Ik reageerde dan ook op Iemand91.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet, maar ik bedoelde te zeggen dat het scherm van een iphone en een htc wel gelijk zijn
http://www.buyincoins.com(...)01-product-1007.htmlquote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op Iemand91.
Enige wat je met die pennetjes doet is tevergeefs je scherm bekrassen.
Male - male of male - female en hoe lang?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef Iemand91 het volgende:
M'n broer word ook fan geloof ik.
Ik daag jullie uit: een 3.5 mm > 3.5 mm audio kabeltje. Ik vond 'm het goedkoopst voor 99 cent van BIC.
Kunnen jullie goedkoper vinden?
Die heb ik. Niet heel erg onder de indruk van verder.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)01-product-1007.html
Deze werken wel
male - male en ongeveer een meter. Mag ook iets van 50 cm. zijn, niet echt korter en zeker niet langer. (is voor in de auto)quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Male - male of male - female en hoe lang?
hangt voor een groot deel aan de waarde die ze op het pakje zetten, bij mij was dit de laatste keer 70 dollar, toen moest ik aan de deur 30 euro aftikken, de werkelijke waarde was $180.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
oke, ik lees veel verschillende verhalen over belastingen, zou iemand mij kunnen helpen?
Ik ga een tablet kopen, die kost 216 dollar zonder verzendkosten. Daar komt nog 33 dollar bij als ik via dhl bestel. Maar hoeveel moet ik dan nog bij betalen aan btw en dergelijke? Bedankt!
Thanks, dat is inderdaad wel handig soms, maar in overleg met m'n broer toch maar deze doen. Niet te kort, niet te lang dus perfect voor in de auto.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
Hier, goedkoopste die ik heb kunnen vinden. Ook 99 cent, maar wel retractable
Neem maar aan van niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand of die zonnebrillen van DX ook echt UV-bescherming bieden?
Bij die ik gekocht heb staat onderaan bij dat forum het volgende:quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand of die zonnebrillen van DX ook echt UV-bescherming bieden?
Maar goed, 100% zeker is dat natuurlijk nog niet...quote:Decided to go to the opticians today to get these tested. The woman took them away upstairs, and came back saying they offer 100% UV protection (as they should).
So these are good sunglasses.![]()
Welke had je ook alweer?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik denk die van mij niet. Heb ze vandaag opgehad terwijl ik een uurtje buiten was, en mijn ogen voelen erg vermoeid, schijnt te komen doordat ze wel de pupil verwijden door het donkere zicht, maar als de uv vervolgens niet wordt geblokkeerd ben je de lul.
Beter even langs de opticien voor een fatsoenlijke bril denk ik.
nou ik ga het bestellen bij merimobiles dus ik denk niet dat je ze zomaar iets op de factuur kan laten zettenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
hangt voor een groot deel aan de waarde die ze op het pakje zetten, bij mij was dit de laatste keer 70 dollar, toen moest ik aan de deur 30 euro aftikken, de werkelijke waarde was $180.
De postbode van de DHL zei toen dat ik bezwaar aan zou moeten tekenen, heb het niet gedaan maar heb er achteraf wel spijt van. Leek me wel eens leuk om te zien hoe ze dat oplossen.
Berekening = (Geschate) waarde + geschate verzendkosten * 19% (+evt fee van transporteur) = Te betalen bedrag![]()
Waarde willen ze mits dit reëel is wel overnemen van de factuur, daarna schatten ze de verzendkosten (als deze niet op de factuur staan).
Dus als je die chinees opdracht geeft laat hem dan bijvoorbeeld op de factuur neerzetten:
Tablet PC $110
Shipping DHL: $33
Total: $144
Wat dus neerkomt op +-110 euro = +-22 euro invoerrechten + fee van DHL (als die er is)
Ik heb onlangs een nieuwe accu besteld bij DX voor mijn Sony Vaio. Er kwam een CD bij waarmee je iets in je pc moest hacken (normaal herkent ie namelijk of het een originele accu is. Is dat niet zo, dan werkt ie niet). Werkte allemaal perfect. Accu doet het ook prima, gebruik 'm een paar maanden en er is nog geen afname in capaciteit te zien! In mijn ogen dus wel een aanrader!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met accu's bestellen (voor laptop) bij DX? Ik zie er 1 staan die ik eigenlijk wil bestellen (heb nog nooit iets besteld bij 1 van die chinese websites)
Deze
Nee klopt niet. 1.19 * 250 = 297.5, plus 12.50 inklaringskosten = 310 euroquote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik ga het bestellen bij merimobiles dus ik denk niet dat je ze zomaar iets op de factuur kan laten zettenmaar die tablet is 250 dollar incl. verzending, dus 1,19*250=210 euro, plus 10 euro oid aan DHL kosten=220 euro. Klopt dit zo?
Haal de kermis in huis, eenden vissenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.tinydeal.com/2(...)ty12748-p-11468.html
Kan dit nog goedkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |