zou ik ook doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
pfoeeee gelukkigquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar dan voornamelijk je hoofd, de rest zat zo'n beetje onder een tafel
Laat ik het zo zeggen, van wat ik heb onthouden was je hooguit stevig, niet dik
Zou ik ook zeggenquote:
met mart als kegelquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ook een KSC-bowlingmeet dit jaar dus?.
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook een leuke: de bal op de baan naast je laten belanden, en er daar dan 9 omgooien... helaas bleef die ene staan.
op de volgende meet?quote:
jawel, nog een meet erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ook een KSC-bowlingmeet dit jaar dus?.
Ik geloof het wel jaquote:
Pas je wel op met het lijntje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.![]()
![]()
Ik met een 6 of 8quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...
ja dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
Dat vind ik nou ook van mezelf, alleen volgens die Brede Mart Index ben ik superdikquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar dan voornamelijk je hoofd, de rest zat zo'n beetje onder een tafel
Laat ik het zo zeggen, van wat ik heb onthouden was je hooguit stevig, niet dik
6 krijg ik hier mijn vingers niet inquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van mezelf, alleen volgens die Brede Mart Index ben ik superdik.
Een 14 of 16 gooit ook wel fijn... vooral hardquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...
Ik ben voor!quote:
Daar ben ik niet sterk genoeg voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een 14 of 16 gooit ook wel fijn... vooral hard.
En dan heb je ook nog ballen waarbij mijn pink niet eens in de gaatjes past.
Wooh daar kan ik iets heel fouts op zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
6 krijg ik hier mijn vingers niet in(niet dat iemand anders dat wel lukt want daar zitten geen gaten in
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |