Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je hebt hem gewoon niet goed dicht gedaan vannachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die was dicht maar niet op slot
een rasechtequote:
quote:
dat kloptquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is iets meer dan een werkdag dus tijd genoeg om je niet te zien
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
potver
* Crazy-M is slim bezig.
de hele tijd met balletje aan het spelen. ligt dus naast me, en ook de telefoon.
De hond lag rustig op de bank, denk gooi balletje weg ... zie ik mn telefoon door de huiskamer gaan
potver
* Crazy-M is slim bezig.
de hele tijd met balletje aan het spelen. ligt dus naast me, en ook de telefoon.
De hond lag rustig op de bank, denk gooi balletje weg ... zie ik mn telefoon door de huiskamer gaan
*proestquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
potver
* Crazy-M is slim bezig.
ik zit nets dichter bij de serverquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij vroeg er gewoon om.
Alleen jammer van die timing dus.
De hond keek ook al zo raarquote:
sorry, maar toch bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
daar ging me koffie
bij mij stond ook iets van die aard maar gelukkig kan ik niet door het slotje postenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij vroeg er gewoon om.
Alleen jammer van die timing dus.
Die hond zal ook wel denken "whut?"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De hond keek ook al zo raardie ging gewoon weer liggen
laters MPGquote:
ik ben op het "werk"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, maar toch bijna tijd om naar huis te gaan
Ja, ik ga ook weer die kant op reizen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit nets dichter bij de server![]()
Ik ookquote:
tot vanavond symquote:
potver
* Crazy-M is slim bezig.
tjah die zag zijn balletje nog liggen. die ging er maar niet achternaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die hond zal ook wel denken "whut?"
nah, kan wat hebbenquote:
Wel okeequote:
saai en het eeuwige gezeikquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel okee
Ik heb de buitenboel lekker schoongemaakt
Straks lekker koken en dan uitgebreid douchen
En daar dan?
die dingen waren ook niet kapot te krijgenquote:
Rustig, zo even wat eten en straks bowlenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel okee
Ik heb de buitenboel lekker schoongemaakt
Straks lekker koken en dan uitgebreid douchen
En daar dan?
Wees niet bang, hij moet nog wel even doorposten om jou in te halenquote:
jochie tochquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rustig, zo even wat eten en straks bowlen
valt ook wel weer meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt ook wel weer meeNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt ook wel weer meeneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier juist niet. Damn, wat een zalig weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus
[..]
Dank je
[..]
Vond ik het gisteren toch beter
is nog niet helemaalquote:
pfftquote:
Hier nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier juist niet. Damn, wat een zalig weer
quote:
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is nog niet helemaal
[..]
pfftwat een welkom weer
inderdaad jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier juist niet. Damn, wat een zalig weer
zinniger jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan wat "zinniger qua posts"
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier nietBewolkte witte lucht.
fijne reisquote:
vrouwen onder elkaar kunnen er ook altijd wat van...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"
Héhé, dalijk denkt hij dat ik een van die ouderen benquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"
Bis Later STquote:
Dat is wel klotequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Koen66 het volgende:
Grmbl.... Ga ik eens via Utrecht, is opeens de A12 spitsstrook ficht
File dus....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je nu zo doen? juist jij die mij al heel die tijd kent
valt me zwaar tegen van je![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Solique het volgende:
Zo, klaar met werken.
Ik ben uit eten, daarna door naar de premiere
Have funquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Solique het volgende:
Zo, klaar met werken.
Ik ben uit eten, daarna door naar de premiere
nog een nieuw gezichtquote:
nieuwquote:
ik denk niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Héhé, dalijk denkt hij dat ik een van die ouderen ben
Al we zo vreselijk zijn, wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar anderen maken er wel een erg groot punt vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Al we zo vreselijk zijn, wat doe je hier dan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voor mij welquote:
Ooit wel eens voorbij zien komen volgens mij ja, maar verder niet echt bekend...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet zo nieuw hoor. Alleen heel weinig in het topic.
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denkenquote:
jawel.quote:
Ineens begrijp ik een hoop dingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denken
Gewoon niet bedoel je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet zo nieuw hoor. Alleen heel weinig in het topic.
quote:
Of je leest even terug.quote:
ahj ahj, da's zo bloed irritant!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef sararaats het volgende:
Heb ik al verteld over het ongewenste bezoek van vannacht?
Er zat verdorie een mug aan m'n oor te bijten
Tot vanavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn pc afsluiten en richting huis
Tot vanavond
nee, ik ken haar. Maar ze is geen vaste poster, eerder een flyby om de twee maanden.quote:
Gaat lastig worden als er dadelijk een no-fly zone komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ken haar. Maar ze is geen vaste poster, eerder een flyby om de twee maanden.
ooo, denk die loopt al in de 40quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denken
Voor somige topics zou dan geen verkeerd idee zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaat lastig worden als er dadelijk een no-fly zone komt
ipv vliegen, dan razen we er wel door heenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor somige topics zou dan geen verkeerd idee zijn
Nee even serieus, ik ben 14quote:
ahh, da's al een wereld van verschilquote:
Bis later Zomersvogeltjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens gezellig doen bij de rest van familie. Mensen, een leuke avond, een goede nachtrust en morgen weer een fijne (werk)(school) dag gewenst.
Toedeledokelie
nu weet ik weer waarom ik voor de files rijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
Getankt en weer de file in -O+
A12 bij Woerden
haha okquote:
Gewoon in het oosten gaan wonenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu weet ik weer waarom ik voor de files rij
is dit zo'n reactie van 'als ik deze sarcastische grap maak hebben 30'ers respect voor me'?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, da's al een wereld van verschil
nah, ik moet al elke dag het zonnige zuiden verlaten naar het oostenquote:
Ehh, nee, maar die twee jaar is voor volwassenen niet zo'n enorm verschil volgens mij, voor ons is het écht een wereld van verschilquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
is dit zo'n reactie van 'als ik deze sarcastische grap maak hebben 30'ers respect voor me'?
Je ondoordachte opmerkingen natuurlijkquote:
Van waar naar waar dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik moet al elke dag het zonnige zuiden verlaten naar het oosten
je bent zo jong als je je zelf voeltquote:
2 jaar 2 smaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, nee, maar die twee jaar is voor volwassenen niet zo'n enorm verschil volgens mij, voor ons is het écht een wereld van verschil
Tilburg - Rhedenquote:
veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r benen in d'r nek leggen op d'r kop staan en als een debiel liggen hummen
Yoga!
Voor een volwassene ook, mits hij/zij zelf kinderen van 14 of ouder heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, nee, maar die twee jaar is voor volwassenen niet zo'n enorm verschil volgens mij, voor ons is het écht een wereld van verschil
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r benen in d'r nek leggen op d'r kop staan en als een debiel liggen hummen
Yoga!
Rheden noem ik niet echt het oostenquote:
Geniet er van Bar en Bis Laterquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
Yoga!
ja maar is wel richting het oosten voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rheden noem ik niet echt het oosten
Oke veel scheelt het niet
[..]
Geniet er van Bar en Bis Later![]()
maar dat heeft bijna niemand hier in de KSCquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een volwassene ook, mits hij/zij zelf kinderen van 14 of ouder heeft
Oh thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je ondoordachte opmerkingen natuurlijk
Troost u, de NMBS is net hetzelfde.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Er zal maar geen treinverkeer zijn tussen Utrecht en Den Haag en je adviseert als NS mensen om via Leiden te reizen... de moeite nemen om dan langere treinen in te zetten is te veel gevraagd dan, blijkbaar.
Dat is het zeker, denk eens na, weetje hoeveel moeitequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Er zal maar geen treinverkeer zijn tussen Utrecht en Den Haag en je adviseert als NS mensen om via Leiden te reizen... de moeite nemen om dan langere treinen in te zetten is te veel gevraagd dan, blijkbaar.
Klopt, het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar is wel richting het oosten voor mij
Maar sommigen hier werken ook met kinderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dat heeft bijna niemand hier in de KSC
zoals?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar sommigen hier werken ook met kinderen
ik heb wel tijd met kinderen vrijwilligerswerk gedaan. maar mee gestopt ivm te weinig tijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar sommigen hier werken ook met kinderen
Grapjequote:
Ja fijn, m'n man had een afspraak in Utrecht. Had al een kaartje gekocht voordat hij wist dat er vertraging / omrijden isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
hey ook weer aanwezig ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekstGaan jullie mee naar Noordwijk voor 14,95 pp?
Ik zeg geen neequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekstGaan jullie mee naar Noordwijk voor 14,95 pp?
Ja, zo goed alsquote:
Wie zijn 'ze'?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
ikquote:
Mijn ideequote:
Koffie, als het even kan, dag is nog maar op de helft voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
Dames, dames, dames....
doe eens allemaal lief tegen elkaar
Kopje koffie of thee ?
Hoezo geen warme chocolademelk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
Dames, dames, dames....
doe eens allemaal lief tegen elkaar
Kopje koffie of thee ?
Jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koffie, als het even kan, dag is nog maar op de helft voor mij
Past niet. Perron in Lammenschans is te kortquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Voor jou dan een kopje warme chocomel. met slagroom ?quote:
quote:
quote:
Natuurlijk met slagroom, wat is dat nou weer voor een vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor jou dan een kopje warme chocomel. met slagroom ?
toedels miss saraquote:
een ja nee vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Natuurlijk met slagroom, wat is dat nou weer voor een vraag
Mij wordt nooit wat verteldquote:
Hee bollequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
Ugh
Dat balkon is nog nooit schoongemaakt geloof ik
BOUNTY !!!!!!!!!!!quote:
pff, het staat toch duidelijk in m'n naamquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
weet je wel hoe lekker dat dat is met malibu ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Kokos
[..]
Natuurlijk is het een ja
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee bolleDoet DM het weer niet soms?
jaquote:
nu toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
Ugh
Dat balkon is nog nooit schoongemaakt geloof ik
Dat staat los van het gegeven dat niemand me ooit wat verteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pff, het staat toch duidelijk in m'n naam
ja, voor het eerst sinds de bouw ofzoquote:
Ranzig want kokosquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker dat dat is met malibu ?
och het huis dateert pas uit 1933quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, voor het eerst sinds de bouw ofzo
Of je leest de posts gewoonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat los van het gegeven dat niemand me ooit wat verteld
Kokosquote:
Oh Fuckquote:
Smakelijkquote:
Ik lees alleen wat aan mij gericht isquote:
Ook niet altijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lees alleen wat aan mij gericht is
OK, ook de posts die me aanspreken.quote:
da's altijd lachen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest![]()
Naar de proeftuin van de kappers-MBOBijna een uur bezig geweest met een half duits, half turks meisje die best nerveus was en een leraar die constant liep te brommen dat ze dit en dat anders moest doen
Naja, het is goedgekomen uiteindelijk
Kaal moet mij ook nog wel lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar de proeftuin van de kappers-MBOBijna een uur bezig geweest met een half duits, half turks meisje die best nerveus was en een leraar die constant liep te brommen dat ze dit en dat anders moest doen
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's altijd lachen ja
wel lekker goedkoop
Je was bezig met iemand op een school?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was bezig met iemand op een school?![]()
Meestal is dat nog minder of gratis want het moet voor schoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?
Ik was laatst naar de Brainwash, die is ook "slechts" 15 euro
Dat denk je maarquote:
Ja. Met een meisje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was bezig met iemand op een school?![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk je maar![]()
Eerst een hele discussie over het verschil tussen "Kort", "heel kort", "nog korter" en "dat durf ik niet", vervolgens aan komen met een tondeuse van merk A en honderdvierennegentig opzetkammetjes van merk B, die, u raadt het al, niet passen op een tondeuse van merk A, etc etc
Oh OKee. toch dan maar een keer kijken hier in Eindhoven of dat mogelijk is. Ben natuurlijk maar een arme bijstandstrekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal is dat nog minder of gratis want het moet voor school
Uhuquote:
8 euro hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?
Ik was laatst naar de Brainwash, die is ook "slechts" 15 euro
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UhuMijn moeder was vroeger kapster
Ik zou een springvorm nemen,,, anders heb je kans dat je het er zo moeilijk uit krijgt, maar je kunt het proberen natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whoaaaaaahh el cheapo
trouwens kan je een quiche ook in een glazen ovenschaal maken?
Mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh ja
Ik kreeg vandaag een telefoontje! Ik mag volgende week donderdag al komen voor mijn beugel![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh ja
Ik kreeg vandaag een telefoontje! Ik mag volgende week donderdag al komen voor mijn beugel![]()
Was je gestopt met Fokken dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef sararaats het volgende:
Eventjes terug. Ik kan het toch niet laten
Omdat mail en PM's beter zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
Waarom kun je zo weinig tekst in een DM kwijt?
where you able to manufacture the z?quote:
De's zeker waar, jongequote:
Even msnen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
quote:
Omdat er nog meer mogelijkheden zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
quote:
Jaquote:
Ik snapte die zin al nietquote:
Top!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh ja
oeh noes de wereld vergaat een extraquote:
en ik dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Je mag meedelen in mijn testartikelen
Woehoequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Je mag meedelen in mijn testartikelen
Omdat er al zo veel tekst in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
Kom op Pezuutje, dat was toch een lichtelijke faalquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh noes de wereld vergaat een extra![]()
_!
![]()
Jij gebruikt het alquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeSmaakt mijn koffie nog?
Oh, vandaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er al zo veel tekst in mijn hoofd zit.
Maar wat is het wat is het?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij gebruikt het al
[..]
Ja
[..]
Oh, vandaar!
oeeh noes ik faalde, ik spring gelijk van de flat, oh noes mijn leven wat doe ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom op Pezuutje, dat was toch een lichtelijke faal
Doe wat je niet laten kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeeh noes ik faalde, ik spring gelijk van de flat, oh noes mijn leven wat doe ik![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een slecht dag ofzo? Dramaqueenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeeh noes ik faalde, ik spring gelijk van de flat, oh noes mijn leven wat doe ik![]()
![]()
![]()
![]()
slik jij anders nog wat pillenquote:
Dan doe je wat verkeert met die headsetquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
ik gebruik het al? Ik gebruik @ moment een Dell pc, philips 22 inch scherm en een kut headset
nee hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een slecht dag ofzo? Dramaqueen
Oh, die heb ik ookquote:
Nou, miep dan niet zo manquote:
ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ookDus dankje, maar heb al een doos
2 graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Zowww al ff thuis en hamburgers aan het bakken
ding kraakt, ruist, piept en is 7de hands!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan doe je wat verkeert met die headset
Ik was de doos vergeten, had em zolang even op de studeerkamer gezet en niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
iemand interesse in listerine? gratiesj af te halen alhier
wie mipet er nu om een extra hquote:
wat ben je bescheiden voor jouw doenquote:
krijg je dr gratis een doos oude kranten bij!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
iemand interesse in listerine? gratiesj af te halen alhier
Als die flat maar niet langs het spoor tussen Haarlem en Leiden staat, of je wacht maar tot ik uit de trein ben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zal ik nu nog even doen alsof ik verbaasd ben?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de doos vergeten, had em zolang even op de studeerkamer gezet en niet meer aan gedacht![]()
ooh ik zal even een blokje beton neergooien danquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die flat maar niet langs het spoor tussen Haarlem en Leiden staat, of je wacht maar tot ik uit de trein ben.
quote:
Mwa ik heb er bijna 8 jaar overgedaan. Genoeg users die harder gaanquote:
Ik omdat ik het nogal dom vindquote:
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ik heb er bijna 8 jaar overgedaan. Genoeg users die harder gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik nu nog even doen alsof ik verbaasd ben?
whehehehehe wie faalde er ook alweer laatst keer op keer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik omdat ik het nogal dom vindEn dat mag ik vinden
Dus stel je niet zo aan
Ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehehe wie faalde er ook alweer laatst keer op keer?
Merelquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Heerlijk dagje gehad, lekker productief enzo![]()
En jullie?
nee neequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietIk weet niet waar je het over hebt
Hey Enfequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Enfermera het volgende:
Avond
En jullie?
ik heb eern giraffen karkas uitgehold en opgevuld met brownie mixquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Enfermera het volgende:
Avond
En jullie?
Geheugen als een goudvis, dan heb je datquote:
Moet je bij mij of Muck komenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb eern giraffen karkas uitgehold en opgevuld met brownie mix
blub blulbblubber die blubbie blubquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geheugen als een goudvis, dan heb je dat
KSC was erg productiefquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Enfermera het volgende:
Avond
En jullie?
Dat is wel vervelendquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je bij mij of Muck komen
Oh goffer, Hilde heeft gordijnklimmen uitgevonden![]()
[..]![]()
Mooi enfe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Enfermera het volgende:
Avond
En jullie?
Oeh, ga doorquote:
Ja. ze is in een ondeugende bui de laatste dagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel vervelendmaar zo te lezen is ze flink op ontdekkingstocht
ik heb nog een ns kaartjequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je bij mij of Muck komen
Oh goffer, Hilde heeft gordijnklimmen uitgevonden![]()
[..]![]()
Maar dat van schattig wist ik alquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja. ze is in een ondeugende bui de laatste dagenWel schattig maar niet handig
Marijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
Ik heb helemaal niets gedaan![]()
Trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Was weer lekker bijtijds klaar met het werk
Innnnteressantquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb eern giraffen karkas uitgehold en opgevuld met brownie mix
Ja? Wtan?quote:
Bosquote:
Woehoequote:
Het was heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk![]()
Lekker!
![]()
[..]
Trev![]()
Nice!![]()
![]()
[..]
InnnnteressantXD
[..]
Ja? Wtan?