nee naar KPN aub!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet naar je huisadres... Die dingen zijn niet zo heel erg bestand tegen schuppen
...
waarom wil jij kg's kwijt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
bosquote:
Ja maar jij bent mooi en hebt dat helemaal niet nodig...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
hoe minder hoe beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
je hebt van de soep gesnoept, daar wordt ie zuur vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
10 liter kippensoep kunnen weggooien![]()
gisteren zelf vers gemaakt is ie vandaag ineens zuur
dan krijgen ze vandaag maar soep van de supermarkt![]()
CA is ook van maat 44 naar 38 gegaan.. dat wil ik ook wel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent mooi en hebt dat helemaal niet nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
heefdtdtdeded het geonweerd daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
10 liter kippensoep kunnen weggooien![]()
gisteren zelf vers gemaakt is ie vandaag ineens zuur
dan krijgen ze vandaag maar soep van de supermarkt![]()
je bent er bang voor??quote:
Sporten doe ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n doorzetter
excuses:
sporten,
uit eten,
wijn (!!),
druk sociaal leven,
taart op kantoor,
offshore eten..
neeehhh..
nee joh, onweerquote:
jij ook alquote:
als ik geen pasta eet voor het sporten komt er bij mij sowieso niks van het sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sporten doe ik ookGaat makkelijk met dit dieet (behalve de eerste 2 weken)
De wijn was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk
WIJN
pasta voor het sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik geen pasta eet voor het sporten komt er bij mij sowieso niks van het sporten
Gaarnequote:
ik kreeg zelfs meer energie op een gegeven momentquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik geen pasta eet voor het sporten komt er bij mij sowieso niks van het sporten
Ziggo en T-mobilequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaarne.
Ik zit al sinds na de lunch zonder dataverbinding op mn mobiel.
Ik vanavond weer.... ik heb totaal geen zin, moet wassen enzo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pasta voor het sporten![]()
![]()
krijg er meteen trek van... maar morgen pas sporten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe minder hoe beterstel je neit aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
wat dan alquote:
[..]
hoe minder hoe betermaar waar moet dat dan nog vanaf dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
er ligt her en der wat uit idd. Mobiel en email!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaarne.
Ik zit al sinds na de lunch zonder dataverbinding op mn mobiel.
ja dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar waar moet dat dan nog vanaf dan?
[..]
hoe minder hoe beterherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nah, ik mag wel meequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop!
Wel even wachten tot Pheno het pand verlaten heeft he!
van de strategisch bedekte onderdelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar waar moet dat dan nog vanaf dan?
nee ik in kscquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van de strategisch bedekte onderdelen
je weet wel BillenBuikBorsten en m'n grootste zorg.. die hangzakken onder m'n bovenarmende 3e B is toch meestal benen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
[..]
je weet wel BillenBuikBorsten en m'n grootste zorg.. die hangzakken onder m'n bovenarmennog even en je bent getrouwd, dan maakt het allemaal niets meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik mag toch zelf wel bedenken hoe ik mijn B's invul??quote:
Ook die zitten onder de bovenarmen!quote:
[..]
je weet wel BillenBuikBorsten en m'n grootste zorg.. die hangzakken onder m'n bovenarmennou sorry maar ik vind dat je overdrijft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Een van de B's met eten in ieder geval!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik mag toch zelf wel bedenken hoe ik mijn B's invul??
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en je bent getrouwd, dan maakt het allemaal niets meer uit
nene .. dan moet je juist NOG meer je best doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en je bent getrouwd, dan maakt het allemaal niets meer uit
ik ben nu weer ligter dan toen ik trouwdequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
En iddToen ik J. leerde kennen woog ik ook stukken minder
van mij welquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik mag toch zelf wel bedenken hoe ik mijn B's invul??
goed bezig man!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu weer ligter dan toen ik trouwde
drijven lukt welquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou sorry maar ik vind dat je overdrijft!
Toen ik mijn man leerde kennen had ik maat 34/36, dat ging langzaam naar maat 44 en nu weer maat 38quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
En iddToen ik J. leerde kennen woog ik ook stukken minder
jah en nu nog maar 10 minquote:
Mobiel data regio eindhoven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
er ligt her en der wat uit idd. Mobiel en email!
Ik zeg niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik mijn man leerde kennen had ik maat 34/36, dat ging langzaam naar maat 44 en nu weer maat 38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |