Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik vorige week zat ik gemiddeld er nog boven over 4 potjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb in Portugal gebowld had ik 150 gemiddeld over twee potjes, dat ging wel lekker
chill aan da maar vandaagquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voel me iets beter qua hoofd -en buikpijn misselijk -en duizeligheid, hart klopt weer normaal, vannacht weer maar 1,5 uur geslapen, dus nog wel aardig belabberd.
Haiquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Zeker leuk
[..]
Hey Marijke![]()
Zo samen een dutje doen?
Stiekem toch welquote:
doe je goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vorige week zat ik gemiddeld er nog boven over 4 potjes
Daar is de BMI nooit voor bedoeldquote:
Was het een lekker dutje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiIk heb net een dutje gedaan
Ik denk dat ik zo maar eens van bed ga
[..]
Stiekem toch wel![]()
Hoezo, heb je het al een tijdje niet meer gedaan?quote:
naar dat er bij mij wat af moet is duidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is de BMI nooit voor bedoeldHeb daar wat leuke onderzoekjes ooit over gelezen
Daar zit ik ook meestalquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Toen ik nog bowlde was ik niet zo'n hoogvlieger. Iets van 135 gemiddeld.
bowlen.. neuh.. dat doe ik niet zo vaak..quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het een lekker dutje?
[..]
Hoezo, heb je het al een tijdje niet meer gedaan?
Mijn moeder viel eens in slaap toen we in het theater zaten in Scheveningen. Erg leuk, iedereen binnen 10 meter kijkt naar je met een snurkende moeder naast jequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiIk heb net een dutje gedaan
Ik denk dat ik zo maar eens van bed ga
[..]
Stiekem toch wel![]()
ik ook als ik bij lente 2,60 invulquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Op die site die Koen stuurde heb ik ondergewicht
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook als ik bij lente 2,60 invul
quote:
Nee, Boeken Maken Indrukquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
BMI staat toch voor Bastognekoeken Maag Insturen?
Is goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bowlen.. neuh.. dat doe ik niet zo vaak..
ga je het me leren??
netjes... mijn max is toch echt 180...quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zit ik ook meestal
Maar mijn pr is 202
als JIJ rijd!quote:
Ik had vorige week nog een 186, was toen wel mijn hoogste, ik ben er ook wel trots opquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
netjes... mijn max is toch echt 180...
deed het in mn studententijd regelmatig...
Dat hoef ik niet eens te doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook als ik bij lente 2,60 invul
Trouwen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij snapt hetIk heb er 150
Kleine boekjes, grote boekjes.
Goed bezig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens net de tering EN tyfus gekregen, dus nee, ik ben niet gezond
zowww naar je hoofdje geslingerd door iemandquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
wtfquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
waarom dat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wordt voor straf uit huis gezet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
heb je ook een eigen bal? of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had vorige week nog een 186, was toen wel mijn hoogste, ik ben er ook wel trots op
Van wie dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
had ik vroeger wel, maar die is verbrand...quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je ook een eigen bal? of niet?
Twee toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet heel erg opgeletquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naar dat er bij mij wat af moet is duidelijk
Moe'k helpen typen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb een film gedroomdHoe maf is dat
Dus nu ga ik het boek schrijven
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd beter dan mijn zusje, zij gooide eens een gat in die baan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik geloof dat ik qua Bowlen in de onderste regionen ga eindigen als ik dit zo lees
wat leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
je hebt me niet goed bekekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet heel erg opgelet![]()
Maar als jij er wat af wilt dan ga je daar toch voor zorgen
Dat je er 260 bij in kan vullen zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
woaaat mijn BMI is 6,1 als ik 260 bij lengte invul
Hoe krijgt ze dat dan voor elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Altijd beter dan mijn zusje, zij gooide eens een gat in die baan.![]()
enig he?quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder viel eens in slaap toen we in het theater zaten in Scheveningen. Erg leuk, iedereen binnen 10 meter kijkt naar je met een snurkende moeder naast je
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
zowel bal als schoenen, die laatste had ik al wel vrij snel want vind die andere schoenen maar niks
Mijn record is 135 of zo... maar ik gooi heel wisselvallig... ik ben in staat om twee strikes achter elkaar te gooien en de volgende 3 beurten bij elkaar twee kegels om te gooienquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik geloof dat ik qua Bowlen in de onderste regionen ga eindigen als ik dit zo lees
beter, discussie met zo'n zak hooi is zinloosquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
Ze gooide die bal heeel hoog. Wij hadden allemaal iets vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat dan voor elkaar?
Pins kapot krijgen oke maar een gat
Jawelquote:
dat kan mij ook zomaar overkomen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn record is 135 of zo... maar ik gooi heel wisselvallig... ik ben in staat om twee strikes achter elkaar te gooien en de volgende 3 beurten bij elkaar twee kegels om te gooien.
Ook een leuke: de bal op de baan naast je laten belanden, en er daar dan 9 omgooien... helaas bleef die ene staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze gooide die bal heeel hoog. Wij hadden allemaal iets vanzij iets van
Ah, een stuiterbal.. is altijd wel grappig om te zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...
Dat kon ik eerst ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn record is 135 of zo... maar ik gooi heel wisselvallig... ik ben in staat om twee strikes achter elkaar te gooien en de volgende 3 beurten bij elkaar twee kegels om te gooien.
Wij gooien er soms ook mee maar nog nooit een gat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij bent licht he!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
BMI: 13.7
-----------------------------------------------------------------------------
U heeft ondergewicht.
Het is belangrijk dat u gewichtstoename realiseert.
Reinig uw lichaam 2 keer per jaar Met de Pu Erh Detox kuur voor een milde lichaamsreiniging of de Ginseng Detox Kuur voor een intensieve lichaamsreiniging.
zou ik ook doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
pfoeeee gelukkigquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar dan voornamelijk je hoofd, de rest zat zo'n beetje onder een tafel
Laat ik het zo zeggen, van wat ik heb onthouden was je hooguit stevig, niet dik
Zou ik ook zeggenquote:
met mart als kegelquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ook een KSC-bowlingmeet dit jaar dus?.
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook een leuke: de bal op de baan naast je laten belanden, en er daar dan 9 omgooien... helaas bleef die ene staan.
op de volgende meet?quote:
jawel, nog een meet erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Ik geloof het wel jaquote:
Pas je wel op met het lijntje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.![]()
![]()
Ik met een 6 of 8quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik... die ballen hebben toch nummers? Ik gooi meestal met een 12 of een 11...
ja dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enig he?![]()
ik heb maar opgehangen
Dat vind ik nou ook van mezelf, alleen volgens die Brede Mart Index ben ik superdikquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar dan voornamelijk je hoofd, de rest zat zo'n beetje onder een tafel
Laat ik het zo zeggen, van wat ik heb onthouden was je hooguit stevig, niet dik
6 krijg ik hier mijn vingers niet inquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van mezelf, alleen volgens die Brede Mart Index ben ik superdik.
Een 14 of 16 gooit ook wel fijn... vooral hardquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben voor!quote:
Daar ben ik niet sterk genoeg voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een 14 of 16 gooit ook wel fijn... vooral hard.
En dan heb je ook nog ballen waarbij mijn pink niet eens in de gaatjes past.
Wooh daar kan ik iets heel fouts op zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
6 krijg ik hier mijn vingers niet in(niet dat iemand anders dat wel lukt want daar zitten geen gaten in
)
mag ie in den haag zijn ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
bij de 16 hier zitten de gaten te ver voor mij zelfs nog uitelkaar, daarom 14 ftwquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een 14 of 16 gooit ook wel fijn... vooral hard.
En dan heb je ook nog ballen waarbij mijn pink niet eens in de gaatjes past.
Mij lukt het meestal wel. Alleen zo jammer dat de baan bij ons een beetje afloopt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar ben ik niet sterk genoeg voor
voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mag ie in den haag zijn ??
we hebben hier leuke "disco" banen!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die zijn er wel op meer plaatsenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geef de baan maar weer de schuldquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij lukt het meestal wel. Alleen zo jammer dat de baan bij ons een beetje afloopt....
Hey Bosquote:
Weet je hoe godgans smerig die thee isquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Pu Erh Detox Kuur
[ afbeelding ]
De Pu Erh Detox Kuur is een op Oosterse theesoorten gebaseerde detox kuur ook wel ontslakkingskuur genoemd. Het doel van de detox kuur is het losmaken en afvoeren van afvalstoffen die in het lichaam opgehoopt zijn.
Milde Detox kuur met Pu Erh en
Lung Ching Thee: ¤ 29,-
Ginseng Detox Kuur
[ afbeelding ]
De Ginseng Detox Kuur is een zuiver natuurlijke detox kuur, gebaseerd op Ginseng. Het doel van de detox kuur, ook wel ontslakkingskuur genoemd, is het losmaken en afvoeren van afvalstoffen die in het lichaam opgehoopt zijn.
Informatie | Bestellen
Intensieve Detox kuur op basis
van Siberische Ginseng: ¤ 39,-
[ afbeelding ]
Opstopping in de goot en geen ballen meer om die andere ballen door te gooienquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook leuk is als je de bal niet hard genoeg gooit, mag je er naartoe lopen.![]()
![]()
kan ik begrijpen, altijd ranzig, die homeopathische troepquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe godgans smerig die thee is![]()
wordt wel gevaarlijk, iedere meet moet nu tegen die van afgelopen weekend opboksenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juni of zo, nog niets gepland.
Maar vlakbij strand zit bowling van Centerparcs...
De wasquote:
homeopatisch is niet per definitie troepquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ik begrijpen, altijd ranzig, die homeopathische troep
wil er dit jaar veel van genietenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Strandmeet
Ik hou van strand
en 11-06 heb je ook al een andere meetquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt wel gevaarlijk, iedere meet moet nu tegen die van afgelopen weekend opboksen
mijn laatste ervaring bij het bowlen bij centerparcs was me niet zo goed bevallenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juni of zo, nog niets gepland.
Maar vlakbij strand zit bowling van Centerparcs...
Lieve schat, dat zijn gewoon theesoortenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de bitterballen van CP zijn wel altijd erg lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
mijn laatste ervaring bij het bowlen bij centerparcs was me niet zo goed bevallen
Niks manquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wel als het om thee gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
homeopatisch is niet per definitie troep
ik zal thuis eens polsen of meer dan 1 meet per maand magquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 11-06 heb je ook al een andere meet
Aflopende banenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
mijn laatste ervaring bij het bowlen bij centerparcs was me niet zo goed bevallen
Ik gebruik passifloraquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks man
Die homeopatische pillen zijn de minst ranzige ooit
Dat niet gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bitterballen van CP zijn wel altijd erg lekker
Meer niet genoeg loop ruimtequote:
En dan nog kan die huisarts niet veel voor je doen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
> BMI hoger dan 40
U heeft morbide obesitas. Uw overgewicht is levensbedreigend.
Neemt u contact op met uw huisarts.
alsof je dat dan nog niet weet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog kan die huisarts niet veel voor je doen hoorJe zal het toch zelf moeten doen
ze snijdne toch gewoon alles weg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zuigt die niet even al dat vet voor me weg?
Ik heb ook niets meer aan m'n huisarts
Ja lullig he? Ik had het ook al gevraagd... maar hij zei gewoon keihard NEEquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zuigt die niet even al dat vet voor me weg?
Ik heb ook niets meer aan m'n huisarts
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
as weekend zal Fok het zonder me moeten stellen zeer waarschijnlijk
Ja, of ik echt lui ben weet ik niet. Maar ja ik heb natuurlijk bijna 2 jaar overdag veel op bed gelegen. NU heb ik sinds een paar weken de kracht om het meestal zonder middagdutje te halen. Maar ja je merkt wel dat je lichaam iets anders gewend is.quote:
klinkt bekend... scheve oude banenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook zonder mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
Ah, dat is ook goedquote:
be-la-che-lijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lullig he? Ik had het ook al gevraagd... maar hij zei gewoon keihard NEE
ik zit in Belgie op een bungalowpark, zonder WiFi volgens mijquote:
Kom je ook een keer meemeeten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Strandmeet
Ik hou van strand
Meer geen ruimte om te lopen en te kunnen zwaaien met de balquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bekend... scheve oude banen
Hang de vlag buiten, Haal de slingers van zolder...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Aha zo, maar ik denk wel dat we het zonder jou reddenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit in Belgie op een bungalowpark, zonder WiFi volgens mij
(en m'n baas internationale UMTS kosten laten dokken voor Fok gaat wat ver)
ook datquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer geen ruimte om te lopen en te kunnen zwaaien met de bal
Mijnes ook, maar dan +1quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ik 35cm kleiner was geweest had ik een gezond gewicht,
even krimpen dus, afvallen is teveel werk
ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
hak je kop erafquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lig nu op bedquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, of ik echt lui ben weet ik niet. Maar ja ik heb natuurlijk bijna 2 jaar overdag veel op bed gelegen. NU heb ik sinds een paar weken de kracht om het meestal zonder middagdutje te halen. Maar ja je merkt wel dat je lichaam iets anders gewend is.
ik ben ook zo niet populair hequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, maar ik denk wel dat we het zonder jou redden
Afzetters, ken betere banen voor minderquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ook dat
en dan 25 euro betalen voor een uur
Ik zou juist zo'n 60 cm langer moeten zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom je ook een keer meemeeten?
Zou leuk zijn je weer eens te zien
Dat is denk ik ook niet te vergelijken met mijn situatie toen. Al ken ik jouw situatie natuurlijk nietquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind nieuwe mensen eng
Ik ken alleen jou, Koen en Symph
Misschien wel
Dat is het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook zo niet populair he
Maar ik ga ervandoor, Almere-Zoetermeer is weer aan de beurt
Ff fileberichten lezen nog
en dan![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind nieuwe mensen eng
Ik ken alleen jou, Koen en Symph
Misschien wel
Precies!quote:
Maar jij bent haske langquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijnes ook, maar dan +1
[..]![]()
Ik zou een stukje been opofferen
Ik zag het ook alquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
wat doet dit op FOK!
Maar ook veul dikker dan jijquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Maar jij bent haske lang
What te FOK!, ik bedoel: waar op FOK! ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
wat doet dit op FOK!
ja dat is waarquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is toch genoeg, bij TAL kende ik niemand
Meer om van te houden he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2011 16:16:15 ]
Onderaan naast reset, top 500 ect.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
What te FOK!, ik deboel: waar op FOK! ?
Gewoon even liggen en niks, relaxquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook niet te vergelijken met mijn situatie toen. Al ken ik jouw situatie natuurlijk niet
En jij bent nog aan het internetten. Ik lag maar op bed en viel zo nu en dan in slaap
tegen de tijd dat ik iedereen van hier zag afgelopen weekend had ik het gevoel iedereen al aardig te kennenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waarMaar de Tallers konden elkaar ook nog niet op die meet
Maar is goed
Nope over minder dan een kwartier wel al half 5quote:
Jij bent er toch ook niet poppedopjequote:
Welthuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ga de Utrecht route nemen denk ikIs verder maar staat geen file nu
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar is goed
bij mij nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Onderaan naast reset, top 500 ect.
ja maar jij post hier al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik iedereen van hier zag afgelopen weekend had ik het gevoel iedereen al aardig te kennen
onderin, naast de reset knop, die weer naast de top 500 knop zit, ongeveer onderaan de pagina dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
What te FOK!, ik bedoel: waar op FOK! ?
En keigestoordquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer om van te houden he?PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet toch tot 17.30 werken?quote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
als het even zou kunnen, graagquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik ga maar eens opstaanTot strakjes
Ik plof juist net even neer op de bankquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik ga maar eens opstaanTot strakjes
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar is goed
welke première?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
Heb geregeld dat ik vanavond kan eten, kan dus rustig naar de premiere straks.
Pgr, blijf van TFM's account afquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als het even zou kunnen, graag
Jouw keus of je erbij blijft liggen
Lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb van alles in huis.. ik kan homemade pizza maken, ik kan een quiche maken, ik kan lasagne maken ... ik denk dat het pizza wordt, en dan gebruik ik de rest van de ingredienten voor de quiche
Film: The Fighter (prijsvraag op FOK!) in Pand Noord, Amsterdam.quote:
Van wat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
Heb geregeld dat ik vanavond kan eten, kan dus rustig naar de premiere straks.
Ik maak kofta, want ze hadden geen aubergines bij AHquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb van alles in huis.. ik kan homemade pizza maken, ik kan een quiche maken, ik kan lasagne maken ... ik denk dat het pizza wordt, en dan gebruik ik de rest van de ingredienten voor de quiche
Offcoursequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel komen he
Ah okee!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
The Fighter (prijsvraag op FOK!) in Pand Noord, Amsterdam.
Heb nog 1 kaart over dus mocht iemand in A'dam wezen en tijd hebben.
PGR, blijf van Nijners account af, ik ben gewoon moe, jij denkt gelijk doorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pgr, blijf van TFM's account! af
wel tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Film: The Fighter (prijsvraag op FOK!) in Pand Noord, Amsterdam.
Koel! Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pgr, blijf van TFM's account af
Oh, meer tijd om koffie te drinken op het balkonquote:
ach over ruim 75 posts is er weer een nieuwequote:
Nee okee, soms is het ook niet erg, maar ik deed het dag in dag uit en dat ruim 1.5 uur lang. Gewoon omdat ik me niet krachtig genoeg voelde om dingen te doen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon even liggen en niks, relax
Geen bepaalde situatie hoor
Ja inderdaad, maar ik dacht ik zeg er deze keer maar niks over...quote:
quote:
kom je nu meequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
ik heb het ook maar zo gelatenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik dacht ik zeg er deze keer maar niks over...
Wist vanmorgen pas dat de persoon die mee ging niet kon.quote:
Niet die komquote:
Jammer, ga je nu alleen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Wist vanmorgen pas dat de persoon die mee ging niet kon.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet die kom
Dat doe je maar ergens anders
Moet wel, tenzij er iemand mee wilt.quote:
Ik had het zo gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Wist vanmorgen pas dat de persoon die mee ging niet kon.
Had je mee gewild dan?
Ik red het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet wel, tenzij er iemand mee wilt.
wat let je om alsnog te gaan?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das nog een duidelijke taal, keep it up RN
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik red het nietanders had ik wel mee gewild hoor
Het begint om 19:00, dus denk de afstand + tijd.quote:
ja dat wordt wel heel krap van uit Rotjeknorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Het begint om 19:00, dus denk de afstand + tijd.
Ah, dan snap ik het...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Solique het volgende:
[..]Wat niet kan, kan niet.
[..]
Het begint om 19:00, dus denk de afstand + tijd.
dat is waarquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach over ruim 75 posts is er weer een nieuwe
je doet maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, meer tijd om koffie te drinken op het balkon
Latersquote:
met zo'n enorme kaboem is het veel leuker, was aanwezig bij het opblazen van een enorm rugby-stadion in Frankrijk, was later ook nog op Discovery geweest, heel bijzonder om te zien gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn hier aan de overkant een noodkantoren gebouw aan het afbreken, wel gaaf om te zien hoe dat gaat
tot morgen duckiequote:
je zag het ook nou pasquote:
Ik was bij de sloop van de grootste flat van Nederland:quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met zo'n enorme kaboem is het veel leuker, was aanwezig bij het opblazen van een enorm rugby-stadion in Frankrijk, was later ook nog op Discovery geweest, heel bijzonder om te zien gebeuren
dat is inderdaad een gaaf gezichtquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met zo'n enorme kaboem is het veel leuker, was aanwezig bij het opblazen van een enorm rugby-stadion in Frankrijk, was later ook nog op Discovery geweest, heel bijzonder om te zien gebeuren
Het feit dat ik nu veel te moe ben omdat ik van alles in huis heb gedaan enzoquote:
Het geeft niet Muckquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu veel te moe ben omdat ik van alles in huis heb gedaan enzo
Niets, ging over de mogelijkheid om mee te gaan naar een filmpremiere. Zie vorige pagina.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Het geeft niet Muck
Ik overleef het wel in mijn uppie
*snif*quote:
ik heb er 4 gehad in mijn hele levenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben immuun geworden voor paracetamols volgens mij
Joepiequote:
ik veel meer, voor al de keren dat ik op m'n kop ben geknald + hersenschuddingquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik heb er 4 gehad in mijn hele leven
weet nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
nieuw gezicht voor mij?
hey heyquote:
Zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
nieuw gezicht voor mij en RN
ahh, dat verklaartquote:
Spammertjes. Hopelijk laat menhet nou eens uit het hoofd om te LApohunten cq het topic vol te blaffen met een nietszeggend 'vol'quote:
quote:
bijna 10 uurtjesquote:
Hersenschudding heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik veel meer, voor al de keren dat ik op m'n kop ben geknald + hersenschudding
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Spammertjes. Hopelijk laat menhet nou eens uit het hoofd om te LApohunten cq het topic vol te blaffen met een nietszeggend 'vol'
die was dicht maar niet op slotquote:
quote:
Ik ook nooit, maar ja bij mij valt er weinig te schudden. Mijn hoofd zit zo vol met brein, dat er weinig ruimte is om ze door elkaar te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hersenschudding heb ik nooit gehad
Leeg!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Spammertjes. Hopelijk laat menhet nou eens uit het hoofd om te LApohunten cq het topic vol te blaffen met een nietszeggend 'vol'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |