Horse Volitation
4. Die heb ik met bieden op eBay voor minder dan de helft uit Duitsland gehaald
5. Stabiele, goedgebouwde heli. Ik kan er binnen mee vliegen. Controller/transmitter is vrij goed, de verlichting is ook netjes. Buiten álleen geschikt in (zo goed als) windstille conditiesFriettent dikke Willie, met Willie![]()
Niet is geen tracking nummer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef ray_nl het volgende:
Weet iemand hoe je een SZC nummer kan tracken? Komt bij BIC vandaanMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wel leuke site idd, maar die prijzen voor 1 stuk, zijn zoooo overdreven hoog, alleen om mensen te pushen er meer te kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.liangdianup.com/
Hebben ook best toffe dingen, alleen jammer dat de prijzen pas echt aantrekkelijk worden bij grote aantallen...
Koop je bijvoorbeeld 1 katapult, dan betaal je 20$ per stuk incl ship
Haal je er 50 betaal je opeens nog maar 1,50 perstuk ofzo inclusief ship..
Edit: Meer mensen die die pink rubber watch van BG of EB meerdere keren hebben gekregen? ondanks hem maar 1 keer te hebben besteld
Kwam maandag dinsdag thuis; horloge
Gister thuis: Horloge
vandaag; Horloge? ( geen idee ben nog niet thuis)
Tevens gister een case voor mijn HTC ontvangen, 8 maart besteld / 13 maart verzonden
en 16 maart in huis! ( zat duitse poststicker op, maar kwam wel uit hongkong)
Denk dat de status van verzenden dus gewoon niet op tijd was bijgewerkt3 dagen lijkt me onmogelijk
![]()
![]()
FocalPrice heeft m'n geld teruggestort. Kut, nu moet ik ergens anders zonnebrillen bestellen. Iemand nog tips waar ze beetje vette hebben?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Cool! Al lijkt het niet erg stevig, erg plasticachtig.
http://www.buyincoins.com(...)ft-product-3262.html![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
FocalPrice heeft m'n geld teruggestort. Kut, nu moet ik ergens anders zonnebrillen bestellen. Iemand nog tips waar ze beetje vette hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Tipje: http://chinacheep.com/ zoeken op 'polarized uv' o.i.d.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen en nu schaam ik me een beetje :$ Maar bedanktquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb van dx een van een euro of 10 besteld. (kreeg vandaag mail dat ie verzonden was)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen en nu schaam ik me een beetje :$ Maar bedankt
Buy in coins heeft wayfares voor een euro of 9.![]()
Ja ik heb al bij dx een wayfares besteld (van de winter al), maar als ik daar nu bestel gaat het nog heel lang duren. Wil nog een pilotenbril, of iets wat daar op lijkt. Ga wel naar de V&D ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb van dx een van een euro of 10 besteld. (kreeg vandaag mail dat ie verzonden was)
Buy in coins heeft wayfares voor een euro of 9.
Je kunt ook naar Spanje gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik heb al bij dx een wayfares besteld (van de winter al), maar als ik daar nu bestel gaat het nog heel lang duren. Wil nog een pilotenbril, of iets wat daar op lijkt. Ga wel naar de V&D ofzoDaar hebben ze 5-euro-brillenstores.
Ja, die mis ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Spanje gaan.Daar hebben ze 5-euro-brillenstores.
En dan een horloge erbij, en dan na de vakantie gewoon weggooien
![]()
Ik ben zo'n lompe boer die altijd op z'n brillen gaat zitten dus bestel er meestal 2 of 3, dan vallen de kosten mee en moet ik niet elke keer wachten
De beste ervaring echter is een aviator-model zonnebril van Polaroid, gewoon bij een opticien (niet op sterkte verder) toen in de aanbiedinges voor 30 euro. Werkelijk briljant hoe de schittering en felle lucht uit wordt gefilterd zonder dat er detail of kleur verloren gaat. Die goedkope meuk is vaak gewoon een zwart filter voor je ogen, dat alle totaal aan licht gewoon halveert of zo. Jammer. Heb ook een Kanye-achtige bril, in Zweden bij de H&M gekocht, die ook vrij goed is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die mis ikEn dan een horloge erbij, en dan na de vakantie gewoon weggooien
![]()
Ik ben zo'n lompe boer die altijd op z'n brillen gaat zitten dus bestel er meestal 2 of 3, dan vallen de kosten mee en moet ik niet elke keer wachten
Maar ja, als je een lompe boer bent, is het misschien handiger om inderdaad een aantal goedkope prulletjes te bestellen, al zou ik zeggen: koop eens iets duurders en behándel het dan ook als iets kostbaars.
Ja ik had er ook 2quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wel leuke site idd, maar die prijzen voor 1 stuk, zijn zoooo overdreven hoog, alleen om mensen te pushen er meer te kopen..
Koop je bijvoorbeeld 1 katapult, dan betaal je 20$ per stuk incl ship
Haal je er 50 betaal je opeens nog maar 1,50 perstuk ofzo inclusief ship..
Edit: Meer mensen die die pink rubber watch van BG of EB meerdere keren hebben gekregen? ondanks hem maar 1 keer te hebben besteld
Kwam maandag dinsdag thuis; horloge
Gister thuis: Horloge
vandaag; Horloge? ( geen idee ben nog niet thuis)
Tevens gister een case voor mijn HTC ontvangen, 8 maart besteld / 13 maart verzonden
en 16 maart in huis! ( zat duitse poststicker op, maar kwam wel uit hongkong)
Denk dat de status van verzenden dus gewoon niet op tijd was bijgewerkt3 dagen lijkt me onmogelijk
Maar het kan ook best zijn dat ik hem twee keer gekocht heb, ik houd nooit bij welke centdeals ik al wel en niet gehad heb
![]()
![]()
Ik moet zeggen, polaroid enzo vind ik ook veel beter. Heb die wel eens bij een tankstation gekregen, en dat werkt echt goed. Maar ik heb dus zonnebrillen die ik cool vind qua looks en ik heb die echt handig zijn die ook goed werken. Toch eens gaan combineren danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De beste ervaring echter is een aviator-model zonnebril van Polaroid, gewoon bij een opticien (niet op sterkte verder) toen in de aanbiedinges voor 30 euro. Werkelijk briljant hoe de schittering en felle lucht uit wordt gefilterd zonder dat er detail of kleur verloren gaat. Die goedkope meuk is vaak gewoon een zwart filter voor je ogen, dat alle totaal aan licht gewoon halveert of zo. Jammer. Heb ook een Kanye-achtige bril, in Zweden bij de H&M gekocht, die ook vrij goed is.
Maar ja, als je een lompe boer bent, is het misschien handiger om inderdaad een aantal goedkope prulletjes te bestellen, al zou ik zeggen: koop eens iets duurders en behándel het dan ook als iets kostbaars.
Ik heb nadat ik mijn ogen heb laten laseren wat zonnebrillen van Xloop gekocht, ook prima voor een goedkope zonnebril. Niet in de shops te vinden maar wel voor weinig via Ebay.![]()
![]()
Die ik besteld heb schijnt ook een polaroid model te zijn.
En een goede aviator zou tijdloos moeten zijn en eigenlijk iedereen moeten staan. Blijkbaar ben ik niet iedereen want bij mij is het zo'n plomp ding op m'n bakkes + het is een beetje een overdreven model vind ik. Wel jammer...![]()
Die ga ik denk ik wel 2 of 3 kopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef loonytik het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)hand-with-dx-2011311go DX
Ik kijk elk jaar naar welk goede doel ik dat jaar zal steunen (dan vertel ik de mensen op straat en aan de deur dat, en dat ik hun doel in overweging zal nemen voor het volgende jaar, ik heb nergens meer een hekel aan dan overal maar een euro of twee voor te geven, dan doe ik liever eens per jaar een redelijk substantiële donatie aan één doel). Ik probeer elk jaar een ander doel te kiezen, maar het Rode Kruis doet zulk vooraanstaand werk, dat die donatie eigenlijk telkens daar terechtkomt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik wel 2 of 3 kopen
Goed dat ook DX helpt 'awareness' te 'raisen' en uit eigen zak zaklampjes ter beschikking stelt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Paar weken geleden een telefoonhoesje besteld bij DealExtreme. Kwam van de week binnen.
Bij Buyincoins had ik een armband voor tijdens het hardlopen besteld, kreeg ik mail dat 'ie toch niet op voorraad was en dat het geld teruggestort zou worden.
Niet meer actief op Fok!![]()
Net m'n md80 binnenecht superblij mee, en de kwaliteit is echt super voor zo'n klein ding!
Heeft iemand dit wel is geprobeerd, er komt nog een 2e md80 binnen dus ik ga het zeker proberen!![]()
Welk model is het? Zie Chucklohr.com/808.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net m'n md80 binnenecht superblij mee, en de kwaliteit is echt super voor zo'n klein ding!
Heeft iemand dit wel is geprobeerd, er komt nog een 2e md80 binnen dus ik ga het zeker proberen!Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Het is een #3quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Welk model is het? Zie Chucklohr.com/808.![]()
![]()
Ik zag toevallig een mailtje voorbij komen met (ik denk) siliconen usbstick armbandjes, zouden daar ook ergens waterdichte uitvoeringen van te vinden zijn?![]()
Zoiets dus:![]()
![]()
Volgens Ali B wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef g0dz0r het volgende:
Ik zag toevallig een mailtje voorbij komen met (ik denk) siliconen usbstick armbandjes, zouden daar ook ergens waterdichte uitvoeringen van te vinden zijn?![]()
Zoiets dus:
[ afbeelding ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waar besteld en hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
Heeft iemand dit wel is geprobeerd, er komt nog een 2e md80 binnen dus ik ga het zeker proberen!![]()
Waarschijnlijk van BIC of BIC.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Waar besteld en hoeveel heb je ervoor betaald?
Haha, nee niet BIC en ook niet BIC, deze komt van ebayquote:![]()
(ik heb er trouwens ook een van bic besteld)![]()
Ach so.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Haha, nee niet BIC en ook niet BIC, deze komt van ebay![]()
(ik heb er trouwens ook een van bic besteld)
Ja, ik had dus een paar dagen geleden gevraagd om een replacement omdat er in zo'n tabeletje stond dat je na zoveel dagen of een refund of een replacement krijgt. Kreeg ik een mailtje terug van hun dat ze een nieuwe hebben geshiped, ik had dus gisteren voor de zekerheid een case gestart op ebay voor het geval dat ie niet zou aankomen. Kreeg ik vandaag mn geld terug en lag er een pakketje op me te wachtenquote:![]()
![]()
Hehe, dus volgens die tabel krijg je sowieso je geld terug, je hebt 'em nu ontvangen én ze hebben er nog eentje opgestuurd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, ik had dus een paar dagen geleden gevraagd om een replacement omdat er in zo'n tabeletje stond dat je na zoveel dagen of een refund of een replacement krijgt. Kreeg ik een mailtje terug van hun dat ze een nieuwe hebben geshiped, ik had dus gisteren voor de zekerheid een case gestart op ebay voor het geval dat ie niet zou aankomen. Kreeg ik vandaag mn geld terug en lag er een pakketje op me te wachten![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 17-03-2011 19:29:33 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ze "zeggen" dat ze er een op hebben gestuurd, maar ik heb er in ieder geval nu dus een gratis, en misschien dus 2quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hehe, dus volgens die tablet krijg je sowieso je geld terug, je hebt 'em nu ontvangen én ze hebben er nog eentje opgestuurd?![]()
![]()
![]()
Is het dan niet eerlijker iig eentje gewoon netjes te betalen of is dat heel ouderwets van me?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ze "zeggen" dat ze er een op hebben gestuurd, maar ik heb er in ieder geval nu dus een gratis, en misschien dus 2![]()
Ik zou me hier toch niet prettig bij voelen..![]()
Tja... Het verbaasde mij eigenlijk al dat ik m'n geld terugkreeg, daar had ik ook nog helemaal niet om gevraagd, ik had de case puur geopend om zekerheid te hebben. en zij gaven me zomaar mijn geld terug, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Is het dan niet eerlijker iig eentje gewoon netjes te betalen of is dat heel ouderwets van me?![]()
Ik zou me hier toch niet prettig bij voelen..![]()
![]()
http://mp4nation.net/cata(...)de43f9edd1d0e85255fe
Jeutje, goedkoop zijn ze niet. 139,50 voor Chinees spul!
Shit, ik kon er net een gebruikenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
http://bit.ly/ezfski
Gr, waarom zie ik die nu pas
http://bit.ly/fV1QPf Nu is hij uit z'n stok![]()
![]()
Heb je ergens een sample staan van jou MD-80 camera?
Ik heb hier al een buyer report.
http://www.chucklohr.com/808/MD80/index.html
3% frameloss heb ik.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik zat serieus te twijfelen, met die korting kom je op 110,- namelijk. Nog best wat geld maar als het echt goede doppen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef shiznuts het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)de43f9edd1d0e85255fe
Jeutje, goedkoop zijn ze niet. 139,50 voor Chinees spul!![]()
![]()
Mn spullen binnen van 02/01/'11 binnen![]()
Focusable green laser 100mw(met slotje achter op
)
incl lader en accu met 2 extra accu's
us2eu plug converter 87 cent
RVS "zeepje" net getest na t koken(met knoflook) en werkt echt!1
2,5" SATA enclosure usb2 voor $5,66(werkt alleen als je beide usb-kabels aansluit)
nu nog ff wachten op dit . led verlichting voor in de auto "deur open"
4 sata kabels voor $5,12 totaal![]()
Als alles dan weer binnen is, ga ik dit bestellen.
Butaan soldeerboutje dusen een schroevendraaiersetje
claim tegen lightinthebox ingediend. me pakket is nog steeds niet hier ( ondanks dhl tracking )
en de site reageert gewoon al paar dagen niet op me email...Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Meestal heb ik tegenwoordig daarna de kleine pakketjes binnen een dag of 8/10 in huis, ik denk niet dat ze daar nog lang op de stapel liggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef UncleSam het volgende:
Dispatched betekend bij bic niet verzonden, maar klaar voor verzending
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik had onderdelen voor mijn heli besteld, krijg ik net een mail dat ie terug was gestuurd naar hun kantoor. Gelukkig heb ik toch een refund gekregen![]()
Yep: http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.buyincoins.com
EDIT: en nu zijn ze weer up!
[ Bericht 11% gewijzigd door thecuriousone op 18-03-2011 13:17:33 ]jaja, en azo...![]()
Iemand ervaringen met eReaders uit China? Die op dealextreme ziet er best goed uit en zolang-ie .epub ondersteunt zit je goed op zich..
http://www.dealextreme.com/p/e003-7-lcd-e-book-reader-media-player-w-fm-radio-voice-recorder-white-128mb-ram-2gb-flash-44051
Of hebben jullie een betere suggestie?![]()
Het blijft TFT.
da's zo goed als onleesbaar met veel zonlicht.
kan je netzogoed de Archos 70 kopen.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Haha nou voor die prijs houd ik het voorlopig wel even bij m'n telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:15 schreef marcel-o het volgende:
Het blijft TFT.
da's zo goed als onleesbaar met veel zonlicht.
kan je netzogoed de Archos 70 kopen.Toch bedankt
![]()
idd, de duurdere ereaders maken gebruik van e-ink. Dat is een heel andere techniek en ziet eruit als normaal papier (wat meer makkelijker leest).![]()
![]()
Oh shit. De muziek begint meteen te spelen als je em openklapt.
Niet echt geschikt om in het openbaar te gebruiken.![]()
Deze ook gekocht.
Heb al 11 aanstekers uit China, volstaat voor even.![]()
You're a funny man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef meth1745 het volgende:
Deze ook gekocht.
Heb al 11 aanstekers uit China, volstaat voor even.
(Top Gear)
![]()
Ik overweeg deze te kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit. De muziek begint meteen te spelen als je em openklapt.
Niet echt geschikt om in het openbaar te gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
Deze ook gekocht.
Heb al 11 aanstekers uit China, volstaat voor even.
Importeren zonder vergunning, nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Zou het mogelijk om http://www.tinydeal.com/5(...)kt14153-p-12808.html
te importeren?
Misschien kan je ze het wel laten opsturen met bv Hong Kong post.![]()
Heeft er iemand ervaring met PS3 Dualshock controllers via Ebay/Shops?
Want 65 euro bij de Intertoys neertellen vind ik echt tever gaan.
Tweedehansje zou ook kunnen maar dan zijn de sticks dol of zitten ze onder de plakkie plak.
Ik heb ooit door de gunstige dollarskoers wel een PS2 controller kunnen kopen, maar ik ben die site kwijt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
http://www.axelmusic.com/(...)+Accessories&s_fid=5quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef W00fer het volgende:
Tweedehansje zou ook kunnen maar dan zijn de sticks dol of zitten ze onder de plakkie plak.
Ik heb ooit door de gunstige dollarskoers wel een PS2 controller kunnen kopen, maar ik ben die site kwijt.
Ongeveer 35 euro voor een DS3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Of gewoon een PS3 compatible dualshock joypad van BIC voor (haast) nop... http://www.buyincoins.com(...)s3-product-1791.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.axelmusic.com/(...)+Accessories&s_fid=5
Ongeveer 35 euro voor een DS3The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Btw, heb een (in sommige gevallen beter) alternatief gevonden voor ChinaCheep: http://chinaprices.us/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik gebruik deze al jaren. Kost je iets van ¤ 35,- en dan heb je gewoon een originele controller in huis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef W00fer het volgende:
Ik heb ooit door de gunstige dollarskoers wel een PS2 controller kunnen kopen, maar ik ben die site kwijt.
Ik zou in ieder geval geen neppert gaan kopen aangezien dat altijd gekut is met de knopjes.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Heb ik ook! Het is z'n geld waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of gewoon een PS3 compatible dualshock joypad van BIC voor (haast) nop... http://www.buyincoins.com(...)s3-product-1791.html![]()
Ik vind dit altijd frappant. Jij bent vergeten dat het geld van de vorige Tsunami actie van jaren terug in een zwart gat is verdwenen? Het rode kruis dat weigerde aan Zembla te vertellen wat ze met al het geld hebben gedaan. Gaan ze in Indonesië ofzo kijken, geen flikker gedaan, projecten die niet bestaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik kijk elk jaar naar welk goede doel ik dat jaar zal steunen (dan vertel ik de mensen op straat en aan de deur dat, en dat ik hun doel in overweging zal nemen voor het volgende jaar, ik heb nergens meer een hekel aan dan overal maar een euro of twee voor te geven, dan doe ik liever eens per jaar een redelijk substantiële donatie aan één doel). Ik probeer elk jaar een ander doel te kiezen, maar het Rode Kruis doet zulk vooraanstaand werk, dat die donatie eigenlijk telkens daar terechtkomt.
Goed dat ook DX helpt 'awareness' te 'raisen' en uit eigen zak zaklampjes ter beschikking stelt.
Hetzelfde met het Haïti geld, heeft o.a. Bill Clinton alles opgepot en nog geen reet gedaan.
Goede doelen zijn vooral bedoeld om westerse zakken te vullen met dikke salarissen. Je bent GEK als je nog ooit iets gaat geven aan deze criminele organisaties. Wil je aan liefdadigheid doen dan moet je kleine lokale projecten steunen of geld strooien als je op vakantie bent in een arm land.
Ik wil graag rechtstreeks wat geld op een Japanse bankrekening zetten van een familie. Ook omdat ik luie sloebers in Afrika etc. erg zat ben. Japanners steken ten minste hun handen uit de mouwen en wachten niet op iemand anders om hun rotzooi op te ruimen. Dan wil ik graag helpen.![]()
Eens. Toevallig heb ik 5 minuten geleden m'n eerste microkredit verstrekt op kiva, en dat voelt veel beter dan het in de bodemloze put te gooien. Zodra Japan zich daar meldt, geef ik daar ook nog wat aan denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol, voor ¤6,70 heb ik die ook maar even besteld. Speel eigenlijk nooit multiplayer op de PS3, maar extra controller kan altijd van pas komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of gewoon een PS3 compatible dualshock joypad van BIC voor (haast) nop... http://www.buyincoins.com(...)s3-product-1791.html
Wel eerst 3 weken wachten ws. totdat ie er is (als ie uberhaupt komt)![]()
![]()
Wellicht kan iemand mij hier helpen.
Ik bestel al jaren allerlei dingetjes van dealextreme, focalprice, chinezen op ebay etc.
Ik vertrouw de postbezorger alleen niet er raken steeds pakjes kwijt. Eerst dacht ik dat het aan de chinees lag (opgelicht) maar het waren allemaal goedkope dingen dus ik had geen zin om erachter aan te gaan.
Nu heb ik 3 dure tablets gekocht op BIC (buyincoins.com voor de leken) en 1 daarvan is nooit ontvangen
RA041589286CN
http://www.track-trace.com/post
Als je die tracktrace bekijkt staat er unsuccesful delivery. Echter nooit een afhaalpapiertje gehad. De medewerkers van het postkantoor kennen mij omdat ik zo vaak pakjes kom afhalen maar ook zij hebben geen groot pakje gezien met een vuilniszak eromheen (zo worden de tablets altijd verpakt)
Nu heb ik laatst ook nog eens een pakket van 200 euro rembours gestuurd en ik had op het buitenkant ook nog eens 200 euro opgeschreven voor als geheugensteuntje in het postkantoor als ik het bedrag moest invullen (stom stom) het pakket is geweigerd en retour afzender gegaan op 8 maart. Ik heb het pakje nooit teruggekregen godverdomme.
Hoe kan ik het chinese tracktrace nummer 'verder' tracken dan die gare website? Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Ergens een klacht indienen? Er komen hier 3 tnt postbodes soms wel 2 postbodes per dag met pakketjes.![]()
Bel eens naar de TNT, als het goed is is de code ook omgenummerd, dus moet hij ook beter te traceren zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik bestel al jaren allerlei dingetjes van dealextreme, focalprice, chinezen op ebay etc.
Ik vertrouw de postbezorger alleen niet er raken steeds pakjes kwijt. Eerst dacht ik dat het aan de chinees lag (opgelicht) maar het waren allemaal goedkope dingen dus ik had geen zin om erachter aan te gaan.
Nu heb ik 3 dure tablets gekocht op BIC (buyincoins.com voor de leken) en 1 daarvan is nooit ontvangen
RA041589286CN
Als je die tracktrace bekijkt staat er unsuccesful delivery. Echter nooit een afhaalpapiertje gehad. De medewerkers van het postkantoor kennen mij omdat ik zo vaak pakjes kom afhalen maar ook zij hebben geen groot pakje gezien met een vuilniszak eromheen (zo worden de tablets altijd verpakt)
Nu heb ik laatst ook nog eens een pakket van 200 euro rembours gestuurd en ik had op het buitenkant ook nog eens 200 euro opgeschreven voor als geheugensteuntje in het postkantoor als ik het bedrag moest invullen (stom stom) het pakket is geweigerd en retour afzender gegaan op 8 maart. Ik heb het pakje nooit teruggekregen godverdomme.
Hoe kan ik het chinese tracktrace nummer 'verder' tracken dan die gare website? Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Ergens een klacht indienen? Er komen hier 3 tnt postbodes soms wel 2 postbodes per dag met pakketjes.
Verder zou je wat test pakketjes met tracking kunnen laten versturen om te testen hoeveel % je mist.
Bij staat zou ik in ieder geval nu: Niet afgeven bij buren neerzetten. misschien is er ook wel een ''foute buurman'' (kan natuurlijk ook wel een paar huizen verderop zijn). Waar de postbode de pakjes afgeeft en die ze niet doorsluist.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat is ook een beetje het risico van zover weg bestellen. Er zitten zoveel schakels tussen dat het lastig te achterhalen is waar het fout gaat. Bestel zelf daarom ook alleen goedkoop spul daar(tot 30 euro oid).
En verder kun je idd proberen contact op te nemen met TNT. Ik vraag me wel af of TNT naar het Hongkongse postbedrijf communiceert over de status. Als dat niet zo is dan gaat het in China al fout.![]()
Ik krijg zo'n 20 pakjes hier per maand met tracktrace. Het is zo dat ze geen pakjes met tracktrace bij de buren mogen afgeven. Verder heb ik gehoord dat postbodes per bezorgd pakje betaald krijgen (als het pakje bij de buren word afgegeven telt het ook als bezorgd) laatste tijd ben ik bijna nooit thuis maar ontvang dus wel een shitload aan pakjes. Waarschijnlijk is die postbode daarom gefrustreerd en steelt die maar een pakje ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bel eens naar de TNT, als het goed is is de code ook omgenummerd, dus moet hij ook beter te traceren zijn.
Verder zou je wat test pakketjes met tracking kunnen laten versturen om te testen hoeveel % je mist.
Bij staat zou ik in ieder geval nu: Niet afgeven bij buren neerzetten. misschien is er ook wel een ''foute buurman'' (kan natuurlijk ook wel een paar huizen verderop zijn). Waar de postbode de pakjes afgeeft en die ze niet doorsluist.
Ik heb 1 goede buur en 1 slechte maar lijkt mij sterk dat een rembours pakje dat retour afzender gaat naar mijn buren gaat. Die afhaalbriefjes zijn ook kut. Als het bij de buren ligt staat er alleen een huisnummer op (geen tracktrace) ook afhaalbriefjes voor pakjes die je kan ophalen staat soms 1 tracktrace en dan staat er bijv. "4 pakjes"
voor het rembours afzender pakket laat ik een onderzoek instellen bij TNT. Die andere weet ik nog niet wat ik moet doen aangezien ik alleen het chinese tracktrace nummer heb.
Het chinese pakje is circa 125 euro en dat rembours pakket 200 euro. Laten we hopen dat het een foutje is anders vertrouw ik postbodes niet meer![]()
![]()
die chinese pakjes moet je (als ze met tracking zijn) door de chinees een klacht laten indienen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n 20 pakjes hier per maand met tracktrace. Het is zo dat ze geen pakjes met tracktrace bij de buren mogen afgeven. Verder heb ik gehoord dat postbodes per bezorgd pakje betaald krijgen (als het pakje bij de buren word afgegeven telt het ook als bezorgd) laatste tijd ben ik bijna nooit thuis maar ontvang dus wel een shitload aan pakjes. Waarschijnlijk is die postbode daarom gefrustreerd en steelt die maar een pakje ofzo.
Ik heb 1 goede buur en 1 slechte maar lijkt mij sterk dat een rembours pakje dat retour afzender gaat naar mijn buren gaat. Die afhaalbriefjes zijn ook kut. Als het bij de buren ligt staat er alleen een huisnummer op (geen tracktrace) ook afhaalbriefjes voor pakjes die je kan ophalen staat soms 1 tracktrace en dan staat er bijv. "4 pakjes"
voor het rembours afzender pakket laat ik een onderzoek instellen bij TNT. Die andere weet ik nog niet wat ik moet doen aangezien ik alleen het chinese tracktrace nummer heb.
Het chinese pakje is circa 125 euro en dat rembours pakket 200 euro. Laten we hopen dat het een foutje is anders vertrouw ik postbodes niet meer
Dan moet Chinapost/honk kong post het laten naarzoeken, dan krijg je vast een vergoeding of alsnog het pakje.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat pakje van 125 is van BIC ik heb al een paypal geschil open maar ik weet voor 99% zeker dat ze mij daar niet mee gaan helpen. Die chinees heeft zijn taak volbracht en dat is zorgen dat het pakje china verlaat. Ik zal wel een respons krijgen dat ik contact moet opnemen met het postkantoor. Maarja niet geschoten is altijd mis..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
die chinese pakjes moet je (als ze met tracking zijn) door de chinees een klacht laten indienen.
Dan moet Chinapost/honk kong post het laten naarzoeken, dan krijg je vast een vergoeding of alsnog het pakje.
Ik heb wel een chinees van BIC op mijn msn die over paypal disputes gaat. Omdat er telkens dingen in de communicatie misgingen. Die customer service is echt heeel slecht. Vraag je om track trace van je nieuwe order geven ze je tracktrace van je oude order van 2 weken geleden zucht.
Edit: Onderstaande in het dispuut gepost
RA041589286CN says unsuccesful delivery. I contacted my post office they said I need to contact the chinese seller because you need to make a dispute with your post office. Can you please contact your post office in china so we can solve this missing package.
Thanks!![]()
Vraag aan TNT om de code om te zetten naar een Nederlandse 3S code, daarmee kunnen ze zien welke chauffeur m op zijn rit heeft gehad en wanneer hij afgeleverd had moeten worden.
edit als me ff je postcode en huisnummer pm'd dan vraag ik t wel ff aan.![]()
Waarom heeft DX bijna een week nodig om mijn pakketje in te pakkenis maar 2 bij 2 cm ofzo..
j/k, heb geen haast hoor
There are only 151 Pokémon.![]()
Waar kan je die omzetting aanvragen? Daar was ik namelijk naar op zoek. 2 jaar geleden kon je dat online doen meen ik mij te herinneren. Ik kon het laatst niet terugvindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef UncleSam het volgende:
Vraag aan TNT om de code om te zetten naar een Nederlandse 3S code, daarmee kunnen ze zien welke chauffeur m op zijn rit heeft gehad en wanneer hij afgeleverd had moeten worden.
edit als me ff je postcode en huisnummer pm'd dan vraag ik t wel ff aan.![]()
![]()
Kan van alles betekenen. En ja dat kan ook betekenen dat de status teruggaat gaat naar not in stock of welke termen DX dan ook gebruikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom heeft DX bijna een week nodig om mijn pakketje in te pakkenis maar 2 bij 2 cm ofzo..
j/k, heb geen haast hoor
Persoonlijk koop ik niks meer bij DX er bestaan nu veel meer concurrenten die het binnen 1-2 dagen verzenden.
Enige wat ik nog op DX koop zijn die US-EUR stekker converters van 0.88usd per stuk. Boeit mij namelijk niet of het verzenden 6 maanden duurt ik heb er toch 200 stuks van. Altijd handig lol
(ps: ik koop ze met mijn dx points)![]()
Ja maar DX was de enige die mijn product aanbood (een sleutelhanger)
maar ik ben wel tevreden verder, zolang het aankomt vind ik het al fantastisch, de levertijden boeien me niet echt, het is toch maar een paar dollar en verzenden is gratis!There are only 151 Pokémon.![]()
Waarom heb je d'r zoveel als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Kan van alles betekenen. En ja dat kan ook betekenen dat de status teruggaat gaat naar not in stock of welke termen DX dan ook gebruikt.
Persoonlijk koop ik niks meer bij DX er bestaan nu veel meer concurrenten die het binnen 1-2 dagen verzenden.
Enige wat ik nog op DX koop zijn die US-EUR stekker converters van 0.88usd per stuk. Boeit mij namelijk niet of het verzenden 6 maanden duurt ik heb er toch 200 stuks van. Altijd handig lol
(ps: ik koop ze met mijn dx points)Wat doe je er mee?
![]()
Ja ik had veel punten maar telkens als ik iets duurs (lees: nuttige en/of leuke gadget) wilde kopen met de punten was het zogenaamd out of stock. Vervolgens duurde het ook heel lang totdat ik die punten weer terug kreeg. MAW: Ik had geen zin dat gezeik met die customer service. Ik weet niet hoe het nu gesteld is met DX maar toendertijd was het standaard dat je 1 week moest wachten voor een reply op je ticket. Ja daaag. (en het was niet eens chinese new year of zo'n andere feestdag) Dus toen begon ik maar van die nutteloze troep te kopen zoals opladers (altijd handig) en die stekkers.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom heb je d'r zoveel als ik vragen mag?Wat doe je er mee?
![]()
Vandaag m'n zonnebril ontvangen, ziet er erg goed uit.
http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-22856
En maar twee weken tussen bestellen en ontvangst.Geen referral hier.![]()
Gisteren 3 dingetjes gekocht bij dealextreme, een iphone touchscreen replacement, een openmaak tool en een case voor me iphone. Gisteren om 6 uur in de middag gekocht, en hij is nu al shipped![]()
![]()
Ze spammen vaak op fora's zoals fok, van een lid hier op fok werd zijn naam gebruikt bij reviews terwijl diegene niet zelf reviews post, hun levertijd is heel traag en hun 1 cent deals heb ik nog nooit ontvangen.![]()
Hee ik kreeg zojuist mijn 1 cent touchscreen stylus
http://www.priceangels.co(...)ssorted__p17373.html
werkt alleen niet op ipod touch
wat is dit![]()
Die van mij was 2 dagen naar mijn normale pakketje verzonden, nog nooit ontvangen (normale pakje wel).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:37 schreef Dhaha het volgende:
Hee ik kreeg zojuist mijn 1 cent touchscreen stylus
http://www.priceangels.co(...)ssorted__p17373.html
werkt alleen niet op ipod touch
Heb ook mijn 90 graden kabeltje binnen gekregen, 15 dagen naar verzenden best ok dus
"Bouw" kan beginnen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef RobertNL het volgende:
Heb ook mijn 90 graden kabeltje binnen gekregen, 15 dagen naar verzenden best ok dus![]()
![]()
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?klerkje![]()
3-4 weken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Spiegelei het volgende:
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?![]()
Maak een ticket aan op de dx site en vraag naar de status van de producten. Waarschijnlijk zijn de producten niet op voorraad!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Spiegelei het volgende:
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2011 18:19:32 ]![]()
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Oja, hij ging een tablet-dock maken toch?![]()
ik ga binnekort een leuke dealextreme bestelling plaatsen
Heeft er iemand een leuke actiecode waarmee ik wat leuks erbij krijg?
bestelling zal ongeveer 40 euro zijn![]()
Hé, die link postte ik vorige week ook volgens mij. Ziet er voor grotere aantallen wel interessant uit, maar geen ervaringen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef ebutyouyou het volgende:
heeft iemand ooit iets bij www.liangdianup.com bestelt?
ervaringen?![]()
ja klopt, ben toen even gaan kijken en vond er wel een paar leuke dingen tussen zitten.
maar omdat idd pas vanaf grote getallen interessant is wil ik wel graag weten of iemand misschien al ervaringen had. want als een bestelling niet aankomt ben je anders zo 100 euro kwijt ofzo![]()
Die acties houden ze ook alleen maar om email adressen te verzamelen om deze vervolgens door te verkopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef igi0n het volgende:
Ze spammen vaak op fora's zoals fok, van een lid hier op fok werd zijn naam gebruikt bij reviews terwijl diegene niet zelf reviews post, hun levertijd is heel traag en hun 1 cent deals heb ik nog nooit ontvangen.![]()
ik ben eroveruit, ik ga een Flytouch 3 kopen bij Merimobiles
maar welke manier van shippen moet ik nou gebruiken, UPS/FedEx/DHL, EMS of regular mail?
bedankt!![]()
![]()
Ik zou EMS doen persoonlijk (voornamelijk vanwege inklaringskosten).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
kleinere pakkans zeker dan met die andere toch? en je bent verzekerd tot een bepaald bedrag oid?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou EMS doen persoonlijk (voornamelijk vanwege inklaringskosten).![]()
k zocht wat onderdelen voor mn ipod en kwam ik deze site tegen.
voor nog geen 25 euro maak k m als nieuw
k weet nie of t in dit topic past verder...| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ergens zit ik nog te denken om deze erbij te kopen; is de goedkoopste die ik kon vinden op het interweb met donkere glazen.
Die van bic heeft namelijk erg doorzichtige glazen...
Paypal moet moeilijker worden, kopen gaat veel te makkelijk.
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 20-03-2011 00:35:15 ]![]()
100% pakkansquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus DHL/FedEx/UPS gebruiken...
hoge pakkans neem ik aan?
Gewoon via Air Mail laten versturen duurt 1 week tot 3 maanden![]()
![]()
EMS wordt overgedragen aan GLS hier..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus DHL/FedEx/UPS gebruiken...
hoge pakkans neem ik aan?
Hmm kan er nu niks meer over vinden maar mijn Vancl pakketjes kwamen altijd met EMS en werden hier afgeleverd door GLS![]()
Ik begrijp het probleem niet inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
EMS wordt overgedragen aan GLS hier..
EMS zit ook niet in Oostenrijk, maar dan brengt Post.at het toch bij me?
Een carrier kan nu eenmaal niet overal zitten, lijkt me nogal wiedes.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
oke, invoerrechten voor een tablet is toch gewoon 19% plus nog wat administratiekosten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet inderdaad.
EMS zit ook niet in Oostenrijk, maar dan brengt Post.at het toch bij me?
Een carrier kan nu eenmaal niet overal zitten, lijkt me nogal wiedes.![]()
State maakt niet uit wat je daar invult, kan provincie zijn maar ook een bedankje aan de postbodequote:Op zondag 20 maart 2011 00:42 schreef Syphixx het volgende:
ik ga mn eerste aankoop doen ( bij BIC ) maar wat moet er bij State komen en watvoor is het ?Is verplicht om iets in te vullen, maar niet van toepassing in Nederland.
![]()
allright, merci voor snelle response, kga vo zo'n ps3 bakje, hopelijk is het wat![]()
en hopelijk word ik nu ook geen verslaafde aan dit soort dingen![]()
![]()
1 shot and you're an addictquote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Syphixx het volgende:
allright, merci voor snelle response, kga vo zo'n ps3 bakje, hopelijk is het wat![]()
en hopelijk word ik nu ook geen verslaafde aan dit soort dingen
Het zegt al genoeg dat je op zaterdagnacht half één, binnen vijf minuten twee antwoorden hebt![]()
![]()
voor je het weet is je bankrekening leeg hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Syphixx het volgende:
en hopelijk word ik nu ook geen verslaafde aan dit soort dingennu koop je wat voor je ps3, dan koop je weer wat, dan ga je handelen in illegale lasers op school... Het gaat snel!
![]()
![]()
zattek maar nog in school.. kon ik snel apple stuff sellen
nuja, ben ook ni van plan om stuff t ekopen die ik ook ni echt nodig heb![]()
![]()
dat zeg je nu ja, maar over een maandje denk je daar wel anders overquote:Op zondag 20 maart 2011 01:07 schreef Syphixx het volgende:
zattek maar nog in school.. kon ik snel apple stuff sellen
nuja, ben ook ni van plan om stuff t ekopen die ik ook ni echt nodig heb![]()
![]()
Whehe, heb de laatste weken ook al een stuk of 10 nep-Oakley zonnebrillen besteld bij FocalpriceKosten toch maar 3 of 4 dollar en aangezien ja adhv. alleen plaatjes niet precies weet wat je krijgt gewoon van elk model 1 of 2 besteld. Dan tikt het wel aan
Overigens niet alleen voor mezelf besteld al die brillen.
Daarvoor bij Dealextreme dit jaar ook al een paar keer wat random troep, zoals laserpointers en led-zaklampen.
Wel irritant dat DX op de doos/envelop soms ook 'Toys' als content op zet, terwijl ik geen 'Toys' besteld heb (zal wel voor de douane zijn denk ik). Pakketjes worden bij mij meestal bij de winkel onder me bezorgd, dus als ik die kom ophalen zullen ze daar wel denken, een volwassen gast die al een paar keer achter elkaar 'Toys' bestelt in obscure Chinese enveloppen![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Palomar op 20-03-2011 01:26:31 ]![]()
dan weet je al wat voor toys dat zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef Palomar het volgende:
Whehe, heb de laatste weken ook al een stuk of 10 nep-Oakley zonnebrillen besteld bij FocalpriceKosten toch maar 3 of 4 dollar en aangezien ja adhv. alleen plaatjes niet precies weet wat je krijgt gewoon van elk model 1 of 2 besteld. Dan tikt het wel aan
Overigens niet alleen voor mezelf besteld al die brillen.
Daarvoor bij Dealextreme dit jaar ook al een paar keer wat random troep, zoals laserpointers en led-zaklampen.
Wel irritant dat DX op de doos/envelop soms ook 'Toys' als content op zet (voor de douane denk ik). Pakketjes worden bij mij meestal bij de winkel onder me bezorgd, dus als ik die kom ophalen zullen ze daar wel denken, een volwassen gast die al een paar keer achter elkaar 'Toys' bestelt in obscure Chinese enveloppen![]()
Maar dat bedoel ik dus, ik heb hiier twee lasers, een zonnebril, een sliliconen controllerhoesje, een horloge en een zakmes liggen. Allemaal totaal onnodig en toch heb ik het, dus ja![]()
![]()
hmja, als je een laserpointer als 'Toy' zietquote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan weet je al wat voor toys dat zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Het zegt al genoeg dat je op zaterdagnacht half één, binnen vijf minuten twee antwoorden hebt![]()
![]()
![]()
![]()
is dit zo of niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, invoerrechten voor een tablet is toch gewoon 19% plus nog wat administratiekosten?![]()
Volgens mij zelfs 23%quote:
19% beslasting en nog 4% duane-toeslag ofzoiets.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
oke daar had ik al opgerekend, valt dus wel meequote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef g0dz0r het volgende:
Btw en inklaren, was bij mij 19% over de hele waarde van het pakje + 12,50.
dank voor de reacties!![]()
Tot 150 euro, daarna nog meer. Staat geloof ik in OP, anders ff zoeken op douane kosten op google.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Weet iemand het type scherm van de iPhone? Op eBay staat een stylus maar ik weet niet of die ook geschikt is voor m'n HTC Desire (capacitive touchscreen).
EDIT: werkt deze bijvoorbeeld met een capacitive touchscreen?
[ Bericht 43% gewijzigd door Iemand91 op 20-03-2011 15:58:08 ]![]()
tot wel 10 weken als de supplier OPURSTECH is (of een naam met YM er in)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Spiegelei het volgende:
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?
de naam van de supplier vind je op de itempagina helemaal rechts onderaan in licht grijze text.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nee, een iphone scherm is ook capacatief, dus zou moeten werken, denk ik. Pin me er niet op vast iigquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand het type scherm van de iPhone? Op eBay staat een stylus maar ik weet niet of die ook geschikt is voor m'n HTC Desire (capacitive touchscreen).
EDIT: werkt deze bijvoorbeeld met een capacitive touchscreen?![]()
![]()
k, voor die 2 of 6 dollarcent wil ik het nog wel 'ns proberen (als het bod doorgaat of coursequote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, een iphone scherm is ook capacatief, dus zou moeten werken, denk ik. Pin me er niet op vast iig)
![]()
Nee, gaat niet werken. Stylus touch = yes = resistive touch = not = capacitive touchquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: werkt deze bijvoorbeeld met een capacitive touchscreen?
Staat ook nergens dat het bedoeld is voor capacitive screens of iPhones hoor, wat dan ook niet kan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, het werkt niet, maar ik bedoelde te zeggen dat het scherm van een iphone en een htc wel gelijk zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
k, voor die 2 of 6 dollarcent wil ik het nog wel 'ns proberen (als het bod doorgaat of course)
![]()
Ik reageerde dan ook op Iemand91.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet, maar ik bedoelde te zeggen dat het scherm van een iphone en een htc wel gelijk zijn
Enige wat je met die pennetjes doet is tevergeefs je scherm bekrassen.
Oh, oke. Dan laat ik het maar. Thanks!
EDIT: er zijn hier meerdere die die wayfarer zonnebril besteld hebben. Hoe donker zijn die glazen?
[ Bericht 29% gewijzigd door Iemand91 op 20-03-2011 17:16:00 ]![]()
http://www.buyincoins.com(...)01-product-1007.htmlquote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op Iemand91.
Enige wat je met die pennetjes doet is tevergeefs je scherm bekrassen.
Deze werken wel
M'n broer word ook fan geloof ik.
Ik daag jullie uit: een 3.5 mm > 3.5 mm audio kabeltje. Ik vond 'm het goedkoopst voor 99 cent van BIC.
Kunnen jullie goedkoper vinden?![]()
![]()
Male - male of male - female en hoe lang?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef Iemand91 het volgende:
M'n broer word ook fan geloof ik.
Ik daag jullie uit: een 3.5 mm > 3.5 mm audio kabeltje. Ik vond 'm het goedkoopst voor 99 cent van BIC.
Kunnen jullie goedkoper vinden?![]()
Die heb ik. Niet heel erg onder de indruk van verder.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)01-product-1007.html
Deze werken wel
Met de vinger gaat beter dan zo'n halfbakken surrogaathulpmiddel... (that's what she said)
male - male en ongeveer een meter. Mag ook iets van 50 cm. zijn, niet echt korter en zeker niet langer. (is voor in de auto)quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Male - male of male - female en hoe lang?![]()
oke, ik lees veel verschillende verhalen over belastingen, zou iemand mij kunnen helpen?
Ik ga een tablet kopen, die kost 216 dollar zonder verzendkosten. Daar komt nog 33 dollar bij als ik via dhl bestel. Maar hoeveel moet ik dan nog bij betalen aan btw en dergelijke? Bedankt!![]()
hangt voor een groot deel aan de waarde die ze op het pakje zetten, bij mij was dit de laatste keer 70 dollar, toen moest ik aan de deur 30 euro aftikken, de werkelijke waarde was $180.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
oke, ik lees veel verschillende verhalen over belastingen, zou iemand mij kunnen helpen?
Ik ga een tablet kopen, die kost 216 dollar zonder verzendkosten. Daar komt nog 33 dollar bij als ik via dhl bestel. Maar hoeveel moet ik dan nog bij betalen aan btw en dergelijke? Bedankt!
De postbode van de DHL zei toen dat ik bezwaar aan zou moeten tekenen, heb het niet gedaan maar heb er achteraf wel spijt van. Leek me wel eens leuk om te zien hoe ze dat oplossen.
Berekening = (Geschate) waarde + geschate verzendkosten * 19% (+evt fee van transporteur) = Te betalen bedrag![]()
Waarde willen ze mits dit reëel is wel overnemen van de factuur, daarna schatten ze de verzendkosten (als deze niet op de factuur staan).
Dus als je die chinees opdracht geeft laat hem dan bijvoorbeeld op de factuur neerzetten:
Tablet PC $110
Shipping DHL: $33
Total: $144
Wat dus neerkomt op +-110 euro = +-22 euro invoerrechten + fee van DHL (als die er is)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thanks, dat is inderdaad wel handig soms, maar in overleg met m'n broer toch maar deze doen. Niet te kort, niet te lang dus perfect voor in de auto.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
Hier, goedkoopste die ik heb kunnen vinden. Ook 99 cent, maar wel retractable
Iemand al wat over die wayfarers?![]()
Neem maar aan van niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand of die zonnebrillen van DX ook echt UV-bescherming bieden?![]()
Bij die ik gekocht heb staat onderaan bij dat forum het volgende:quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand of die zonnebrillen van DX ook echt UV-bescherming bieden?Maar goed, 100% zeker is dat natuurlijk nog niet...quote:Decided to go to the opticians today to get these tested. The woman took them away upstairs, and came back saying they offer 100% UV protection (as they should).
So these are good sunglasses.![]()
![]()
Ik denk die van mij niet. Heb ze vandaag opgehad terwijl ik een uurtje buiten was, en mijn ogen voelen erg vermoeid, schijnt te komen doordat ze wel de pupil verwijden door het donkere zicht, maar als de uv vervolgens niet wordt geblokkeerd ben je de lul.
Beter even langs de opticien voor een fatsoenlijke bril denk ik.Geen referral hier.![]()
Welke had je ook alweer?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik denk die van mij niet. Heb ze vandaag opgehad terwijl ik een uurtje buiten was, en mijn ogen voelen erg vermoeid, schijnt te komen doordat ze wel de pupil verwijden door het donkere zicht, maar als de uv vervolgens niet wordt geblokkeerd ben je de lul.
Beter even langs de opticien voor een fatsoenlijke bril denk ik.![]()
Dat zijn natuurlijk wel weer de mindere kanten aan Chinees shoppen.
Bepaalde EU-eisen die je hier hebt heb je daar niet![]()
![]()
Ze zien er mooi uit maar op die manier heb je er bar weinig aan. Leuk voor in de winter op een grijze dag.![]()
![]()
Hoe lang duurt het tegenwoordig voor de pakjes van DealExtreme binnen zijn? 27 februari wat besteld (is op 3 maart verzonden) en ik heb het nog niet ontvangen..Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
nou ik ga het bestellen bij merimobiles dus ik denk niet dat je ze zomaar iets op de factuur kan laten zettenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
hangt voor een groot deel aan de waarde die ze op het pakje zetten, bij mij was dit de laatste keer 70 dollar, toen moest ik aan de deur 30 euro aftikken, de werkelijke waarde was $180.
De postbode van de DHL zei toen dat ik bezwaar aan zou moeten tekenen, heb het niet gedaan maar heb er achteraf wel spijt van. Leek me wel eens leuk om te zien hoe ze dat oplossen.
Berekening = (Geschate) waarde + geschate verzendkosten * 19% (+evt fee van transporteur) = Te betalen bedrag![]()
Waarde willen ze mits dit reëel is wel overnemen van de factuur, daarna schatten ze de verzendkosten (als deze niet op de factuur staan).
Dus als je die chinees opdracht geeft laat hem dan bijvoorbeeld op de factuur neerzetten:
Tablet PC $110
Shipping DHL: $33
Total: $144
Wat dus neerkomt op +-110 euro = +-22 euro invoerrechten + fee van DHL (als die er is)maar die tablet is 250 dollar incl. verzending, dus 1,19*250=210 euro, plus 10 euro oid aan DHL kosten=220 euro. Klopt dit zo?
![]()
Iemand ervaring met accu's bestellen (voor laptop) bij DX? Ik zie er 1 staan die ik eigenlijk wil bestellen (heb nog nooit iets besteld bij 1 van die chinese websites)
Deze![]()
Ik heb onlangs een nieuwe accu besteld bij DX voor mijn Sony Vaio. Er kwam een CD bij waarmee je iets in je pc moest hacken (normaal herkent ie namelijk of het een originele accu is. Is dat niet zo, dan werkt ie niet). Werkte allemaal perfect. Accu doet het ook prima, gebruik 'm een paar maanden en er is nog geen afname in capaciteit te zien! In mijn ogen dus wel een aanrader!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met accu's bestellen (voor laptop) bij DX? Ik zie er 1 staan die ik eigenlijk wil bestellen (heb nog nooit iets besteld bij 1 van die chinese websites)
Deze
Heb zelf net deze externe lader nog besteld: http://www.dealextreme.com/p/51288. 6800 mAh-accu's kosten in NL rond de 150 Euro. Deze heeft 8800 en kost slechts 38 E. Is me de gok wel waard!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Nee klopt niet. 1.19 * 250 = 297.5, plus 12.50 inklaringskosten = 310 euroquote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik ga het bestellen bij merimobiles dus ik denk niet dat je ze zomaar iets op de factuur kan laten zettenmaar die tablet is 250 dollar incl. verzending, dus 1,19*250=210 euro, plus 10 euro oid aan DHL kosten=220 euro. Klopt dit zo?
![]()
Haal de kermis in huis, eenden vissenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.tinydeal.com/2(...)ty12748-p-11468.html
Kan dit nog goedkoper?![]()
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ik dacht net even heh, als je de Chinees nou gewoon een hele rol tape om je pakje laat doen, zullen ze bij de douane dan de moeite doen om hem te checken?
USD = not = EUR, hè?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee klopt niet. 1.19 * 250 = 297.5, plus 12.50 inklaringskosten = 310 euro
wat is ome sam toch een grappenmaker
maar als je met DHL enzo laat afleveren, ben je dan nog verzekerd tot een bepaald bedrag oid, zoals dat in nederland met aangetekend verzenden is?![]()
Mijn paypal vandaag was echter: Wisselkoers: 1 euro = 1,37500 Amerikaanse dollarsquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef 08gnoT. het volgende:
latest (Mar 18)
1.413
Gaat goed met de koers
Maar uiteindelijk hebben we het bij mij over bestedingen van hooguit 10-16 dollar...![]()
![]()
Oja nog een tip voor de shoppers hierHet is dan geen chineze shop maar ze hebben wel lagere prijzen dan Nederland, en ook exotische oordoppen die je nergens anders kan krijgen:
http://zococity.es
Verzendkosten zijn wel 12 euro maar dat maakt ze soms alsnog goedkoper dan NL/eBay
K heb er donderdag HiFiMan Re-Zero besteld en Sunrise SW-XCape. Maar eens kijken of ze aankomen. :p
Ook Cowon mp3 spelers zijn er goedkoper dan hier.
Koss koptelefoons ook.![]()
Ik zet meestal 35 euro / 50 dollar op m'n paypal als de dollar hoog staat, dan kan ik die koers blijven gebruiken als hij zakt. Wel klote dat paypal snel een paar procent op de wisselkoers plakt, maar volgens mij zijn er geen goedkopere alternatieven om dollars te krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn paypal vandaag was echter: Wisselkoers: 1 euro = 1,37500 Amerikaanse dollars
Maar uiteindelijk hebben we het bij mij over bestedingen van hooguit 10-16 dollar...![]()
![]()
Tja, hoewel ik eigenlijk veel te veel nutteloze troep koop, koop ik niet vaak genoeg/te kleine bedragen omdat nog enigszins moeite voor te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zet meestal 35 euro / 50 dollar op m'n paypal als de dollar hoog staat, dan kan ik die koers blijven gebruiken als hij zakt. Wel klote dat paypal snel een paar procent op de wisselkoers plakt, maar volgens mij zijn er geen goedkopere alternatieven om dollars te krijgen.
En jouw eBay search gebruik ik ook nog steeds!(Weliswaar iets aangepast)
Super handig en soms (heeeeeeel soms) zit er ook nog iets leuks tussen.![]()
![]()
Ik koop ook niet heel veel, en dan nog vooral centdeals dus ik doe er ook wel een jaar mee. Ik vind het ook vooral fijn dat mijn hele giroafschriften niet uit paypalafschrijvingen bestaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, hoewel ik eigenlijk veel te veel nutteloze troep koop, koop ik niet vaak genoeg/te kleine bedragen omdat nog enigszins moeite voor te nemen.
En jouw eBay search gebruik ik ook nog steeds!(Weliswaar iets aangepast)
Super handig en soms (heeeeeeel soms) zit er ook nog iets leuks tussen.
En ja het is geluk hebben met die search maar ik heb er al wel een aantal leuke dingen mee gescoordBij 'completed listings' zie je ook best vaak voorwerpen waar helemaal niet op geboden was, ook horloges of gadgets of zo. Dat geluk kun je ook hebben.
![]()
Ook allemaal dezelfde .quote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik koop ook niet heel veel, en dan nog vooral centdeals dus ik doe er ook wel een jaar mee. Ik vind het ook vooral fijn dat mijn hele giroafschriften niet uit paypalafschrijvingen bestaan.
En ja het is geluk hebben met die search maar ik heb er al wel een aantal leuke dingen mee gescoordBij 'completed listings' zie je ook best vaak voorwerpen waar helemaal niet op geboden was, ook horloges of gadgets of zo. Dat geluk kun je ook hebben.
Maar wat heb je dan bijvoorbeeld allemaal gescoord (beside the usual screenprotectors e.d.).![]()
Een pak van 12 screen protectors, paar kettinghangers en complete sets met oorbellen, een schorpioen-in-harsquote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook allemaal dezelfde .
Maar wat heb je dan bijvoorbeeld allemaal gescoord (beside the usual screenprotectors e.d.).kabeltjes en adapters, 400 sleutelringen, 7 ritsen, ledlampjes. Ik vergeet nog een paar dingen, maar daar kom ik zo snel niet op. Ik zal eens in m'n feedbackhistorie kijken. Owja, van de week nog een zaklamp.
Wat zijn jouw aanwinsten?
Edit: En een echt zilveren letter 'U'![]()
![]()
Ik ben helaas nog niets écht nuttigs tegen gekomen. Het moet bij mij wel enigzins bruikbaar zijn. Wat ik tegenkom zijn dingen als stylus, recepten (quote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een pak van 12 screen protectors, paar kettinghangers en complete sets met oorbellen, een schorpioen-in-harskabeltjes en adapters, 400 sleutelringen, 7 ritsen, ledlampjes. Ik vergeet nog een paar dingen, maar daar kom ik zo snel niet op. Ik zal eens in m'n feedbackhistorie kijken. Owja, van de week nog een zaklamp.
Wat zijn jouw aanwinsten?
Edit: En een echt zilveren letter 'U'), screenprotectors e.d.; spul wat ik niet gebruik.
Horloges o.i.d. kom ik nooit tegen ieder geval.![]()
Probeer ebay: laptoppowerlead 20 euro incl verzenden met T&Tquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze
Zoek iig op het nr van je batterij, niet van je laptop.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
quote:![]()
![]()
![]()
Deze moet je bestellen, maar dan laten verzenden naar een vriend.![]()
![]()
quote:![]()
Ik quote even mijzelf vandaag via twitter van tnt post een bericht ontvangen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Klaasvaak87 het volgende:
RA041589286CN
Hoe kan ik het chinese tracktrace nummer 'verder' tracken dan die gare website? Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Ergens een klacht indienen? Er komen hier 3 tnt postbodes soms wel 2 postbodes per dag met pakketjes.Dadelijk maar even de klantenservice bellen dan.quote:Helaas is deze barcode nog niet bekend in het systeem. Ik zal het voor je in de gaten houden:) ^EJ
Missen jullie soms ook pakjes?![]()
Vandaag wayfarer zonnebril van BIC ontvangen. Besteld en verstuurd op 10 maart, binnen 2 weken binnen!![]()
Nu maar hopen dat hij UV-bestendig is...![]()
2 van de 3 items zijn wel ontvangen dus die chinees vult gewoon dat trackingnummer in als paypal om verzendbewijs vraagt.quote:![]()
Daarmee is ook mijn vraag beantwoord; erg doorzichtige glazen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Synth het volgende:
Vandaag wayfarer zonnebril van BIC ontvangen. Besteld en verstuurd op 10 maart, binnen 2 weken binnen!![]()
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat hij UV-bestendig is...![]()
goedkope pakketjes zonder tracking KAN de postbode aan elke willekeurige zwerver afgeven die bij jou in de straat loopt, in het portiek woont, of in zijn eigen schuur gooien..
want er is geen controle middel..
zo ben ik een pakket kwijtgeraakt die tijdens mijn vakantie was afgegeven bij de poolse bouwvakkers die hiernaast bezig waren, en die hebben het (naar eigen zeggen) in de container gegooid tesamen met alle post, omdat ze dachten dat het voor de vorige bewoners was.
Daarom ook zet ik sinds een tijd ipv de provincie op het adres neer: "niet bij de buren afgeven"
daarbij... als ik het ECHT belangrijk vindt, dan betaal ik gewoon die $1,70 tracking kosten.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Yep, dat is wel jammer inderdaad. Op ebay staan wel minder doorzichtigere, misschien dat je die beter kan nemen?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daarmee is ook mijn vraag beantwoord; erg doorzichtige glazen.![]()
Paypal naait je dus fking hardquote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
2 van de 3 items zijn wel ontvangen dus die chinees vult gewoon dat trackingnummer in als paypal om verzendbewijs vraagt.. Ik had iets besteld bij Focalprice. En de zending is toen gesplitst verzonden. 1e deel, een camerahoes, heb ik binnen gehad maar de polarizer, die 2 weken later was verzonden niet.
Dus een dispute gemaakt, met de gedachte 'het komt wel goed' 20 dagen gewacht.
Niks!
Nou dan maar een paypal-claim. Na een week krijg ik een mail van paypal:
"PayPal biedt enkel kopersbescherming aan voor 'niet zoals beschreven'
claims als de goederen op eBay, Marktplaats (voor transacties vanaf 1
november 2010) en 2dehands (voor transacties vanaf 10 januari 2011) zijn
gekocht."
Ik krijg dus mijn geld niet!!! Toch?![]()
![]()
Zoiets of zoiets inderdaad. Maar eerst maar 'ns zien wat die van DX is...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Synth het volgende:
[..]
Yep, dat is wel jammer inderdaad. Op ebay staan wel minder doorzichtigere, misschien dat je die beter kan nemen?![]()
Nog even mijn vraag van gisteren: hoe lang duurt het bij jullie voor DX-spul binnen is? Ik heb drie weken geleden voor het laatst wat gehoord (toen is het verstuurd schijnbaar), maar nog niks binnen.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ook ik heb nog niks binnen ( dan wel geen DX bestelling maargoed dan heb je even een indicatie, aangezien het toch niet om gaat welke shop het is maar welk postkoerier het verstuurd)
Taobaobestelling verstuurd 2 maart middels HK post( als ik het goed heb) nog niet binnen.
Fishbone: 18 februari verstuurd; 3 dagen geleden binnen gekregen
( Ik had er 2 besteld, ook 1 op 17 februari verstuurd, die had ik al binnen 2 weken binnen ofzo, en deze dus meer dan een maand..)
PC Joystick: 8 Maart verzonden nog niet binnen
HTC case: 13 maart verzonden en had hem 16 maart binnen ( denk dat datum niet was bij gewerkt, maar had hem 8 maart besteld dus alsnog netjes binnen een week)
HTC Case: 15 maart verzonden, nog niet binnen uiteraard
Screenprotectors: 14 maart verzonden, nog niet binnen
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 21-03-2011 16:56:58 ]![]()
Heel erg verschillend, soms komen ze in een dikke week/2 weken, soms komen ze na 2/3 maanden en soms niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef Skv het volgende:
Nog even mijn vraag van gisteren: hoe lang duurt het bij jullie voor DX-spul binnen is? Ik heb drie weken geleden voor het laatst wat gehoord (toen is het verstuurd schijnbaar), maar nog niks binnen.
Zelf heb ik alles nog ontvangen, m'n horloge was besteld op 17-01, kwam binnen op 14-02.
Een andere bestelling was 'gepost' op 25-12, kwam binnen op 29-12 (gepost dus, niet besteld!)
En m'n zonnebril van 17-03 krijg je te horen zodra ik 'm binnen heb![]()
![]()
Voor 't eerst een claim neergelegd bij focalprice, ik wacht nu inmiddels al 2 maanden op een bestelling :S (DealExtreme doet er echt 2/3 weken over, BIC 1,5 week)
![]()
PayPal is een boevenorganisatie.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Paypal naait je dus fking hard. Ik had iets besteld bij Focalprice. En de zending is toen gesplitst verzonden. 1e deel, een camerahoes, heb ik binnen gehad maar de polarizer, die 2 weken later was verzonden niet.
Dus een dispute gemaakt, met de gedachte 'het komt wel goed' 20 dagen gewacht.
Niks!
Nou dan maar een paypal-claim. Na een week krijg ik een mail van paypal:
"PayPal biedt enkel kopersbescherming aan voor 'niet zoals beschreven'
claims als de goederen op eBay, Marktplaats (voor transacties vanaf 1
november 2010) en 2dehands (voor transacties vanaf 10 januari 2011) zijn
gekocht."
Ik krijg dus mijn geld niet!!! Toch?
Maar uiteindelijk moet je er toch aan geloven want alternatieven bieden die chinezen niet aan.Heel leuk verhaal maar als je mijn post had gelezen kon je weten dat ik alles met tracktrace laat verzenden.quote:goedkope pakketjes zonder tracking KAN de postbode aan elke willekeurige zwerver afgeven die bij jou in de straat loopt, in het portiek woont, of in zijn eigen schuur gooien..
want er is geen controle middel..
zo ben ik een pakket kwijtgeraakt die tijdens mijn vakantie was afgegeven bij de poolse bouwvakkers die hiernaast bezig waren, en die hebben het (naar eigen zeggen) in de container gegooid tesamen met alle post, omdat ze dachten dat het voor de vorige bewoners was.
Daarom ook zet ik sinds een tijd ipv de provincie op het adres neer: "niet bij de buren afgeven"
daarbij... als ik het ECHT belangrijk vindt, dan betaal ik gewoon die $1,70 tracking kosten.![]()
Dus, dan alsnog krijg je je gelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
2 van de 3 items zijn wel ontvangen dus die chinees vult gewoon dat trackingnummer in als paypal om verzendbewijs vraagt.![]()
Dat wordt dan nog wel ff wachten. 27 februari wat besteld en vandaag ook. Met name dat ding dat ik vandaag bestelde heb ik haast mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heel erg verschillend, soms komen ze in een dikke week/2 weken, soms komen ze na 2/3 maanden en soms niet.
Zelf heb ik alles nog ontvangen, m'n horloge was besteld op 17-01, kwam binnen op 14-02.
Een andere bestelling was 'gepost' op 25-12, kwam binnen op 29-12 (gepost dus, niet besteld!)
En m'n zonnebril van 17-03 krijg je te horen zodra ik 'm binnen heb![]()
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Regel #1 van Chinees shoppen: heb geduld!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog wel ff wachten. 27 februari wat besteld en vandaag ook. Met name dat ding dat ik vandaag bestelde heb ik haast mee.![]()
![]()
regel #2 verwacht geen kwaliteitquote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Regel #1 van Chinees shoppen: heb geduld!![]()
Hoef ook geen kwaliteit, als het maar werkt. Anders koop ik het wel in NL.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Dit is eigenlijk wel de belangrijkste regel.quote:
Zijn genoeg chinezen die defecte of tweedehands RMA producten doodleuk nog een keer opsturen naar een nieuwe klant.![]()
Ik heb mijn claim net geescaleerd we zullen zien.quote:
PayPal kiest partij voor die chinees want aan mij verdienen ze niks aangezien ik alles met mijn creditcard betaal (die paypal koersopslag is waanzinnig hoog) Dit is helaas niet de eerste keer.
Ik hoop echt dat Google Checkout wat gaat worden want paypal zuigt![]()
![]()
Toch raar, want alle claims die ik tot nu toe heb geopend, moeten er wel 50 zijn minimaal, zijn gehonoreerd behalve 1 waarvan ik had gezegd dat het object afweek.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn claim net geescaleerd we zullen zien.
PayPal kiest partij voor die chinees want aan mij verdienen ze niks aangezien ik alles met mijn creditcard betaal (die paypal koersopslag is waanzinnig hoog) Dit is helaas niet de eerste keer.
Ik hoop echt dat Google Checkout wat gaat worden want paypal zuigt![]()
Lijkt me een goede idd. Vooral als die verhalen leest over die drinkmachine (frisdrank tap ding)quote:There are only 151 Pokémon.![]()
Dat lijkt erop.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef Koen. het volgende:
Is deze nou gewoon hetzelfde als deze, alleen krijg je bij die van BIC een mooi doosje en bij die van FocalPrice een behoorlijk lelijke?![]()
Jah dat zou super zijn. BIC is snel en goedkoop. Heb weer een nieuwe heli besteld. Syma s107....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef pindaplukker het volgende:
Overal hebben ze mini rc helikopters, behalve bij BIC
22USD incl shipping op Ebay. Misschien is dat wel iets voor je?![]()
Die heb ik idd ook op ebay gezien, althans als het dezelfde verkoper isquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Jah dat zou super zijn. BIC is snel en goedkoop. Heb weer een nieuwe heli besteld. Syma s107....
22USD incl shipping op Ebay. Misschien is dat wel iets voor je?![]()
Ik heb deze op het oog http://www.tinydeal.com/3(...)ap21012-p-17196.html
Heb alleen geen ervaring met tinydeal, betrouwbaar..leversnelheid etc.I are Baboon![]()
Tip: voor je er één koopt, controleer dan eerst of er makkelijk en goedkoop reserve onderdelen te koop zijn.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ook nog een code voor BIC (uit vorige topic):
8%off063
Ik vind het trouwens nog steeds raar dat BIC de prijs die je betaalt nog aan kan passen nadat je bij paypal op bevestigen hebt gedrukt. Er stond 12,63 (inclusief referrer dus). Werd het 13,33 omdat ik al lid was ofzo?![]()
Nee daar komt het niet door. Ik weet waar ik het over heb. Het is niet de koersopslag. Als je bij bic een coupon invult die je al te vaak gebruikt hebt dan staat er geurende het paypal gedeelte het bedrag inclusief korting. Na het betalen komt de bic site erachter dat ik die coupon al gebruikt heb en verandert het bedrag dus achteraf nog even. Ik heb dus bij $12.67 op bevestigen gedrukt (8% korting en recommender korting 5%.) na dat scherm komt bic erachter dat ik al lid was en daardoor vervalt de 5%. recommender korting. Er wordt dus ineens $13.33 van mijn paypal gehaald ipv $12.67.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:46 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Nee noob dat komt door de PAYPAL KOERSOPSLAG
GEBRUIK EEN CREDITCARD PAYPAL NAAIT JE.
Sent from my Nokia 6230![]()
Nieuw accountje maken voordat je recommender weer doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:06 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee daar komt het niet door. Ik weet waar ik het over heb. Het is niet de koersopslag. Als je bij bic een coupon invult die je al te vaak gebruikt hebt dan staat er geurende het paypal gedeelte het bedrag inclusief korting. Na het betalen komt de bic site erachter dat ik die coupon al gebruikt heb en verandert het bedrag dus achteraf nog even. Ik heb dus bij $12.67 op bevestigen gedrukt (8% korting en recommender korting 5%.) na dat scherm komt bic erachter dat ik al lid was en daardoor vervalt de 5%. recommender korting. Er wordt dus ineens $13.33 van mijn paypal gehaald ipv $12.67.
Sent from my Nokia 6230
Ik had bij mn groene focusable laser wat extra oplaadbare batterijen besteld (18650) Nou blijken die batterijen über te zijn en snel opgeladen.
dus wil nog 1 a 2 producten hebben waar t in kan.
ik zat aan deze 2 te denken.
Zo'n zaklampje is altijd wel handig en die uv"blacklight" laser is wel leuk voor wat experimentjes.
iemand nog tips van andere shops?| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:15 schreef marcel-o het volgende:
Ik had bij mn groene focusable laser wat extra oplaadbare batterijen besteld (18650) Nou blijken die batterijen über te zijn en snel opgeladen.
dus wil nog 1 a 2 producten hebben waar t in kan.
ik zat aan deze 2 te denken.
Zo'n zaklampje is altijd wel handig en die uv"blacklight" laser is wel leuk voor wat experimentjes.
iemand nog tips van andere shops?![]()
http://www.pandawill.com/(...)ne-style_p37555.html
vandaag binnengekregen
iets kleiner dan ik had verwacht.
geeft niet heel hard maar wel redelijk goed geluid. zeker voor deze prijs.
En design is natuurlijk waarom ik ze heb gekocht, ziet er wel mooi uit maar iets plasticachtiger dan ik had verwacht.![]()
Deze waren ook goedkoop te krijgen bij de Xenos bij Hoog Catharijne Utrecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef ebutyouyou het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ne-style_p37555.html
vandaag binnengekregen
iets kleiner dan ik had verwacht.
geeft niet heel hard maar wel redelijk goed geluid. zeker voor deze prijs.
En design is natuurlijk waarom ik ze heb gekocht, ziet er wel mooi uit maar iets plasticachtiger dan ik had verwacht.![]()
potver de potver. stuurt bic die 4 in 1 laserpen. doen ze er verkeerde batterijen bij. weer en refund aan vragen altijd gedonder met bic gehadBAM dit is 3KB![]()
Heb er al 13 bestellingen gedaan, altijd goed gegaan (en snel!)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Loll het volgende:
potver de potver. stuurt bic die 4 in 1 laserpen. doen ze er verkeerde batterijen bij. weer en refund aan vragen altijd gedonder met bic gehad
Pech pech pech pech
Hey leuk, een centraal topic over chinese webshops. Ik koop zo nu en dan eens wat bij DealExtreme, maar zo te zien zijn er nog aardig wat "concurrenten" waar het een en ander te krijgen is.
Wat bedoelen jullie met de 0,01 dollar aanbiedingen, die aanbiedingen op ebay voor een cent en dan hopen dat je de enige bent die bied, of zijn er "echt" 0,01 cent actie's bij webshops ?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Bij de webshops zijn het echte 1 cent aanbiedingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef PeeJie_ het volgende:
Hey leuk, een centraal topic over chinese webshops. Ik koop zo nu en dan eens wat bij DealExtreme, maar zo te zien zijn er nog aardig wat "concurrenten" waar het een en ander te krijgen is.
Wat bedoelen jullie met de 0,01 dollar aanbiedingen, die aanbiedingen op ebay voor een cent en dan hopen dat je de enige bent die bied, of zijn er "echt" 0,01 cent actie's bij webshops ?
Gewoon afwachten dus en zo nu en dan iets "gratis" bestellen begrijp ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij de webshops zijn het echte 1 cent aanbiedingen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gewoon afwachten dus en zo nu en dan iets "gratis" bestellen begrijp ik
Trouwens deze spullen besteld bij DealExtreme op dit moment:
http://www.dealextreme.co(...)0-hour-standby-30407
Bluetooth headset, (kopie) van Nokia, lijkt me chill voor onderweg
http://www.dealextreme.co(...)keyboard-white-45252
Bluetooth toetsenbord, voor me pa, zijn laptop toetsenbord was niet meer leverbaar en hij had een draadloze kleine nodig. Indien handig, bestel ik er ook een voor mezelf, voor me ps3Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?quote:RR982296729CN
2011
departure from outward office of exchange
NETHERLANDS
2011-03-19Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Kan morgen landen op Schiphol maar dat kan ook nog wel een maand duren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?
Dit is ook wel handig als je die splitters gebruikt; ieder z'n eigen volume control. Moet alleen wel goedkoper kunnen.
En deze heb ik ook nog ooit gekocht in Nederland![]()
![]()
Een vliegtuig kan toch helemaal niet zo lang vliegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan morgen landen op Schiphol maar dat kan ook nog wel een maand duren.
Die vingerskates waren vroeger wel aardig "in" inderdaad, er zijn mensen die daar aardige move's mee kunnenquote:
Tinydeals pakketje binnen 1week binnengekomen! gewoon met gratis verzending!
Ik ga daar vaker bestellen!![]()
Ik heb deze in bestelling staan, ze moeten wel opschieten voordat ie te laat aankomt![]()
http://item.taobao.com/item.htm?id=9668350961Voor mensen die masturbatie nog niet hebben ontdekt ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Die vingerskates waren vroeger wel aardig "in" inderdaad, er zijn mensen die daar aardige move's mee kunnen![]()
![]()
Is dat een... meter die ze in Japan nu zo hard nodig hebben ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb deze in bestelling staan, ze moeten wel opschieten voordat ie te laat aankomt![]()
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/item.htm?id=9668350961
De gifwolk komt ook over de dijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is dat een... meter die ze in Japan nu zo hard nodig hebben ?![]()
![]()
--> TRUquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De gifwolk komt ook over de dijken![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
Departure from outward office of exchange is in theorie inderdaad vertrokken, in de praktijk liggen daar geloof ik nog op een vliegveld een giga stapel met pakketjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Een vliegtuig kan toch helemaal niet zo lang vliegen
[..]
Die vingerskates waren vroeger wel aardig "in" inderdaad, er zijn mensen die daar aardige move's mee kunnen
[offtopic] En een vliegtuig kan wel zo lang vliegen. [/offtopic}![]()
En je wil het niet geloven:
quote:Run op rampartikelen
Artikelen die soelaas moeten bieden bij een ramp, zijn niet aan te slepen. Geigertellers zijn in heel Nederland uitverkocht. Noodpakketten gaan tien keer vaker over de toonbank nadat de kernreactor in Fukushima werd verwoest.
Geigertellers, de apparaten die radioactiviteit meten, zijn een schaars goed geworden. De grootste leverancier van geigertellers in Noord-Europa, Conrad, was binnen een paar dagen door de complete voorraad heen. Het bedrijf verwacht pas in juni weer te kunnen leveren. De wachtlijst is inmiddels opgelopen tot 3.000 uitstaande bestellingen.
"In Nederland zijn de verkoopaantallen van geigertellers in een paar dagen tijd vertienvoudigd ten opzichte van normaal”, zegt directeur Frank de Groot. „Normaal gesproken wordt vijf procent van de geigertellers in Nederland verkocht. Deze maand echter minder, aangezien de voorraad al door Duitse klanten was opgekocht."
"Mensen zijn toch een beetje in paniek", zegt Jan Markveld van Dump Company. Hij verkocht binnen een week zijn voorraad van zestig geigertellers uit de jaren tachtig. "Normaal verkoop je zo’n ding één keer in de twee maanden aan een verzamelaar." Het valt op dat de klanten veelal uit de buurt van de Belgische kerncentrale in Doel bellen. Daar was vorige week een incident met een koelpomp.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 22-03-2011 20:51:04 ]![]()
Waarom stoppen die chinezen nou overal cardcreaders in?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[ afbeelding ]
---
Bluetooth toetsenbord, voor me pa, zijn laptop toetsenbord was niet meer leverbaar en hij had een draadloze kleine nodig. Indien handig, bestel ik er ook een voor mezelf, voor me ps3
---
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?
Zie ik iets over het hoofd ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Waarom stoppen die chinezen nou overal cardcreaders in?
quote:- Color: White
- Compact and ultra-slim designed
- Features 81-Key
- Bluetooth V2.0 Class 2 connection technology
- 2.4GHz FHSS modulation
- Built-in 400mAh rechargeable li-ion battery, recharge via USB cable (included)
- Sensitivity: standard -75bm, max up to 4bm
- Work with Windows 98/ME/2000/XP/2003/VISTA PC and Windows Mobile6.0/Symbian S60 smart phones
- Comes with USB cableWie niet dom is moet slim zijn!![]()
hier
lijkt net een reader maar staat idd niet in de specs.
maar evengoed vraag ik t me af. bijna elke pc-gadget zit een reader in
Dat is de aansluiting om hem op te laden denk ik ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef marcel-o het volgende:
hier
lijkt net een reader maar staat idd niet in de specs.
maar evengoed vraag ik t me af. bijna elke pc-gadget zit een reader inWie niet dom is moet slim zijn!![]()
zo breed als een sd kaart?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat is de aansluiting om hem op te laden denk ik ..![]()
klik op de 2e foto links.,
laat maar, ik zie t al.
t heeft een "ipod" laadsnoer er bij![]()
hoe slecht ...
Ja, het is gewoon de standaard 30-pin dock connector (iphone, ipod etc.)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo breed als een sd kaart?![]()
klik op de 2e foto links.,![]()
leuk detail trouwens![]()
![]()
Hoeveelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/item.htm?id=9668350961
[..]
Voor mensen die masturbatie nog niet hebben ontdekt ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe moet je je paketje tracken bij BIC ?
als ik m'n ordernummer ingeef, linkt hij terug naar hoofdpagina![]()
![]()
Je kan een account aanmaken met je paypal email adress dan kan je je pakketje ook trackenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Syphixx het volgende:
hoe moet je je paketje tracken bij BIC ?
als ik m'n ordernummer ingeef, linkt hij terug naar hoofdpagina
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ja, ik gebruik de zelfste e-mail adres.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan een account aanmaken met je paypal email adress dan kan je je pakketje ook tracken
als de code fout is, heeft hij weer dat e-mail en nr niet samen gaan.
en wanneer het wel klopt linkt hij terug naar main page![]()
![]()
Eerste keer dat de douane een postpakketje heeft opengemaakt!Vond er bij thuiskomst een paar in de brievenbus, die open was gemaakt voor controle was een laserpen (4-1 of zo: laser, uv-lichtje, aanwijsstok (retractable) en pen).
Verder zijn m'n Titanic-ijsvormpjes eindelijk eens binnen, batterijen voor m'n draadloze deurbel en een windcover voor m'n Zoom H1 audiorecorder.
Ik moet nog uit China ontvangen...
- AA/AAA LCD Charger EU (eBay)
- RC Helicopter Anticrash Training Landing Kit Set en wat reserve-onderdelen (eBay)
- Wayfarer zonnebril + boxers (BIC)
- 1/4"-20 Tripod screw to Flash Hot Shoe Mount Adapter (eBay)
Kreeg zojuist wat onderdeeltjes en de charger binnen.
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 23-03-2011 09:26:38 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe weet je dat? Dat het pakket helemaal weer dichtgeplakt is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Eerste keer dat de douane een postpakketje heeft opengemaakt!Vond er bij thuiskomst een paar in de brievenbus, die open was gemaakt voor controle was een laserpen (4-1 of zo: laser, uv-lichtje, aanwijsstok (retractable) en pen).
Zo komen al mijn bestellingen namelijk aan. Maar ik weet niet of de douane dus alles gechecked heeft en weer dichtgemaakt, of dat ze het in china gewoon zo dichtplakken
There are only 151 Pokémon.![]()
Zit een groene sticker op 'SGF, Opened by Australia Post for inspection by Customs'. Wat op zich al opmerkelijk is natuurlijk, dat iets uit China via Australië reist? Dat verklaart wel waarom het zo 'lang' duurde (maand). M'n pakketje had wel een camera mee mogen nemen op z'n wereldreis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat het pakket helemaal weer dichtgeplakt is?Zo komen al mijn bestellingen namelijk aan. Maar ik weet niet of de douane dus alles gechecked heeft en weer dichtgemaakt, of dat ze het in china gewoon zo dichtplakken
Of ze plakken die er zelf op? Ze dachten misschien: " 'Austria', dus daar moeten een 'Australia post'-douanesticker op. Als ze die sticker bij een andere douanepost zien, dan is de kans groter dat ze 'em gewoon doorlaten zonder die zelf ook open te maken."The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bevallen die toetsenbordjes een beetje? En hoelang ken die op de accu?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)0-hour-standby-30407
[ afbeelding ]
Bluetooth headset, (kopie) van Nokia, lijkt me chill voor onderweg
http://www.dealextreme.co(...)keyboard-white-45252
[ afbeelding ]
Bluetooth toetsenbord, voor me pa, zijn laptop toetsenbord was niet meer leverbaar en hij had een draadloze kleine nodig. Indien handig, bestel ik er ook een voor mezelf, voor me ps3
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ze moeten nog binnenkomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Bevallen die toetsenbordjes een beetje? En hoelang ken die op de accu?, 8 / 9 maart besteld.
Wie niet dom is moet slim zijn!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: