http://www.focalprice.com(...)uth_Piece_White.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef robin007bond het volgende:
http://www.tinydeal.com/i(...)h7dvcsnoo3feiogbj6m7
WTF hahaha
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)uth_Piece_White.html
WTF
Nee, jij had een gratis account moeten hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Loll het volgende:
[..]
kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!
Die andere die jij liet zien van die gast de m tegen een kliko smeet (ben ff de naam kwijt) die is " beter" ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef shiznuts het volgende:
1. Dat is geen silverlit
2. Dat is ook geen Revell
3. Dat is een Double Horse Volitation
4. Die heb ik met bieden op eBay voor minder dan de helft uit Duitsland gehaald
5. Stabiele, goedgebouwde heli. Ik kan er binnen mee vliegen. Controller/transmitter is vrij goed, de verlichting is ook netjes. Buiten álleen geschikt in (zo goed als) windstille condities
Niet is geen tracking nummer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef ray_nl het volgende:
Weet iemand hoe je een SZC nummer kan tracken? Komt bij BIC vandaan
Wel leuke site idd, maar die prijzen voor 1 stuk, zijn zoooo overdreven hoog, alleen om mensen te pushen er meer te kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.liangdianup.com/
Hebben ook best toffe dingen, alleen jammer dat de prijzen pas echt aantrekkelijk worden bij grote aantallen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
FocalPrice heeft m'n geld teruggestort. Kut, nu moet ik ergens anders zonnebrillen bestellen. Iemand nog tips waar ze beetje vette hebben?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Tipje: http://chinacheep.com/ zoeken op 'polarized uv' o.i.d.
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen en nu schaam ik me een beetje :$ Maar bedanktquote:
Ik heb van dx een van een euro of 10 besteld. (kreeg vandaag mail dat ie verzonden was)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen en nu schaam ik me een beetje :$ Maar bedankt
Ja ik heb al bij dx een wayfares besteld (van de winter al), maar als ik daar nu bestel gaat het nog heel lang duren. Wil nog een pilotenbril, of iets wat daar op lijkt. Ga wel naar de V&D ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb van dx een van een euro of 10 besteld. (kreeg vandaag mail dat ie verzonden was)
Buy in coins heeft wayfares voor een euro of 9.
Je kunt ook naar Spanje gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik heb al bij dx een wayfares besteld (van de winter al), maar als ik daar nu bestel gaat het nog heel lang duren. Wil nog een pilotenbril, of iets wat daar op lijkt. Ga wel naar de V&D ofzo
Ja, die mis ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Spanje gaan.Daar hebben ze 5-euro-brillenstores.
De beste ervaring echter is een aviator-model zonnebril van Polaroid, gewoon bij een opticien (niet op sterkte verder) toen in de aanbiedinges voor 30 euro. Werkelijk briljant hoe de schittering en felle lucht uit wordt gefilterd zonder dat er detail of kleur verloren gaat. Die goedkope meuk is vaak gewoon een zwart filter voor je ogen, dat alle totaal aan licht gewoon halveert of zo. Jammer. Heb ook een Kanye-achtige bril, in Zweden bij de H&M gekocht, die ook vrij goed is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die mis ikEn dan een horloge erbij, en dan na de vakantie gewoon weggooien
![]()
Ik ben zo'n lompe boer die altijd op z'n brillen gaat zitten dus bestel er meestal 2 of 3, dan vallen de kosten mee en moet ik niet elke keer wachten
Ja ik had er ook 2quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wel leuke site idd, maar die prijzen voor 1 stuk, zijn zoooo overdreven hoog, alleen om mensen te pushen er meer te kopen..
Koop je bijvoorbeeld 1 katapult, dan betaal je 20$ per stuk incl ship
Haal je er 50 betaal je opeens nog maar 1,50 perstuk ofzo inclusief ship..
Edit: Meer mensen die die pink rubber watch van BG of EB meerdere keren hebben gekregen? ondanks hem maar 1 keer te hebben besteld
Kwam maandag dinsdag thuis; horloge
Gister thuis: Horloge
vandaag; Horloge? ( geen idee ben nog niet thuis)
Tevens gister een case voor mijn HTC ontvangen, 8 maart besteld / 13 maart verzonden
en 16 maart in huis! ( zat duitse poststicker op, maar kwam wel uit hongkong)
Denk dat de status van verzenden dus gewoon niet op tijd was bijgewerkt3 dagen lijkt me onmogelijk
Ik moet zeggen, polaroid enzo vind ik ook veel beter. Heb die wel eens bij een tankstation gekregen, en dat werkt echt goed. Maar ik heb dus zonnebrillen die ik cool vind qua looks en ik heb die echt handig zijn die ook goed werken. Toch eens gaan combineren danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De beste ervaring echter is een aviator-model zonnebril van Polaroid, gewoon bij een opticien (niet op sterkte verder) toen in de aanbiedinges voor 30 euro. Werkelijk briljant hoe de schittering en felle lucht uit wordt gefilterd zonder dat er detail of kleur verloren gaat. Die goedkope meuk is vaak gewoon een zwart filter voor je ogen, dat alle totaal aan licht gewoon halveert of zo. Jammer. Heb ook een Kanye-achtige bril, in Zweden bij de H&M gekocht, die ook vrij goed is.
Maar ja, als je een lompe boer bent, is het misschien handiger om inderdaad een aantal goedkope prulletjes te bestellen, al zou ik zeggen: koop eens iets duurders en behándel het dan ook als iets kostbaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |