Die van mij was 2 dagen naar mijn normale pakketje verzonden, nog nooit ontvangen (normale pakje wel).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:37 schreef Dhaha het volgende:
Hee ik kreeg zojuist mijn 1 cent touchscreen stylus
http://www.priceangels.co(...)ssorted__p17373.html
werkt alleen niet op ipod touch
"Bouw" kan beginnen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef RobertNL het volgende:
Heb ook mijn 90 graden kabeltje binnen gekregen, 15 dagen naar verzenden best ok dus
3-4 weken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Spiegelei het volgende:
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?
Maak een ticket aan op de dx site en vraag naar de status van de producten. Waarschijnlijk zijn de producten niet op voorraad!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Spiegelei het volgende:
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Oja, hij ging een tablet-dock maken toch?
Hé, die link postte ik vorige week ook volgens mij. Ziet er voor grotere aantallen wel interessant uit, maar geen ervaringen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef ebutyouyou het volgende:
heeft iemand ooit iets bij www.liangdianup.com bestelt?
ervaringen?
Die acties houden ze ook alleen maar om email adressen te verzamelen om deze vervolgens door te verkopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef igi0n het volgende:
Ze spammen vaak op fora's zoals fok, van een lid hier op fok werd zijn naam gebruikt bij reviews terwijl diegene niet zelf reviews post, hun levertijd is heel traag en hun 1 cent deals heb ik nog nooit ontvangen.
kleinere pakkans zeker dan met die andere toch? en je bent verzekerd tot een bepaald bedrag oid?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou EMS doen persoonlijk (voornamelijk vanwege inklaringskosten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |