Een vliegtuig kan toch helemaal niet zo lang vliegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan morgen landen op Schiphol maar dat kan ook nog wel een maand duren.
Die vingerskates waren vroeger wel aardig "in" inderdaad, er zijn mensen die daar aardige move's mee kunnenquote:
Voor mensen die masturbatie nog niet hebben ontdekt ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Die vingerskates waren vroeger wel aardig "in" inderdaad, er zijn mensen die daar aardige move's mee kunnen
Is dat een... meter die ze in Japan nu zo hard nodig hebben ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb deze in bestelling staan, ze moeten wel opschieten voordat ie te laat aankomt![]()
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/item.htm?id=9668350961
De gifwolk komt ook over de dijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is dat een... meter die ze in Japan nu zo hard nodig hebben ?
--> TRUquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De gifwolk komt ook over de dijken
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb deze in bestelling staan, ze moeten wel opschieten voordat ie te laat aankomt![]()
Departure from outward office of exchange is in theorie inderdaad vertrokken, in de praktijk liggen daar geloof ik nog op een vliegveld een giga stapel met pakketjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Een vliegtuig kan toch helemaal niet zo lang vliegen
[..]
Die vingerskates waren vroeger wel aardig "in" inderdaad, er zijn mensen die daar aardige move's mee kunnen
quote:Run op rampartikelen
Artikelen die soelaas moeten bieden bij een ramp, zijn niet aan te slepen. Geigertellers zijn in heel Nederland uitverkocht. Noodpakketten gaan tien keer vaker over de toonbank nadat de kernreactor in Fukushima werd verwoest.
Geigertellers, de apparaten die radioactiviteit meten, zijn een schaars goed geworden. De grootste leverancier van geigertellers in Noord-Europa, Conrad, was binnen een paar dagen door de complete voorraad heen. Het bedrijf verwacht pas in juni weer te kunnen leveren. De wachtlijst is inmiddels opgelopen tot 3.000 uitstaande bestellingen.
"In Nederland zijn de verkoopaantallen van geigertellers in een paar dagen tijd vertienvoudigd ten opzichte van normaal”, zegt directeur Frank de Groot. „Normaal gesproken wordt vijf procent van de geigertellers in Nederland verkocht. Deze maand echter minder, aangezien de voorraad al door Duitse klanten was opgekocht."
"Mensen zijn toch een beetje in paniek", zegt Jan Markveld van Dump Company. Hij verkocht binnen een week zijn voorraad van zestig geigertellers uit de jaren tachtig. "Normaal verkoop je zo’n ding één keer in de twee maanden aan een verzamelaar." Het valt op dat de klanten veelal uit de buurt van de Belgische kerncentrale in Doel bellen. Daar was vorige week een incident met een koelpomp.
Waarom stoppen die chinezen nou overal cardcreaders in?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens deze spullen besteld bij DealExtreme op dit moment:
[ afbeelding ]
---
Bluetooth toetsenbord, voor me pa, zijn laptop toetsenbord was niet meer leverbaar en hij had een draadloze kleine nodig. Indien handig, bestel ik er ook een voor mezelf, voor me ps3
---
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?
Zie ik iets over het hoofd ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Waarom stoppen die chinezen nou overal cardcreaders in?![]()
quote:- Color: White
- Compact and ultra-slim designed
- Features 81-Key
- Bluetooth V2.0 Class 2 connection technology
- 2.4GHz FHSS modulation
- Built-in 400mAh rechargeable li-ion battery, recharge via USB cable (included)
- Sensitivity: standard -75bm, max up to 4bm
- Work with Windows 98/ME/2000/XP/2003/VISTA PC and Windows Mobile6.0/Symbian S60 smart phones
- Comes with USB cable
Dat is de aansluiting om hem op te laden denk ik ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef marcel-o het volgende:
hier
lijkt net een reader maar staat idd niet in de specs.
maar evengoed vraag ik t me af. bijna elke pc-gadget zit een reader in
zo breed als een sd kaart?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat is de aansluiting om hem op te laden denk ik ..
Ja, het is gewoon de standaard 30-pin dock connector (iphone, ipod etc.)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo breed als een sd kaart?![]()
klik op de 2e foto links.,
Hoeveelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/item.htm?id=9668350961
[..]
Voor mensen die masturbatie nog niet hebben ontdekt ofzo?![]()
Je kan een account aanmaken met je paypal email adress dan kan je je pakketje ook trackenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Syphixx het volgende:
hoe moet je je paketje tracken bij BIC ?
als ik m'n ordernummer ingeef, linkt hij terug naar hoofdpagina
ja, ik gebruik de zelfste e-mail adres.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan een account aanmaken met je paypal email adress dan kan je je pakketje ook tracken
Hoe weet je dat? Dat het pakket helemaal weer dichtgeplakt is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Eerste keer dat de douane een postpakketje heeft opengemaakt!Vond er bij thuiskomst een paar in de brievenbus, die open was gemaakt voor controle was een laserpen (4-1 of zo: laser, uv-lichtje, aanwijsstok (retractable) en pen).
Zit een groene sticker op 'SGF, Opened by Australia Post for inspection by Customs'. Wat op zich al opmerkelijk is natuurlijk, dat iets uit China via Australië reist? Dat verklaart wel waarom het zo 'lang' duurde (maand). M'n pakketje had wel een camera mee mogen nemen op z'n wereldreis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat het pakket helemaal weer dichtgeplakt is?Zo komen al mijn bestellingen namelijk aan. Maar ik weet niet of de douane dus alles gechecked heeft en weer dichtgemaakt, of dat ze het in china gewoon zo dichtplakken
Bevallen die toetsenbordjes een beetje? En hoelang ken die op de accu?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens deze spullen besteld bij DealExtreme op dit moment:
http://www.dealextreme.co(...)0-hour-standby-30407
[ afbeelding ]
Bluetooth headset, (kopie) van Nokia, lijkt me chill voor onderweg
http://www.dealextreme.co(...)keyboard-white-45252
[ afbeelding ]
Bluetooth toetsenbord, voor me pa, zijn laptop toetsenbord was niet meer leverbaar en hij had een draadloze kleine nodig. Indien handig, bestel ik er ook een voor mezelf, voor me ps3
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?
Ze moeten nog binnenkomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Bevallen die toetsenbordjes een beetje? En hoelang ken die op de accu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |