SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 53% gewijzigd door shiz op 16-03-2011 20:37:34 ]![]()
ik zou dat niet zo snel denkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms.![]()
![]()
Ja alle benzine/diesel gaat via de sigarettenaansteker aansluiting naar dit ding.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Grav1ty het volgende:
Met de hoge brandstofprijzen komt dit goed van pas. Ook zorgt hij voor meer vermogen, kopen dus!
Die vervolgens door het speciale filter 17% extra benzine/diesel en 3% vloeibare nitro produceert, de extra benzine terug laat lopen naar de tank en de nitro draadloos in de motor inbrengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Best wel.quote:quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja alle benzine/diesel gaat via de sigarettenaansteker aansluiting naar dit ding.
Die vervolgens door het speciale filter 17% extra benzine/diesel en 3% vloeibare nitro produceert, de extra benzine terug laat lopen naar de tank en de nitro draadloos in de motor inbrengt.
Placebo-werking misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet echt... heb volgends mij nog 3 orders open staatquote:3 pakketjes om op te wachten.. maar weer is wat nieuws bestellen anders heb ik over 'n maandje geen post
![]()
Btw, fix de OP even aub.. staat er nu maar half(LINK)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
wtf zie ik dit op paypal
Totaalbedrag:
$2,00 USD
Kostenbedrag:
-$0,38 USD
Nettobedrag:
$1,62 USD
kosten 38 dollar cent.
waar slaat dat op
BAM dit is 3KB![]()
Beter de voorwaarden lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Loll het volgende:
wtf zie ik dit op paypal
Totaalbedrag:
$2,00 USD
Kostenbedrag:
-$0,38 USD
Nettobedrag:
$1,62 USD
kosten 38 dollar cent.
waar slaat dat op
PayPal is schreeuwend duur, er zijn maanden dat ik er 600-800 euro aan kwijt was.![]()
hoe bedoel je ik snap geen flikker van die voorwaardenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Beter de voorwaarden lezen
PayPal is schreeuwend duur, er zijn maanden dat ik er 600-800 euro aan kwijt was.![]()
iemand nog een toevoeging op deze discussie?
http://www.buyincoins.com(...)5-30-sec-p-53-1.html
ik snap er geen flikker van ik heb hem zelf ook en ik heb ook dat probleem
BAM dit is 3KB![]()
Staat precies in wat je kwijt bent per account type aan welke transactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Loll het volgende:
[..]
hoe bedoel je ik snap geen flikker van die voorwaarden![]()
iemand nog een toevoeging op deze discussie?
http://www.buyincoins.com(...)5-30-sec-p-53-1.html
ik snap er geen flikker van ik heb hem zelf ook en ik heb ook dat probleem![]()
DX nog steeds bezig met met order.. ben benieuwd wanneer ze het eens opsturen.There are only 151 Pokémon.![]()
Jij hebt wat verkocht op MP of Ebay zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Loll het volgende:
wtf zie ik dit op paypal
Totaalbedrag:
$2,00 USD
Kostenbedrag:
-$0,38 USD
Nettobedrag:
$1,62 USD
kosten 38 dollar cent.
waar slaat dat op![]()
Fix'd, al gaat het gewoon mis wanneer juist die lap van de wiki gebruikt wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Btw, fix de OP even aub.. staat er nu maar half(LINK)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
nee joh. een terug betaling van buyincoinsquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Jij hebt wat verkocht op MP of Ebay zeker?BAM dit is 3KB![]()
ik zie het al ik keek in ander geziek van ppquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat precies in wat je kwijt bent per account type aan welke transactie.BAM dit is 3KB![]()
Hadden ze een refund moeten doen ipv een betaling.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:58 schreef Loll het volgende:
[..]
nee joh. een terug betaling van buyincoins![]()
kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hadden ze een refund moeten doen ipv een betaling.BAM dit is 3KB![]()
kreeg n sms van mn werk(vrij vandaag)
dr werd een bruine envelop uit verweggistan voor me gebracht![]()
morgen ff checken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ja want zij zullen daar natuurlijk op vooruit gaan...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Loll het volgende:
[..]
kk lijers daar, doen ze expres natuurlijk!
Je betaalt 0,35 euro per transactie en daarbovenop nog 2,5% dacht ik.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Tinydeal blijft leuk
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: