Oh OKee. toch dan maar een keer kijken hier in Eindhoven of dat mogelijk is. Ben natuurlijk maar een arme bijstandstrekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal is dat nog minder of gratis want het moet voor school
Uhuquote:
8 euro hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel vragen die meestal 10 Euro ofzo?
Ik was laatst naar de Brainwash, die is ook "slechts" 15 euro
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UhuMijn moeder was vroeger kapster
Ik zou een springvorm nemen,,, anders heb je kans dat je het er zo moeilijk uit krijgt, maar je kunt het proberen natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whoaaaaaahh el cheapo
trouwens kan je een quiche ook in een glazen ovenschaal maken?
Mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh ja
Ik kreeg vandaag een telefoontje! Ik mag volgende week donderdag al komen voor mijn beugel![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh ja
Ik kreeg vandaag een telefoontje! Ik mag volgende week donderdag al komen voor mijn beugel![]()
Was je gestopt met Fokken dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef sararaats het volgende:
Eventjes terug. Ik kan het toch niet laten
Omdat mail en PM's beter zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
Waarom kun je zo weinig tekst in een DM kwijt?
where you able to manufacture the z?quote:
De's zeker waar, jongequote:
Even msnen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
quote:
Omdat er nog meer mogelijkheden zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
quote:
Jaquote:
Ik snapte die zin al nietquote:
Top!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh ja
oeh noes de wereld vergaat een extraquote:
en ik dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Je mag meedelen in mijn testartikelen
Woehoequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Je mag meedelen in mijn testartikelen
Omdat er al zo veel tekst in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
Kom op Pezuutje, dat was toch een lichtelijke faalquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh noes de wereld vergaat een extra![]()
_!
![]()
Jij gebruikt het alquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeSmaakt mijn koffie nog?
Oh, vandaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er al zo veel tekst in mijn hoofd zit.
Maar wat is het wat is het?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij gebruikt het al
[..]
Ja
[..]
Oh, vandaar!
oeeh noes ik faalde, ik spring gelijk van de flat, oh noes mijn leven wat doe ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom op Pezuutje, dat was toch een lichtelijke faal
Doe wat je niet laten kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeeh noes ik faalde, ik spring gelijk van de flat, oh noes mijn leven wat doe ik![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een slecht dag ofzo? Dramaqueenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeeh noes ik faalde, ik spring gelijk van de flat, oh noes mijn leven wat doe ik![]()
![]()
![]()
![]()
slik jij anders nog wat pillenquote:
Dan doe je wat verkeert met die headsetquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
ik gebruik het al? Ik gebruik @ moment een Dell pc, philips 22 inch scherm en een kut headset
nee hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een slecht dag ofzo? Dramaqueen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |