nog een nieuw gezichtquote:
nieuwquote:
ik denk niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Héhé, dalijk denkt hij dat ik een van die ouderen ben
Al we zo vreselijk zijn, wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"
Ik vind het niet erg hoor, maar anderen maken er wel een erg groot punt vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Al we zo vreselijk zijn, wat doe je hier dan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"
voor mij welquote:
Ooit wel eens voorbij zien komen volgens mij ja, maar verder niet echt bekend...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet zo nieuw hoor. Alleen heel weinig in het topic.
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denkenquote:
jawel.quote:
Ineens begrijp ik een hoop dingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denken
Gewoon niet bedoel je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet zo nieuw hoor. Alleen heel weinig in het topic.
quote:
Of je leest even terug.quote:
ahj ahj, da's zo bloed irritant!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef sararaats het volgende:
Heb ik al verteld over het ongewenste bezoek van vannacht?
Er zat verdorie een mug aan m'n oor te bijten
Tot vanavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn pc afsluiten en richting huis
Tot vanavond
nee, ik ken haar. Maar ze is geen vaste poster, eerder een flyby om de twee maanden.quote:
Gaat lastig worden als er dadelijk een no-fly zone komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ken haar. Maar ze is geen vaste poster, eerder een flyby om de twee maanden.
ooo, denk die loopt al in de 40quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 12, ik kan nog niet zo goed denken
Voor somige topics zou dan geen verkeerd idee zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaat lastig worden als er dadelijk een no-fly zone komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |