ik ga volgende week afbouwenquote:
Dat wordt de grootste uitdagingquote:
hoe lang heb je over die 21 kilo gedaan?/quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga volgende week afbouwenDus 3 weken lang 1 product minder. En dan 3 weken opbouwen. En dan ga je steeds meer produkten toevoegen
Tot dat je aan de 2000 cal zit.
In de afbouw val je nog 3 kilo af, en in de opbouw kom je 3 kilo aan.
[..]
Dat wordt de grootste uitdaging
Ik adresseer hem aan Pheno, met bijgevoegd de instructies om het ding te timen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop!
Wel even wachten tot Pheno het pand verlaten heeft he!
nog 2 en een halve dag :pquote:
Nee. Het is woensdag. Vanmiddag rond de klok van 5 komt zaagmansquote:
kan je mij er ook 1 met instructies sturen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik adresseer hem aan Pheno, met bijgevoegd de instructies om het ding te timen.
17,5 week nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe lang heb je over die 21 kilo gedaan?/
en hoelang ben je dan bezig geweest ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga volgende week afbouwenDus 3 weken lang 1 product minder. En dan 3 weken opbouwen. En dan ga je steeds meer produkten toevoegen
Tot dat je aan de 2000 cal zit.
In de afbouw val je nog 3 kilo af, en in de opbouw kom je 3 kilo aan.
[..]
Dat wordt de grootste uitdaging
Vrijdagavond 18.23u graag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nog 2 en een halve dag :p
of.. nouja.. ligt er aan wanneer op vrijdag
4 maanden dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17,5 week nu
Dus netjes 1,2 kilo per week...
Niet naar je huisadresquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan je mij er ook 1 met instructies sturen?
Ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17,5 week nu
Dus netjes 1,2 kilo per week...
hij is op weg naar je toequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het is woensdag. Vanmiddag rond de klok van 5 komt zaagmans.
ja kloptquote:
een eetweek..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
En dan met kerst en oud en nieuw eetweken (geen vreetweken) en in februari nog een eetweek.
Die moet je doen, anders worden je darmen luiDus om de 4-6 weken een eetweek
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukkenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
Daan heb je wel je 3 produkten per dag, maar dan voeg je 's avonds een 150 cal maaltijd toe met zo min mogelijk koolhydratenquote:
http://cambridgedieet.nl/13/Home/37/Homequote:
Dit is ehct het makkelijkste dieet wat ik ooit gevolgd hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
ik ben niet zo'n doorzetterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |