mag ie in den haag zijn ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ook een KSC-bowlingmeet dit jaar dus?.
bij de 16 hier zitten de gaten te ver voor mij zelfs nog uitelkaar, daarom 14 ftwquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een 14 of 16 gooit ook wel fijn... vooral hard.
En dan heb je ook nog ballen waarbij mijn pink niet eens in de gaatjes past.
Mij lukt het meestal wel. Alleen zo jammer dat de baan bij ons een beetje afloopt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar ben ik niet sterk genoeg voor
voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mag ie in den haag zijn ??
we hebben hier leuke "disco" banen!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die zijn er wel op meer plaatsenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geef de baan maar weer de schuldquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij lukt het meestal wel. Alleen zo jammer dat de baan bij ons een beetje afloopt....
Hey Bosquote:
Weet je hoe godgans smerig die thee isquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Pu Erh Detox Kuur
[ afbeelding ]
De Pu Erh Detox Kuur is een op Oosterse theesoorten gebaseerde detox kuur ook wel ontslakkingskuur genoemd. Het doel van de detox kuur is het losmaken en afvoeren van afvalstoffen die in het lichaam opgehoopt zijn.
Milde Detox kuur met Pu Erh en
Lung Ching Thee: ¤ 29,-
Ginseng Detox Kuur
[ afbeelding ]
De Ginseng Detox Kuur is een zuiver natuurlijke detox kuur, gebaseerd op Ginseng. Het doel van de detox kuur, ook wel ontslakkingskuur genoemd, is het losmaken en afvoeren van afvalstoffen die in het lichaam opgehoopt zijn.
Informatie | Bestellen
Intensieve Detox kuur op basis
van Siberische Ginseng: ¤ 39,-
[ afbeelding ]
Opstopping in de goot en geen ballen meer om die andere ballen door te gooienquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.![]()
![]()
kan ik begrijpen, altijd ranzig, die homeopathische troepquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe godgans smerig die thee is![]()
wordt wel gevaarlijk, iedere meet moet nu tegen die van afgelopen weekend opboksenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juni of zo, nog niets gepland.
Maar vlakbij strand zit bowling van Centerparcs...
De wasquote:
homeopatisch is niet per definitie troepquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ik begrijpen, altijd ranzig, die homeopathische troep
wil er dit jaar veel van genietenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Strandmeet
Ik hou van strand
en 11-06 heb je ook al een andere meetquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt wel gevaarlijk, iedere meet moet nu tegen die van afgelopen weekend opboksen
mijn laatste ervaring bij het bowlen bij centerparcs was me niet zo goed bevallenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juni of zo, nog niets gepland.
Maar vlakbij strand zit bowling van Centerparcs...
Lieve schat, dat zijn gewoon theesoortenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de bitterballen van CP zijn wel altijd erg lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
mijn laatste ervaring bij het bowlen bij centerparcs was me niet zo goed bevallen
Niks manquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wel als het om thee gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
homeopatisch is niet per definitie troep
ik zal thuis eens polsen of meer dan 1 meet per maand magquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 11-06 heb je ook al een andere meet
Aflopende banenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
mijn laatste ervaring bij het bowlen bij centerparcs was me niet zo goed bevallen
Ik gebruik passifloraquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks man
Die homeopatische pillen zijn de minst ranzige ooit
Dat niet gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bitterballen van CP zijn wel altijd erg lekker
Meer niet genoeg loop ruimtequote:
En dan nog kan die huisarts niet veel voor je doen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
> BMI hoger dan 40
U heeft morbide obesitas. Uw overgewicht is levensbedreigend.
Neemt u contact op met uw huisarts.
alsof je dat dan nog niet weet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog kan die huisarts niet veel voor je doen hoorJe zal het toch zelf moeten doen
ze snijdne toch gewoon alles weg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zuigt die niet even al dat vet voor me weg?
Ik heb ook niets meer aan m'n huisarts
Ja lullig he? Ik had het ook al gevraagd... maar hij zei gewoon keihard NEEquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zuigt die niet even al dat vet voor me weg?
Ik heb ook niets meer aan m'n huisarts
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
as weekend zal Fok het zonder me moeten stellen zeer waarschijnlijk
Ja, of ik echt lui ben weet ik niet. Maar ja ik heb natuurlijk bijna 2 jaar overdag veel op bed gelegen. NU heb ik sinds een paar weken de kracht om het meestal zonder middagdutje te halen. Maar ja je merkt wel dat je lichaam iets anders gewend is.quote:
klinkt bekend... scheve oude banenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook zonder mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
as weekend zal Fok het zonder me moeten stellen zeer waarschijnlijk
Ah, dat is ook goedquote:
be-la-che-lijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lullig he? Ik had het ook al gevraagd... maar hij zei gewoon keihard NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |