Koffie, als het even kan, dag is nog maar op de helft voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
Dames, dames, dames....
doe eens allemaal lief tegen elkaar
Kopje koffie of thee ?
Hoezo geen warme chocolademelk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
Dames, dames, dames....
doe eens allemaal lief tegen elkaar
Kopje koffie of thee ?
Jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koffie, als het even kan, dag is nog maar op de helft voor mij
Past niet. Perron in Lammenschans is te kortquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Er zal maar geen treinverkeer zijn tussen Utrecht en Den Haag en je adviseert als NS mensen om via Leiden te reizen... de moeite nemen om dan langere treinen in te zetten is te veel gevraagd dan, blijkbaar.
Voor jou dan een kopje warme chocomel. met slagroom ?quote:
quote:
quote:
Natuurlijk met slagroom, wat is dat nou weer voor een vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor jou dan een kopje warme chocomel. met slagroom ?
toedels miss saraquote:
een ja nee vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Natuurlijk met slagroom, wat is dat nou weer voor een vraag
Mij wordt nooit wat verteldquote:
Hee bollequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
Ugh
Dat balkon is nog nooit schoongemaakt geloof ik
BOUNTY !!!!!!!!!!!quote:
pff, het staat toch duidelijk in m'n naamquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekstGaan jullie mee naar Noordwijk voor 14,95 pp?
weet je wel hoe lekker dat dat is met malibu ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Kokos
[..]
Natuurlijk is het een ja
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee bolleDoet DM het weer niet soms?
jaquote:
nu toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
Ugh
Dat balkon is nog nooit schoongemaakt geloof ik
Dat staat los van het gegeven dat niemand me ooit wat verteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pff, het staat toch duidelijk in m'n naam
ja, voor het eerst sinds de bouw ofzoquote:
Ranzig want kokosquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker dat dat is met malibu ?
och het huis dateert pas uit 1933quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, voor het eerst sinds de bouw ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |