100% pakkansquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus DHL/FedEx/UPS gebruiken...
hoge pakkans neem ik aan?
EMS wordt overgedragen aan GLS hier..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus DHL/FedEx/UPS gebruiken...
hoge pakkans neem ik aan?
Ik begrijp het probleem niet inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
EMS wordt overgedragen aan GLS hier..
oke, invoerrechten voor een tablet is toch gewoon 19% plus nog wat administratiekosten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet inderdaad.
EMS zit ook niet in Oostenrijk, maar dan brengt Post.at het toch bij me?
Een carrier kan nu eenmaal niet overal zitten, lijkt me nogal wiedes.
State maakt niet uit wat je daar invult, kan provincie zijn maar ook een bedankje aan de postbodequote:Op zondag 20 maart 2011 00:42 schreef Syphixx het volgende:
ik ga mn eerste aankoop doen ( bij BIC ) maar wat moet er bij State komen en watvoor is het ?
1 shot and you're an addictquote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Syphixx het volgende:
allright, merci voor snelle response, kga vo zo'n ps3 bakje, hopelijk is het wat![]()
en hopelijk word ik nu ook geen verslaafde aan dit soort dingen
voor je het weet is je bankrekening leeg hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Syphixx het volgende:
allright, merci voor snelle response, kga vo zo'n ps3 bakje, hopelijk is het wat![]()
en hopelijk word ik nu ook geen verslaafde aan dit soort dingen
dat zeg je nu ja, maar over een maandje denk je daar wel anders overquote:Op zondag 20 maart 2011 01:07 schreef Syphixx het volgende:
zattek maar nog in school.. kon ik snel apple stuff sellen
nuja, ben ook ni van plan om stuff t ekopen die ik ook ni echt nodig heb
dan weet je al wat voor toys dat zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef Palomar het volgende:
Whehe, heb de laatste weken ook al een stuk of 10 nep-Oakley zonnebrillen besteld bij FocalpriceKosten toch maar 3 of 4 dollar en aangezien ja adhv. alleen plaatjes niet precies weet wat je krijgt gewoon van elk model 1 of 2 besteld. Dan tikt het wel aan
Overigens niet alleen voor mezelf besteld al die brillen.
Daarvoor bij Dealextreme dit jaar ook al een paar keer wat random troep, zoals laserpointers en led-zaklampen.
Wel irritant dat DX op de doos/envelop soms ook 'Toys' als content op zet (voor de douane denk ik). Pakketjes worden bij mij meestal bij de winkel onder me bezorgd, dus als ik die kom ophalen zullen ze daar wel denken, een volwassen gast die al een paar keer achter elkaar 'Toys' bestelt in obscure Chinese enveloppen![]()
hmja, als je een laserpointer als 'Toy' zietquote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan weet je al wat voor toys dat zijn
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Het zegt al genoeg dat je op zaterdagnacht half één, binnen vijf minuten twee antwoorden hebt
is dit zo of niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, invoerrechten voor een tablet is toch gewoon 19% plus nog wat administratiekosten?
Volgens mij zelfs 23%quote:
oke daar had ik al opgerekend, valt dus wel meequote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef g0dz0r het volgende:
Btw en inklaren, was bij mij 19% over de hele waarde van het pakje + 12,50.
tot wel 10 weken als de supplier OPURSTECH is (of een naam met YM er in)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Spiegelei het volgende:
wij hebben eind januari (ja ja slechtste moment ever ivm chinese nieuwjaar) voor het eerst een bestelling geplaatst bij DX. De bestelling omvat nogal wat artikelen en 3 artikelen bleven maar op 'pending' staan. Nu afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat er een pakketje geshipped is. Een deel van de bestelling wel te verstaan. Nu staan er namelijk ineens 5 artikelen op 'pending' de rest staat op 'shipped'. Is er ook maar enige pijl op te trekken wanneer die artikelen die op 'pending' staan afkomen?
Nee, een iphone scherm is ook capacatief, dus zou moeten werken, denk ik. Pin me er niet op vast iigquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand het type scherm van de iPhone? Op eBay staat een stylus maar ik weet niet of die ook geschikt is voor m'n HTC Desire (capacitive touchscreen).
EDIT: werkt deze bijvoorbeeld met een capacitive touchscreen?
k, voor die 2 of 6 dollarcent wil ik het nog wel 'ns proberen (als het bod doorgaat of coursequote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, een iphone scherm is ook capacatief, dus zou moeten werken, denk ik. Pin me er niet op vast iig
Nee, gaat niet werken. Stylus touch = yes = resistive touch = not = capacitive touchquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand het type scherm van de iPhone? Op eBay staat een stylus maar ik weet niet of die ook geschikt is voor m'n HTC Desire (capacitive touchscreen).
EDIT: werkt deze bijvoorbeeld met een capacitive touchscreen?
Nee, het werkt niet, maar ik bedoelde te zeggen dat het scherm van een iphone en een htc wel gelijk zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
k, voor die 2 of 6 dollarcent wil ik het nog wel 'ns proberen (als het bod doorgaat of course)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |