Of je leest de posts gewoonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat los van het gegeven dat niemand me ooit wat verteld
Kokosquote:
Oh Fuckquote:
Smakelijkquote:
Ik lees alleen wat aan mij gericht isquote:
Ook niet altijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lees alleen wat aan mij gericht is
OK, ook de posts die me aanspreken.quote:
da's altijd lachen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest![]()
Naar de proeftuin van de kappers-MBOBijna een uur bezig geweest met een half duits, half turks meisje die best nerveus was en een leraar die constant liep te brommen dat ze dit en dat anders moest doen
Naja, het is goedgekomen uiteindelijk
Kaal moet mij ook nog wel lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar de proeftuin van de kappers-MBOBijna een uur bezig geweest met een half duits, half turks meisje die best nerveus was en een leraar die constant liep te brommen dat ze dit en dat anders moest doen
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's altijd lachen ja
wel lekker goedkoop
Je was bezig met iemand op een school?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was bezig met iemand op een school?![]()
Meestal is dat nog minder of gratis want het moet voor schoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?
Ik was laatst naar de Brainwash, die is ook "slechts" 15 euro
Dat denk je maarquote:
Ja. Met een meisje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was bezig met iemand op een school?![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk je maar![]()
Eerst een hele discussie over het verschil tussen "Kort", "heel kort", "nog korter" en "dat durf ik niet", vervolgens aan komen met een tondeuse van merk A en honderdvierennegentig opzetkammetjes van merk B, die, u raadt het al, niet passen op een tondeuse van merk A, etc etc
Oh OKee. toch dan maar een keer kijken hier in Eindhoven of dat mogelijk is. Ben natuurlijk maar een arme bijstandstrekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal is dat nog minder of gratis want het moet voor school
Uhuquote:
8 euro hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?
Ik was laatst naar de Brainwash, die is ook "slechts" 15 euro
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UhuMijn moeder was vroeger kapster
Ik zou een springvorm nemen,,, anders heb je kans dat je het er zo moeilijk uit krijgt, maar je kunt het proberen natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whoaaaaaahh el cheapo
trouwens kan je een quiche ook in een glazen ovenschaal maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |