Tilburg - Rhedenquote:
veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r benen in d'r nek leggen op d'r kop staan en als een debiel liggen hummen
Yoga!
Voor een volwassene ook, mits hij/zij zelf kinderen van 14 of ouder heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, nee, maar die twee jaar is voor volwassenen niet zo'n enorm verschil volgens mij, voor ons is het écht een wereld van verschil
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r benen in d'r nek leggen op d'r kop staan en als een debiel liggen hummen
Yoga!
Rheden noem ik niet echt het oostenquote:
Geniet er van Bar en Bis Laterquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
Yoga!
ja maar is wel richting het oosten voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rheden noem ik niet echt het oosten
Oke veel scheelt het niet
[..]
Geniet er van Bar en Bis Later![]()
maar dat heeft bijna niemand hier in de KSCquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een volwassene ook, mits hij/zij zelf kinderen van 14 of ouder heeft
Oh thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je ondoordachte opmerkingen natuurlijk
Troost u, de NMBS is net hetzelfde.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Er zal maar geen treinverkeer zijn tussen Utrecht en Den Haag en je adviseert als NS mensen om via Leiden te reizen... de moeite nemen om dan langere treinen in te zetten is te veel gevraagd dan, blijkbaar.
Dat is het zeker, denk eens na, weetje hoeveel moeitequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
Er zal maar geen treinverkeer zijn tussen Utrecht en Den Haag en je adviseert als NS mensen om via Leiden te reizen... de moeite nemen om dan langere treinen in te zetten is te veel gevraagd dan, blijkbaar.
Klopt, het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar is wel richting het oosten voor mij
Maar sommigen hier werken ook met kinderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dat heeft bijna niemand hier in de KSC
zoals?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar sommigen hier werken ook met kinderen
ik heb wel tijd met kinderen vrijwilligerswerk gedaan. maar mee gestopt ivm te weinig tijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar sommigen hier werken ook met kinderen
Grapjequote:
Ja fijn, m'n man had een afspraak in Utrecht. Had al een kaartje gekocht voordat hij wist dat er vertraging / omrijden isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef DaMart het volgende:
hey ook weer aanwezig ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekstGaan jullie mee naar Noordwijk voor 14,95 pp?
Ik zeg geen neequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekstGaan jullie mee naar Noordwijk voor 14,95 pp?
Ja, zo goed alsquote:
Wie zijn 'ze'?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
ikquote:
Mijn ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |