enig he?quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder viel eens in slaap toen we in het theater zaten in Scheveningen. Erg leuk, iedereen binnen 10 meter kijkt naar je met een snurkende moeder naast je
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
zowel bal als schoenen, die laatste had ik al wel vrij snel want vind die andere schoenen maar niks
Mijn record is 135 of zo... maar ik gooi heel wisselvallig... ik ben in staat om twee strikes achter elkaar te gooien en de volgende 3 beurten bij elkaar twee kegels om te gooienquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik geloof dat ik qua Bowlen in de onderste regionen ga eindigen als ik dit zo lees
beter, discussie met zo'n zak hooi is zinloosquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
Ze gooide die bal heeel hoog. Wij hadden allemaal iets vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat dan voor elkaar?
Pins kapot krijgen oke maar een gat
Jawelquote:
dat kan mij ook zomaar overkomen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn record is 135 of zo... maar ik gooi heel wisselvallig... ik ben in staat om twee strikes achter elkaar te gooien en de volgende 3 beurten bij elkaar twee kegels om te gooien.
Ook een leuke: de bal op de baan naast je laten belanden, en er daar dan 9 omgooien... helaas bleef die ene staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze gooide die bal heeel hoog. Wij hadden allemaal iets vanzij iets van
Ah, een stuiterbal.. is altijd wel grappig om te zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...
Dat kon ik eerst ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn record is 135 of zo... maar ik gooi heel wisselvallig... ik ben in staat om twee strikes achter elkaar te gooien en de volgende 3 beurten bij elkaar twee kegels om te gooien.
Wij gooien er soms ook mee maar nog nooit een gat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij bent licht he!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
BMI: 13.7
-----------------------------------------------------------------------------
U heeft ondergewicht.
Het is belangrijk dat u gewichtstoename realiseert.
Reinig uw lichaam 2 keer per jaar Met de Pu Erh Detox kuur voor een milde lichaamsreiniging of de Ginseng Detox Kuur voor een intensieve lichaamsreiniging.
zou ik ook doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
pfoeeee gelukkigquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar dan voornamelijk je hoofd, de rest zat zo'n beetje onder een tafel
Laat ik het zo zeggen, van wat ik heb onthouden was je hooguit stevig, niet dik
Zou ik ook zeggenquote:
met mart als kegelquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ook een KSC-bowlingmeet dit jaar dus?.
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook een leuke: de bal op de baan naast je laten belanden, en er daar dan 9 omgooien... helaas bleef die ene staan.
op de volgende meet?quote:
jawel, nog een meet erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ook een KSC-bowlingmeet dit jaar dus?.
Ik geloof het wel jaquote:
Pas je wel op met het lijntje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.![]()
![]()
Ik met een 6 of 8quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...
ja dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
Dat vind ik nou ook van mezelf, alleen volgens die Brede Mart Index ben ik superdikquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar dan voornamelijk je hoofd, de rest zat zo'n beetje onder een tafel
Laat ik het zo zeggen, van wat ik heb onthouden was je hooguit stevig, niet dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |