ik ben op het "werk"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, maar toch bijna tijd om naar huis te gaan
Ja, ik ga ook weer die kant op reizen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit nets dichter bij de server![]()
Ik ookquote:
tot vanavond symquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
potver
* Crazy-M is slim bezig.
de hele tijd met balletje aan het spelen. ligt dus naast me, en ook de telefoon.
De hond lag rustig op de bank, denk gooi balletje weg ... zie ik mn telefoon door de huiskamer gaan
tjah die zag zijn balletje nog liggen. die ging er maar niet achternaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die hond zal ook wel denken "whut?"
nah, kan wat hebbenquote:
Wel okeequote:
saai en het eeuwige gezeikquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel okee
Ik heb de buitenboel lekker schoongemaakt
Straks lekker koken en dan uitgebreid douchen
En daar dan?
die dingen waren ook niet kapot te krijgenquote:
Rustig, zo even wat eten en straks bowlenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel okee
Ik heb de buitenboel lekker schoongemaakt
Straks lekker koken en dan uitgebreid douchen
En daar dan?
Wees niet bang, hij moet nog wel even doorposten om jou in te halenquote:
jochie tochquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rustig, zo even wat eten en straks bowlen
valt ook wel weer meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt ook wel weer meeNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt ook wel weer meeneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |