Ik heb mijn claim net geescaleerd we zullen zien.quote:
Toch raar, want alle claims die ik tot nu toe heb geopend, moeten er wel 50 zijn minimaal, zijn gehonoreerd behalve 1 waarvan ik had gezegd dat het object afweek.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn claim net geescaleerd we zullen zien.
PayPal kiest partij voor die chinees want aan mij verdienen ze niks aangezien ik alles met mijn creditcard betaal (die paypal koersopslag is waanzinnig hoog) Dit is helaas niet de eerste keer.
Ik hoop echt dat Google Checkout wat gaat worden want paypal zuigt
Lijkt me een goede idd. Vooral als die verhalen leest over die drinkmachine (frisdrank tap ding)quote:
Dat lijkt erop.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef Koen. het volgende:
Is deze nou gewoon hetzelfde als deze, alleen krijg je bij die van BIC een mooi doosje en bij die van FocalPrice een behoorlijk lelijke?
Jah dat zou super zijn. BIC is snel en goedkoop. Heb weer een nieuwe heli besteld. Syma s107....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef pindaplukker het volgende:
Overal hebben ze mini rc helikopters, behalve bij BIC
Die heb ik idd ook op ebay gezien, althans als het dezelfde verkoper isquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Jah dat zou super zijn. BIC is snel en goedkoop. Heb weer een nieuwe heli besteld. Syma s107....
22USD incl shipping op Ebay. Misschien is dat wel iets voor je?
Nee daar komt het niet door. Ik weet waar ik het over heb. Het is niet de koersopslag. Als je bij bic een coupon invult die je al te vaak gebruikt hebt dan staat er geurende het paypal gedeelte het bedrag inclusief korting. Na het betalen komt de bic site erachter dat ik die coupon al gebruikt heb en verandert het bedrag dus achteraf nog even. Ik heb dus bij $12.67 op bevestigen gedrukt (8% korting en recommender korting 5%.) na dat scherm komt bic erachter dat ik al lid was en daardoor vervalt de 5%. recommender korting. Er wordt dus ineens $13.33 van mijn paypal gehaald ipv $12.67.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:46 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Nee noob dat komt door de PAYPAL KOERSOPSLAG
GEBRUIK EEN CREDITCARD PAYPAL NAAIT JE.
Nieuw accountje maken voordat je recommender weer doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:06 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee daar komt het niet door. Ik weet waar ik het over heb. Het is niet de koersopslag. Als je bij bic een coupon invult die je al te vaak gebruikt hebt dan staat er geurende het paypal gedeelte het bedrag inclusief korting. Na het betalen komt de bic site erachter dat ik die coupon al gebruikt heb en verandert het bedrag dus achteraf nog even. Ik heb dus bij $12.67 op bevestigen gedrukt (8% korting en recommender korting 5%.) na dat scherm komt bic erachter dat ik al lid was en daardoor vervalt de 5%. recommender korting. Er wordt dus ineens $13.33 van mijn paypal gehaald ipv $12.67.
Sent from my Nokia 6230
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:15 schreef marcel-o het volgende:
Ik had bij mn groene focusable laser wat extra oplaadbare batterijen besteld (18650) Nou blijken die batterijen über te zijn en snel opgeladen.
dus wil nog 1 a 2 producten hebben waar t in kan.
ik zat aan deze 2 te denken.
Zo'n zaklampje is altijd wel handig en die uv"blacklight" laser is wel leuk voor wat experimentjes.
iemand nog tips van andere shops?
Deze waren ook goedkoop te krijgen bij de Xenos bij Hoog Catharijne Utrecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef ebutyouyou het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ne-style_p37555.html
vandaag binnengekregen
iets kleiner dan ik had verwacht.
geeft niet heel hard maar wel redelijk goed geluid. zeker voor deze prijs.
En design is natuurlijk waarom ik ze heb gekocht, ziet er wel mooi uit maar iets plasticachtiger dan ik had verwacht.
Heb er al 13 bestellingen gedaan, altijd goed gegaan (en snel!)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Loll het volgende:
potver de potver. stuurt bic die 4 in 1 laserpen. doen ze er verkeerde batterijen bij. weer en refund aan vragen altijd gedonder met bic gehad
Bij de webshops zijn het echte 1 cent aanbiedingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef PeeJie_ het volgende:
Hey leuk, een centraal topic over chinese webshops. Ik koop zo nu en dan eens wat bij DealExtreme, maar zo te zien zijn er nog aardig wat "concurrenten" waar het een en ander te krijgen is.
Wat bedoelen jullie met de 0,01 dollar aanbiedingen, die aanbiedingen op ebay voor een cent en dan hopen dat je de enige bent die bied, of zijn er "echt" 0,01 cent actie's bij webshops ?
Gewoon afwachten dus en zo nu en dan iets "gratis" bestellen begrijp ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij de webshops zijn het echte 1 cent aanbiedingen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gewoon afwachten dus en zo nu en dan iets "gratis" bestellen begrijp ik
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?quote:RR982296729CN
2011
departure from outward office of exchange
NETHERLANDS
2011-03-19
Kan morgen landen op Schiphol maar dat kan ook nog wel een maand duren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |