nou ik ga het bestellen bij merimobiles dus ik denk niet dat je ze zomaar iets op de factuur kan laten zettenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
hangt voor een groot deel aan de waarde die ze op het pakje zetten, bij mij was dit de laatste keer 70 dollar, toen moest ik aan de deur 30 euro aftikken, de werkelijke waarde was $180.
De postbode van de DHL zei toen dat ik bezwaar aan zou moeten tekenen, heb het niet gedaan maar heb er achteraf wel spijt van. Leek me wel eens leuk om te zien hoe ze dat oplossen.
Berekening = (Geschate) waarde + geschate verzendkosten * 19% (+evt fee van transporteur) = Te betalen bedrag![]()
Waarde willen ze mits dit reëel is wel overnemen van de factuur, daarna schatten ze de verzendkosten (als deze niet op de factuur staan).
Dus als je die chinees opdracht geeft laat hem dan bijvoorbeeld op de factuur neerzetten:
Tablet PC $110
Shipping DHL: $33
Total: $144
Wat dus neerkomt op +-110 euro = +-22 euro invoerrechten + fee van DHL (als die er is)
Ik heb onlangs een nieuwe accu besteld bij DX voor mijn Sony Vaio. Er kwam een CD bij waarmee je iets in je pc moest hacken (normaal herkent ie namelijk of het een originele accu is. Is dat niet zo, dan werkt ie niet). Werkte allemaal perfect. Accu doet het ook prima, gebruik 'm een paar maanden en er is nog geen afname in capaciteit te zien! In mijn ogen dus wel een aanrader!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met accu's bestellen (voor laptop) bij DX? Ik zie er 1 staan die ik eigenlijk wil bestellen (heb nog nooit iets besteld bij 1 van die chinese websites)
Deze
Nee klopt niet. 1.19 * 250 = 297.5, plus 12.50 inklaringskosten = 310 euroquote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik ga het bestellen bij merimobiles dus ik denk niet dat je ze zomaar iets op de factuur kan laten zettenmaar die tablet is 250 dollar incl. verzending, dus 1,19*250=210 euro, plus 10 euro oid aan DHL kosten=220 euro. Klopt dit zo?
Haal de kermis in huis, eenden vissenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.tinydeal.com/2(...)ty12748-p-11468.html
Kan dit nog goedkoper?
USD = not = EUR, hè?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee klopt niet. 1.19 * 250 = 297.5, plus 12.50 inklaringskosten = 310 euro
Mijn paypal vandaag was echter: Wisselkoers: 1 euro = 1,37500 Amerikaanse dollarsquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef 08gnoT. het volgende:
latest (Mar 18)
1.413
Gaat goed met de koers
Ik zet meestal 35 euro / 50 dollar op m'n paypal als de dollar hoog staat, dan kan ik die koers blijven gebruiken als hij zakt. Wel klote dat paypal snel een paar procent op de wisselkoers plakt, maar volgens mij zijn er geen goedkopere alternatieven om dollars te krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn paypal vandaag was echter: Wisselkoers: 1 euro = 1,37500 Amerikaanse dollars
Maar uiteindelijk hebben we het bij mij over bestedingen van hooguit 10-16 dollar...![]()
Tja, hoewel ik eigenlijk veel te veel nutteloze troep koop, koop ik niet vaak genoeg/te kleine bedragen omdat nog enigszins moeite voor te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zet meestal 35 euro / 50 dollar op m'n paypal als de dollar hoog staat, dan kan ik die koers blijven gebruiken als hij zakt. Wel klote dat paypal snel een paar procent op de wisselkoers plakt, maar volgens mij zijn er geen goedkopere alternatieven om dollars te krijgen.
Ik koop ook niet heel veel, en dan nog vooral centdeals dus ik doe er ook wel een jaar mee. Ik vind het ook vooral fijn dat mijn hele giroafschriften niet uit paypalafschrijvingen bestaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, hoewel ik eigenlijk veel te veel nutteloze troep koop, koop ik niet vaak genoeg/te kleine bedragen omdat nog enigszins moeite voor te nemen.
En jouw eBay search gebruik ik ook nog steeds!(Weliswaar iets aangepast)
Super handig en soms (heeeeeeel soms) zit er ook nog iets leuks tussen.
Ook allemaal dezelfde .quote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik koop ook niet heel veel, en dan nog vooral centdeals dus ik doe er ook wel een jaar mee. Ik vind het ook vooral fijn dat mijn hele giroafschriften niet uit paypalafschrijvingen bestaan.
En ja het is geluk hebben met die search maar ik heb er al wel een aantal leuke dingen mee gescoordBij 'completed listings' zie je ook best vaak voorwerpen waar helemaal niet op geboden was, ook horloges of gadgets of zo. Dat geluk kun je ook hebben.
Een pak van 12 screen protectors, paar kettinghangers en complete sets met oorbellen, een schorpioen-in-harsquote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook allemaal dezelfde .
Maar wat heb je dan bijvoorbeeld allemaal gescoord (beside the usual screenprotectors e.d.).
Ik ben helaas nog niets écht nuttigs tegen gekomen. Het moet bij mij wel enigzins bruikbaar zijn. Wat ik tegenkom zijn dingen als stylus, recepten (quote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een pak van 12 screen protectors, paar kettinghangers en complete sets met oorbellen, een schorpioen-in-harskabeltjes en adapters, 400 sleutelringen, 7 ritsen, ledlampjes. Ik vergeet nog een paar dingen, maar daar kom ik zo snel niet op. Ik zal eens in m'n feedbackhistorie kijken. Owja, van de week nog een zaklamp.
Wat zijn jouw aanwinsten?
Edit: En een echt zilveren letter 'U'
Probeer ebay: laptoppowerlead 20 euro incl verzenden met T&Tquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met accu's bestellen (voor laptop) bij DX? Ik zie er 1 staan die ik eigenlijk wil bestellen (heb nog nooit iets besteld bij 1 van die chinese websites)
Deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |