Koffie, als het even kan, dag is nog maar op de helft voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
Dames, dames, dames....
doe eens allemaal lief tegen elkaar
Kopje koffie of thee ?
Hoezo geen warme chocolademelk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
Dames, dames, dames....
doe eens allemaal lief tegen elkaar
Kopje koffie of thee ?
Jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koffie, als het even kan, dag is nog maar op de helft voor mij
Past niet. Perron in Lammenschans is te kortquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Er zal maar geen treinverkeer zijn tussen Utrecht en Den Haag en je adviseert als NS mensen om via Leiden te reizen... de moeite nemen om dan langere treinen in te zetten is te veel gevraagd dan, blijkbaar.
Voor jou dan een kopje warme chocomel. met slagroom ?quote:
quote:
quote:
Natuurlijk met slagroom, wat is dat nou weer voor een vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor jou dan een kopje warme chocomel. met slagroom ?
toedels miss saraquote:
een ja nee vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Natuurlijk met slagroom, wat is dat nou weer voor een vraag
Mij wordt nooit wat verteldquote:
Hee bollequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
Ugh
Dat balkon is nog nooit schoongemaakt geloof ik
BOUNTY !!!!!!!!!!!quote:
pff, het staat toch duidelijk in m'n naamquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekstGaan jullie mee naar Noordwijk voor 14,95 pp?
weet je wel hoe lekker dat dat is met malibu ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Kokos
[..]
Natuurlijk is het een ja
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee bolleDoet DM het weer niet soms?
jaquote:
nu toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
Ugh
Dat balkon is nog nooit schoongemaakt geloof ik
Dat staat los van het gegeven dat niemand me ooit wat verteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pff, het staat toch duidelijk in m'n naam
ja, voor het eerst sinds de bouw ofzoquote:
Ranzig want kokosquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker dat dat is met malibu ?
och het huis dateert pas uit 1933quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, voor het eerst sinds de bouw ofzo
Of je leest de posts gewoonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat los van het gegeven dat niemand me ooit wat verteld
Kokosquote:
Oh Fuckquote:
Smakelijkquote:
Ik lees alleen wat aan mij gericht isquote:
Ook niet altijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lees alleen wat aan mij gericht is
OK, ook de posts die me aanspreken.quote:
da's altijd lachen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest![]()
Naar de proeftuin van de kappers-MBOBijna een uur bezig geweest met een half duits, half turks meisje die best nerveus was en een leraar die constant liep te brommen dat ze dit en dat anders moest doen
Naja, het is goedgekomen uiteindelijk
Kaal moet mij ook nog wel lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar de proeftuin van de kappers-MBOBijna een uur bezig geweest met een half duits, half turks meisje die best nerveus was en een leraar die constant liep te brommen dat ze dit en dat anders moest doen
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's altijd lachen ja
wel lekker goedkoop
Je was bezig met iemand op een school?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was bezig met iemand op een school?![]()
Meestal is dat nog minder of gratis want het moet voor schoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?
Ik was laatst naar de Brainwash, die is ook "slechts" 15 euro
Dat denk je maarquote:
Ja. Met een meisje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was bezig met iemand op een school?![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk je maar![]()
Eerst een hele discussie over het verschil tussen "Kort", "heel kort", "nog korter" en "dat durf ik niet", vervolgens aan komen met een tondeuse van merk A en honderdvierennegentig opzetkammetjes van merk B, die, u raadt het al, niet passen op een tondeuse van merk A, etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |