quote:
Of je leest even terug.quote:
ahj ahj, da's zo bloed irritant!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef sararaats het volgende:
Heb ik al verteld over het ongewenste bezoek van vannacht?
Er zat verdorie een mug aan m'n oor te bijten
Tot vanavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn pc afsluiten en richting huis
Tot vanavond
nee, ik ken haar. Maar ze is geen vaste poster, eerder een flyby om de twee maanden.quote:
Gaat lastig worden als er dadelijk een no-fly zone komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ken haar. Maar ze is geen vaste poster, eerder een flyby om de twee maanden.
ooo, denk die loopt al in de 40quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denken
Voor somige topics zou dan geen verkeerd idee zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaat lastig worden als er dadelijk een no-fly zone komt
ipv vliegen, dan razen we er wel door heenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor somige topics zou dan geen verkeerd idee zijn
Nee even serieus, ik ben 14quote:
ahh, da's al een wereld van verschilquote:
Bis later Zomersvogeltjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens gezellig doen bij de rest van familie. Mensen, een leuke avond, een goede nachtrust en morgen weer een fijne (werk)(school) dag gewenst.
Toedeledokelie
nu weet ik weer waarom ik voor de files rijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
Getankt en weer de file in -O+
A12 bij Woerden
haha okquote:
Gewoon in het oosten gaan wonenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu weet ik weer waarom ik voor de files rij
is dit zo'n reactie van 'als ik deze sarcastische grap maak hebben 30'ers respect voor me'?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, da's al een wereld van verschil
nah, ik moet al elke dag het zonnige zuiden verlaten naar het oostenquote:
Ehh, nee, maar die twee jaar is voor volwassenen niet zo'n enorm verschil volgens mij, voor ons is het écht een wereld van verschilquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
is dit zo'n reactie van 'als ik deze sarcastische grap maak hebben 30'ers respect voor me'?
Je ondoordachte opmerkingen natuurlijkquote:
Van waar naar waar dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik moet al elke dag het zonnige zuiden verlaten naar het oosten
je bent zo jong als je je zelf voeltquote:
2 jaar 2 smaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, nee, maar die twee jaar is voor volwassenen niet zo'n enorm verschil volgens mij, voor ons is het écht een wereld van verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |