Hier juist niet. Damn, wat een zalig weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus
[..]
Dank je
[..]
Vond ik het gisteren toch beter
is nog niet helemaalquote:
pfftquote:
Hier nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier juist niet. Damn, wat een zalig weer
quote:
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is nog niet helemaal
[..]
pfftwat een welkom weer
inderdaad jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier juist niet. Damn, wat een zalig weer
zinniger jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan wat "zinniger qua posts"
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier nietBewolkte witte lucht.
fijne reisquote:
vrouwen onder elkaar kunnen er ook altijd wat van...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"
Héhé, dalijk denkt hij dat ik een van die ouderen benquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor, de ouderen hebben hier erg de pik op wat gezelligere posters, terwijl ze zelf allemaal ouwe hoeren zijn die eigenlijk hetzelfde doen, maar dan met wat "zinnigere posts"
Bis Later STquote:
Dat is wel klotequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Koen66 het volgende:
Grmbl.... Ga ik eens via Utrecht, is opeens de A12 spitsstrook ficht
File dus....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je nu zo doen? juist jij die mij al heel die tijd kent
valt me zwaar tegen van je![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Solique het volgende:
Zo, klaar met werken.
Ik ben uit eten, daarna door naar de premiere
Have funquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Solique het volgende:
Zo, klaar met werken.
Ik ben uit eten, daarna door naar de premiere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |