abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:43:16 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94214051
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94214332
quote:
WTF :'(
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:01:38 #28
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94215350
HEBBE HEBBE
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:14:30 #29
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94216189
http://www.liangdianup.com/

Hebben ook best toffe dingen, alleen jammer dat de prijzen pas echt aantrekkelijk worden bij grote aantallen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94217588
waarom staat mymemory eigenlijk in de OP? heeft toch niets met china te maken..
There are only 151 Pokémon.
pi_94221975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Loll het volgende:

[..]

kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!
Nee, jij had een gratis account moeten hebben.
pi_94223383
Zijn die Silverlit helikopters van de Intertoys een beetje goed?
119 euro zijn ze.

http://www.intertoys.nl/s(...)-gsy-rtf-572652.html
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 17 maart 2011 @ 00:53:57 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94223690
1. Dat is geen silverlit
2. Dat is ook geen Revell
3. Dat is een Double Horse Volitation
4. Die heb ik met bieden op eBay voor minder dan de helft uit Duitsland gehaald
5. Stabiele, goedgebouwde heli. Ik kan er binnen mee vliegen. Controller/transmitter is vrij goed, de verlichting is ook netjes. Buiten álleen geschikt in (zo goed als) windstille condities
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94224646
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef shiznuts het volgende:
1. Dat is geen silverlit
2. Dat is ook geen Revell
3. Dat is een Double Horse Volitation
4. Die heb ik met bieden op eBay voor minder dan de helft uit Duitsland gehaald
5. Stabiele, goedgebouwde heli. Ik kan er binnen mee vliegen. Controller/transmitter is vrij goed, de verlichting is ook netjes. Buiten álleen geschikt in (zo goed als) windstille condities
Die andere die jij liet zien van die gast de m tegen een kliko smeet (ben ff de naam kwijt) die is " beter" ?
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:03:38 #35
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_94227678
Weet iemand hoe je een SZC nummer kan tracken? Komt bij BIC vandaan
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:17:48 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94229506
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef ray_nl het volgende:
Weet iemand hoe je een SZC nummer kan tracken? Komt bij BIC vandaan
Niet is geen tracking nummer.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:32:47 #37
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_94229922
Da's makkelijk dan. Dan zien we m vanzelf wel binnen komen
pi_94233094
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.liangdianup.com/

Hebben ook best toffe dingen, alleen jammer dat de prijzen pas echt aantrekkelijk worden bij grote aantallen.
Wel leuke site idd, maar die prijzen voor 1 stuk, zijn zoooo overdreven hoog, alleen om mensen te pushen er meer te kopen :P..

Koop je bijvoorbeeld 1 katapult, dan betaal je 20$ per stuk incl ship
Haal je er 50 betaal je opeens nog maar 1,50 perstuk ofzo inclusief ship.. :z

Edit: Meer mensen die die pink rubber watch van BG of EB meerdere keren hebben gekregen :P? ondanks hem maar 1 keer te hebben besteld :)

Kwam maandag dinsdag thuis; horloge
Gister thuis: Horloge
vandaag; Horloge? ( geen idee ben nog niet thuis :D)

Tevens gister een case voor mijn HTC ontvangen, 8 maart besteld / 13 maart verzonden
en 16 maart in huis :o ! ( zat duitse poststicker op, maar kwam wel uit hongkong)

Denk dat de status van verzenden dus gewoon niet op tijd was bijgewerkt :P 3 dagen lijkt me onmogelijk :)
pi_94233344
FocalPrice heeft m'n geld teruggestort. Kut, nu moet ik ergens anders zonnebrillen bestellen. Iemand nog tips waar ze beetje vette hebben? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94234812
Cool! Al lijkt het niet erg stevig, erg plasticachtig.

http://www.buyincoins.com(...)ft-product-3262.html
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:05:06 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94237237
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
FocalPrice heeft m'n geld teruggestort. Kut, nu moet ik ergens anders zonnebrillen bestellen. Iemand nog tips waar ze beetje vette hebben? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Tipje: http://chinacheep.com/ zoeken op 'polarized uv' o.i.d. ;)
pi_94240316
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen en nu schaam ik me een beetje :$ Maar bedankt :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94242461
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen en nu schaam ik me een beetje :$ Maar bedankt :)
Ik heb van dx een van een euro of 10 besteld. (kreeg vandaag mail dat ie verzonden was)
Buy in coins heeft wayfares voor een euro of 9.
pi_94242718
Ja die had ik m ook al geadviseerd maar volgens mij vond hij die Wayfarers niet leuk.
pi_94243098
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb van dx een van een euro of 10 besteld. (kreeg vandaag mail dat ie verzonden was)
Buy in coins heeft wayfares voor een euro of 9.
Ja ik heb al bij dx een wayfares besteld (van de winter al), maar als ik daar nu bestel gaat het nog heel lang duren. Wil nog een pilotenbril, of iets wat daar op lijkt. Ga wel naar de V&D ofzo :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:21:22 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94243128
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja ik heb al bij dx een wayfares besteld (van de winter al), maar als ik daar nu bestel gaat het nog heel lang duren. Wil nog een pilotenbril, of iets wat daar op lijkt. Ga wel naar de V&D ofzo :)
Je kunt ook naar Spanje gaan. :P Daar hebben ze 5-euro-brillenstores. ;(
pi_94243284
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je kunt ook naar Spanje gaan. :P Daar hebben ze 5-euro-brillenstores. ;(
Ja, die mis ik :'( En dan een horloge erbij, en dan na de vakantie gewoon weggooien :P

Ik ben zo'n lompe boer die altijd op z'n brillen gaat zitten dus bestel er meestal 2 of 3, dan vallen de kosten mee en moet ik niet elke keer wachten :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:31:14 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94243634
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, die mis ik :'( En dan een horloge erbij, en dan na de vakantie gewoon weggooien :P

Ik ben zo'n lompe boer die altijd op z'n brillen gaat zitten dus bestel er meestal 2 of 3, dan vallen de kosten mee en moet ik niet elke keer wachten :P
De beste ervaring echter is een aviator-model zonnebril van Polaroid, gewoon bij een opticien (niet op sterkte verder) toen in de aanbiedinges voor 30 euro. Werkelijk briljant hoe de schittering en felle lucht uit wordt gefilterd zonder dat er detail of kleur verloren gaat. Die goedkope meuk is vaak gewoon een zwart filter voor je ogen, dat alle totaal aan licht gewoon halveert of zo. Jammer. Heb ook een Kanye-achtige bril, in Zweden bij de H&M gekocht, die ook vrij goed is.

Maar ja, als je een lompe boer bent, is het misschien handiger om inderdaad een aantal goedkope prulletjes te bestellen, al zou ik zeggen: koop eens iets duurders en behándel het dan ook als iets kostbaars. :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:31:28 #49
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94243649
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel leuke site idd, maar die prijzen voor 1 stuk, zijn zoooo overdreven hoog, alleen om mensen te pushen er meer te kopen :P..

Koop je bijvoorbeeld 1 katapult, dan betaal je 20$ per stuk incl ship
Haal je er 50 betaal je opeens nog maar 1,50 perstuk ofzo inclusief ship.. :z

Edit: Meer mensen die die pink rubber watch van BG of EB meerdere keren hebben gekregen :P? ondanks hem maar 1 keer te hebben besteld :)

Kwam maandag dinsdag thuis; horloge
Gister thuis: Horloge
vandaag; Horloge? ( geen idee ben nog niet thuis :D)

Tevens gister een case voor mijn HTC ontvangen, 8 maart besteld / 13 maart verzonden
en 16 maart in huis :o ! ( zat duitse poststicker op, maar kwam wel uit hongkong)

Denk dat de status van verzenden dus gewoon niet op tijd was bijgewerkt :P 3 dagen lijkt me onmogelijk :)
Ja ik had er ook 2 :Y Maar het kan ook best zijn dat ik hem twee keer gekocht heb, ik houd nooit bij welke centdeals ik al wel en niet gehad heb :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94243863
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De beste ervaring echter is een aviator-model zonnebril van Polaroid, gewoon bij een opticien (niet op sterkte verder) toen in de aanbiedinges voor 30 euro. Werkelijk briljant hoe de schittering en felle lucht uit wordt gefilterd zonder dat er detail of kleur verloren gaat. Die goedkope meuk is vaak gewoon een zwart filter voor je ogen, dat alle totaal aan licht gewoon halveert of zo. Jammer. Heb ook een Kanye-achtige bril, in Zweden bij de H&M gekocht, die ook vrij goed is.

Maar ja, als je een lompe boer bent, is het misschien handiger om inderdaad een aantal goedkope prulletjes te bestellen, al zou ik zeggen: koop eens iets duurders en behándel het dan ook als iets kostbaars. :P
Ik moet zeggen, polaroid enzo vind ik ook veel beter. Heb die wel eens bij een tankstation gekregen, en dat werkt echt goed. Maar ik heb dus zonnebrillen die ik cool vind qua looks en ik heb die echt handig zijn die ook goed werken. Toch eens gaan combineren dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')