Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat een kiwi volgens Thijs en Koenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog niet... is het al wel gepost>>?
Formules? In spreadsheets of in tekstdocumenten? Voor dat laatste LaTeX FTWquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
godver de klote ITers!
we hebben sinds kort "de nieuwe office" .. (van microsoft weet ik het welke versie)
maar nu doet in de documenten die ik in het documentatie controle systeem opgeslagen heb de equations het niet meer
dus nu moet ik in een leeg document die equations typen en dan copy-pasten naar m'n huidige document..
gelukkig hoef ik maar 26 formules
LOS het even op jah!
Skipi?quote:
kipliquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Formules? In spreadsheets of in tekstdocumenten? Voor dat laatste LaTeX FTW![]()
![]()
...
[..]
Skipi?
Ah, dan zal ik het ook maar eens aan MiniDuck vragen... kijken of ze hetzelfde zegtquote:
ik doe met je meequote:
hoe heb je dat voor elkaar gekregen??quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook langskomenEn afgelopen maandag flinkt geshopt.... (van 44 naar 38)
Buiten is het echt megalekker weer
latex...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Formules? In spreadsheets of in tekstdocumenten? Voor dat laatste LaTeX FTW![]()
![]()
...
[..]
Skipi?
apple moeten ze opdoekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
latex...
pff..
net zoiets als apple voor it-nerds ??
Applequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
latex...
pff..
net zoiets als apple voor it-nerds ??
Heel veel vinden het foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen??
Verbranden ...quote:
En dat eet je nu nog steeds?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel vinden het foutMaar met cambridge
Shakies, soepies, pap en repen
Als het maar werkt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het er af blijft ..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien je japanse vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Geef het adres van je werkgever maar, stuur ik hem meteen daarheen.quote:
Ho, stop!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef het adres van je werkgever maar, stuur ik hem meteen daarheen.
ik ga volgende week afbouwenquote:
Dat wordt de grootste uitdagingquote:
hoe lang heb je over die 21 kilo gedaan?/quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga volgende week afbouwenDus 3 weken lang 1 product minder. En dan 3 weken opbouwen. En dan ga je steeds meer produkten toevoegen
Tot dat je aan de 2000 cal zit.
In de afbouw val je nog 3 kilo af, en in de opbouw kom je 3 kilo aan.
[..]
Dat wordt de grootste uitdaging
Ik adresseer hem aan Pheno, met bijgevoegd de instructies om het ding te timen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop!
Wel even wachten tot Pheno het pand verlaten heeft he!
nog 2 en een halve dag :pquote:
Nee. Het is woensdag. Vanmiddag rond de klok van 5 komt zaagmansquote:
kan je mij er ook 1 met instructies sturen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik adresseer hem aan Pheno, met bijgevoegd de instructies om het ding te timen.
17,5 week nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe lang heb je over die 21 kilo gedaan?/
en hoelang ben je dan bezig geweest ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga volgende week afbouwenDus 3 weken lang 1 product minder. En dan 3 weken opbouwen. En dan ga je steeds meer produkten toevoegen
Tot dat je aan de 2000 cal zit.
In de afbouw val je nog 3 kilo af, en in de opbouw kom je 3 kilo aan.
[..]
Dat wordt de grootste uitdaging
Vrijdagavond 18.23u graag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nog 2 en een halve dag :p
of.. nouja.. ligt er aan wanneer op vrijdag
4 maanden dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17,5 week nu
Dus netjes 1,2 kilo per week...
Niet naar je huisadresquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan je mij er ook 1 met instructies sturen?
Ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17,5 week nu
Dus netjes 1,2 kilo per week...
hij is op weg naar je toequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het is woensdag. Vanmiddag rond de klok van 5 komt zaagmans.
ja kloptquote:
een eetweek..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
En dan met kerst en oud en nieuw eetweken (geen vreetweken) en in februari nog een eetweek.
Die moet je doen, anders worden je darmen luiDus om de 4-6 weken een eetweek
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukkenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
Daan heb je wel je 3 produkten per dag, maar dan voeg je 's avonds een 150 cal maaltijd toe met zo min mogelijk koolhydratenquote:
http://cambridgedieet.nl/13/Home/37/Homequote:
Dit is ehct het makkelijkste dieet wat ik ooit gevolgd hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
ik ben niet zo'n doorzetterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |