je doet maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, meer tijd om koffie te drinken op het balkon
Latersquote:
met zo'n enorme kaboem is het veel leuker, was aanwezig bij het opblazen van een enorm rugby-stadion in Frankrijk, was later ook nog op Discovery geweest, heel bijzonder om te zien gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn hier aan de overkant een noodkantoren gebouw aan het afbreken, wel gaaf om te zien hoe dat gaat
tot morgen duckiequote:
je zag het ook nou pasquote:
Ik was bij de sloop van de grootste flat van Nederland:quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met zo'n enorme kaboem is het veel leuker, was aanwezig bij het opblazen van een enorm rugby-stadion in Frankrijk, was later ook nog op Discovery geweest, heel bijzonder om te zien gebeuren
dat is inderdaad een gaaf gezichtquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met zo'n enorme kaboem is het veel leuker, was aanwezig bij het opblazen van een enorm rugby-stadion in Frankrijk, was later ook nog op Discovery geweest, heel bijzonder om te zien gebeuren
Het feit dat ik nu veel te moe ben omdat ik van alles in huis heb gedaan enzoquote:
Het geeft niet Muckquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu veel te moe ben omdat ik van alles in huis heb gedaan enzo
Niets, ging over de mogelijkheid om mee te gaan naar een filmpremiere. Zie vorige pagina.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Het geeft niet Muck
Ik overleef het wel in mijn uppie
*snif*quote:
ik heb er 4 gehad in mijn hele levenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben immuun geworden voor paracetamols volgens mij
Joepiequote:
ik veel meer, voor al de keren dat ik op m'n kop ben geknald + hersenschuddingquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik heb er 4 gehad in mijn hele leven
weet nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
nieuw gezicht voor mij?
hey heyquote:
Zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
nieuw gezicht voor mij en RN
ahh, dat verklaartquote:
Spammertjes. Hopelijk laat menhet nou eens uit het hoofd om te LApohunten cq het topic vol te blaffen met een nietszeggend 'vol'quote:
quote:
bijna 10 uurtjesquote:
Hersenschudding heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik veel meer, voor al de keren dat ik op m'n kop ben geknald + hersenschudding
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Spammertjes. Hopelijk laat menhet nou eens uit het hoofd om te LApohunten cq het topic vol te blaffen met een nietszeggend 'vol'
die was dicht maar niet op slotquote:
quote:
Ik ook nooit, maar ja bij mij valt er weinig te schudden. Mijn hoofd zit zo vol met brein, dat er weinig ruimte is om ze door elkaar te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hersenschudding heb ik nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |