Volgens Ali B wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef g0dz0r het volgende:
Ik zag toevallig een mailtje voorbij komen met (ik denk) siliconen usbstick armbandjes, zouden daar ook ergens waterdichte uitvoeringen van te vinden zijn?![]()
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Waar besteld en hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net m'n md80 binnenecht superblij mee, en de kwaliteit is echt super voor zo'n klein ding!
Heeft iemand dit wel is geprobeerd, er komt nog een 2e md80 binnen dus ik ga het zeker proberen!
Waarschijnlijk van BIC of BIC.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Waar besteld en hoeveel heb je ervoor betaald?
Haha, nee niet BIC en ook niet BIC, deze komt van ebayquote:
Ach so.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Haha, nee niet BIC en ook niet BIC, deze komt van ebay![]()
(ik heb er trouwens ook een van bic besteld)
Ja, ik had dus een paar dagen geleden gevraagd om een replacement omdat er in zo'n tabeletje stond dat je na zoveel dagen of een refund of een replacement krijgt. Kreeg ik een mailtje terug van hun dat ze een nieuwe hebben geshiped, ik had dus gisteren voor de zekerheid een case gestart op ebay voor het geval dat ie niet zou aankomen. Kreeg ik vandaag mn geld terug en lag er een pakketje op me te wachtenquote:
Hehe, dus volgens die tabel krijg je sowieso je geld terug, je hebt 'em nu ontvangen én ze hebben er nog eentje opgestuurd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, ik had dus een paar dagen geleden gevraagd om een replacement omdat er in zo'n tabeletje stond dat je na zoveel dagen of een refund of een replacement krijgt. Kreeg ik een mailtje terug van hun dat ze een nieuwe hebben geshiped, ik had dus gisteren voor de zekerheid een case gestart op ebay voor het geval dat ie niet zou aankomen. Kreeg ik vandaag mn geld terug en lag er een pakketje op me te wachten
Ze "zeggen" dat ze er een op hebben gestuurd, maar ik heb er in ieder geval nu dus een gratis, en misschien dus 2quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hehe, dus volgens die tablet krijg je sowieso je geld terug, je hebt 'em nu ontvangen én ze hebben er nog eentje opgestuurd?![]()
Is het dan niet eerlijker iig eentje gewoon netjes te betalen of is dat heel ouderwets van me?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ze "zeggen" dat ze er een op hebben gestuurd, maar ik heb er in ieder geval nu dus een gratis, en misschien dus 2
Tja... Het verbaasde mij eigenlijk al dat ik m'n geld terugkreeg, daar had ik ook nog helemaal niet om gevraagd, ik had de case puur geopend om zekerheid te hebben. en zij gaven me zomaar mijn geld terug, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Is het dan niet eerlijker iig eentje gewoon netjes te betalen of is dat heel ouderwets van me?![]()
Ik zou me hier toch niet prettig bij voelen..
Shit, ik kon er net een gebruikenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
http://bit.ly/ezfski
Gr, waarom zie ik die nu pas
http://bit.ly/fV1QPf Nu is hij uit z'n stok
Ik zat serieus te twijfelen, met die korting kom je op 110,- namelijk. Nog best wat geld maar als het echt goede doppen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef shiznuts het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)de43f9edd1d0e85255fe
Jeutje, goedkoop zijn ze niet. 139,50 voor Chinees spul!
Meestal heb ik tegenwoordig daarna de kleine pakketjes binnen een dag of 8/10 in huis, ik denk niet dat ze daar nog lang op de stapel liggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef UncleSam het volgende:
Dispatched betekend bij bic niet verzonden, maar klaar voor verzending
Haha nou voor die prijs houd ik het voorlopig wel even bij m'n telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:15 schreef marcel-o het volgende:
Het blijft TFT.
da's zo goed als onleesbaar met veel zonlicht.
kan je netzogoed de Archos 70 kopen.
You're a funny man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef meth1745 het volgende:
Deze ook gekocht.
Heb al 11 aanstekers uit China, volstaat voor even.
Ik overweeg deze te kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit. De muziek begint meteen te spelen als je em openklapt.
Niet echt geschikt om in het openbaar te gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
Deze ook gekocht.
Heb al 11 aanstekers uit China, volstaat voor even.
Importeren zonder vergunning, nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Zou het mogelijk om http://www.tinydeal.com/5(...)kt14153-p-12808.html
te importeren?
http://www.axelmusic.com/(...)+Accessories&s_fid=5quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met PS3 Dualshock controllers via Ebay/Shops?
Want 65 euro bij de Intertoys neertellen vind ik echt tever gaan.
Tweedehansje zou ook kunnen maar dan zijn de sticks dol of zitten ze onder de plakkie plak.
Ik heb ooit door de gunstige dollarskoers wel een PS2 controller kunnen kopen, maar ik ben die site kwijt.
Of gewoon een PS3 compatible dualshock joypad van BIC voor (haast) nop... http://www.buyincoins.com(...)s3-product-1791.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.axelmusic.com/(...)+Accessories&s_fid=5
Ongeveer 35 euro voor een DS3
Ik gebruik deze al jaren. Kost je iets van ¤ 35,- en dan heb je gewoon een originele controller in huis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met PS3 Dualshock controllers via Ebay/Shops?
Want 65 euro bij de Intertoys neertellen vind ik echt tever gaan.
Tweedehansje zou ook kunnen maar dan zijn de sticks dol of zitten ze onder de plakkie plak.
Ik heb ooit door de gunstige dollarskoers wel een PS2 controller kunnen kopen, maar ik ben die site kwijt.
Heb ik ook! Het is z'n geld waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of gewoon een PS3 compatible dualshock joypad van BIC voor (haast) nop... http://www.buyincoins.com(...)s3-product-1791.html
Ik vind dit altijd frappant. Jij bent vergeten dat het geld van de vorige Tsunami actie van jaren terug in een zwart gat is verdwenen? Het rode kruis dat weigerde aan Zembla te vertellen wat ze met al het geld hebben gedaan. Gaan ze in Indonesië ofzo kijken, geen flikker gedaan, projecten die niet bestaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik kijk elk jaar naar welk goede doel ik dat jaar zal steunen (dan vertel ik de mensen op straat en aan de deur dat, en dat ik hun doel in overweging zal nemen voor het volgende jaar, ik heb nergens meer een hekel aan dan overal maar een euro of twee voor te geven, dan doe ik liever eens per jaar een redelijk substantiële donatie aan één doel). Ik probeer elk jaar een ander doel te kiezen, maar het Rode Kruis doet zulk vooraanstaand werk, dat die donatie eigenlijk telkens daar terechtkomt.
Goed dat ook DX helpt 'awareness' te 'raisen' en uit eigen zak zaklampjes ter beschikking stelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, voor ¤6,70 heb ik die ook maar even besteld. Speel eigenlijk nooit multiplayer op de PS3, maar extra controller kan altijd van pas komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of gewoon een PS3 compatible dualshock joypad van BIC voor (haast) nop... http://www.buyincoins.com(...)s3-product-1791.html
Bel eens naar de TNT, als het goed is is de code ook omgenummerd, dus moet hij ook beter te traceren zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Wellicht kan iemand mij hier helpen.
Ik bestel al jaren allerlei dingetjes van dealextreme, focalprice, chinezen op ebay etc.
Ik vertrouw de postbezorger alleen niet er raken steeds pakjes kwijt. Eerst dacht ik dat het aan de chinees lag (opgelicht) maar het waren allemaal goedkope dingen dus ik had geen zin om erachter aan te gaan.
Nu heb ik 3 dure tablets gekocht op BIC (buyincoins.com voor de leken) en 1 daarvan is nooit ontvangen
RA041589286CN
http://www.track-trace.com/post
Als je die tracktrace bekijkt staat er unsuccesful delivery. Echter nooit een afhaalpapiertje gehad. De medewerkers van het postkantoor kennen mij omdat ik zo vaak pakjes kom afhalen maar ook zij hebben geen groot pakje gezien met een vuilniszak eromheen (zo worden de tablets altijd verpakt)
Nu heb ik laatst ook nog eens een pakket van 200 euro rembours gestuurd en ik had op het buitenkant ook nog eens 200 euro opgeschreven voor als geheugensteuntje in het postkantoor als ik het bedrag moest invullen (stom stom) het pakket is geweigerd en retour afzender gegaan op 8 maart. Ik heb het pakje nooit teruggekregen godverdomme.
Hoe kan ik het chinese tracktrace nummer 'verder' tracken dan die gare website? Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Ergens een klacht indienen? Er komen hier 3 tnt postbodes soms wel 2 postbodes per dag met pakketjes.
Ik krijg zo'n 20 pakjes hier per maand met tracktrace. Het is zo dat ze geen pakjes met tracktrace bij de buren mogen afgeven. Verder heb ik gehoord dat postbodes per bezorgd pakje betaald krijgen (als het pakje bij de buren word afgegeven telt het ook als bezorgd) laatste tijd ben ik bijna nooit thuis maar ontvang dus wel een shitload aan pakjes. Waarschijnlijk is die postbode daarom gefrustreerd en steelt die maar een pakje ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bel eens naar de TNT, als het goed is is de code ook omgenummerd, dus moet hij ook beter te traceren zijn.
Verder zou je wat test pakketjes met tracking kunnen laten versturen om te testen hoeveel % je mist.
Bij staat zou ik in ieder geval nu: Niet afgeven bij buren neerzetten. misschien is er ook wel een ''foute buurman'' (kan natuurlijk ook wel een paar huizen verderop zijn). Waar de postbode de pakjes afgeeft en die ze niet doorsluist.
die chinese pakjes moet je (als ze met tracking zijn) door de chinees een klacht laten indienen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n 20 pakjes hier per maand met tracktrace. Het is zo dat ze geen pakjes met tracktrace bij de buren mogen afgeven. Verder heb ik gehoord dat postbodes per bezorgd pakje betaald krijgen (als het pakje bij de buren word afgegeven telt het ook als bezorgd) laatste tijd ben ik bijna nooit thuis maar ontvang dus wel een shitload aan pakjes. Waarschijnlijk is die postbode daarom gefrustreerd en steelt die maar een pakje ofzo.
Ik heb 1 goede buur en 1 slechte maar lijkt mij sterk dat een rembours pakje dat retour afzender gaat naar mijn buren gaat. Die afhaalbriefjes zijn ook kut. Als het bij de buren ligt staat er alleen een huisnummer op (geen tracktrace) ook afhaalbriefjes voor pakjes die je kan ophalen staat soms 1 tracktrace en dan staat er bijv. "4 pakjes"
voor het rembours afzender pakket laat ik een onderzoek instellen bij TNT. Die andere weet ik nog niet wat ik moet doen aangezien ik alleen het chinese tracktrace nummer heb.
Het chinese pakje is circa 125 euro en dat rembours pakket 200 euro. Laten we hopen dat het een foutje is anders vertrouw ik postbodes niet meer
Dat pakje van 125 is van BIC ik heb al een paypal geschil open maar ik weet voor 99% zeker dat ze mij daar niet mee gaan helpen. Die chinees heeft zijn taak volbracht en dat is zorgen dat het pakje china verlaat. Ik zal wel een respons krijgen dat ik contact moet opnemen met het postkantoor. Maarja niet geschoten is altijd mis..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
die chinese pakjes moet je (als ze met tracking zijn) door de chinees een klacht laten indienen.
Dan moet Chinapost/honk kong post het laten naarzoeken, dan krijg je vast een vergoeding of alsnog het pakje.
Waar kan je die omzetting aanvragen? Daar was ik namelijk naar op zoek. 2 jaar geleden kon je dat online doen meen ik mij te herinneren. Ik kon het laatst niet terugvindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef UncleSam het volgende:
Vraag aan TNT om de code om te zetten naar een Nederlandse 3S code, daarmee kunnen ze zien welke chauffeur m op zijn rit heeft gehad en wanneer hij afgeleverd had moeten worden.
edit als me ff je postcode en huisnummer pm'd dan vraag ik t wel ff aan.
Kan van alles betekenen. En ja dat kan ook betekenen dat de status teruggaat gaat naar not in stock of welke termen DX dan ook gebruikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom heeft DX bijna een week nodig om mijn pakketje in te pakkenis maar 2 bij 2 cm ofzo..
j/k, heb geen haast hoor
Waarom heb je d'r zoveel als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Kan van alles betekenen. En ja dat kan ook betekenen dat de status teruggaat gaat naar not in stock of welke termen DX dan ook gebruikt.
Persoonlijk koop ik niks meer bij DX er bestaan nu veel meer concurrenten die het binnen 1-2 dagen verzenden.
Enige wat ik nog op DX koop zijn die US-EUR stekker converters van 0.88usd per stuk. Boeit mij namelijk niet of het verzenden 6 maanden duurt ik heb er toch 200 stuks van. Altijd handig lol
(ps: ik koop ze met mijn dx points)
Ja ik had veel punten maar telkens als ik iets duurs (lees: nuttige en/of leuke gadget) wilde kopen met de punten was het zogenaamd out of stock. Vervolgens duurde het ook heel lang totdat ik die punten weer terug kreeg. MAW: Ik had geen zin dat gezeik met die customer service. Ik weet niet hoe het nu gesteld is met DX maar toendertijd was het standaard dat je 1 week moest wachten voor een reply op je ticket. Ja daaag. (en het was niet eens chinese new year of zo'n andere feestdag) Dus toen begon ik maar van die nutteloze troep te kopen zoals opladers (altijd handig) en die stekkers.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom heb je d'r zoveel als ik vragen mag?Wat doe je er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |