Doe 'ie altijd toch? Is allang bekend.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik wist het, GGMM zat al te popelen om zijn nieuwe topic te openen.
Dat kapselquote:
als er iets slecht is dan is het studio sport welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Type-R het volgende:
EL opheven, nieuw thema kanaal Studio Sport 24 oprichten![]()
Johans opening als Wilfred en rene er niet zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er ooit een betere uitzending geweest.²
En dat vindt Hans ook zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Genee is ook een rotzak eigenlijk
Tim Cornelisse naar Twente.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef zatoichi het volgende:
Wie mag er transfervrij vertrekken bij Utrecht? Mijn vrouw liep in mijn oor te tetteren en daardoor heb ik het niet verstaan.... (echt hè, wanneer leren ze het nou...)
Iemand die een leuk mailtje kan maken voor Reneequote:Masker voor PSV'er Manolev
EINDHOVEN - Stanislav Manolev is niet ongeschonden uit de uitwedstrijd zondag tegen NEC (2-2) gekomen. De Bulgaarse international heeft tijdens het duel een barstje in zijn jukbeen opgelopen.
Dat bleek maandagochtend na onderzoek door een kaakchirurg in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop.
Manolev kan met een op maat gemaakt masker donderdag wel in actie komen in de Europa League.
Met de vleugelverdediger reist PSV derhalve woensdag naar Schotland voor de return tegen Glasgow Rangers. Het eerste duel in Eindhoven eindigde in 0-0.
Ja jij, rtlvoetbal.nlquote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iemand die een leuk mailtje kan maken voor Renee![]()
Adres?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iemand die een leuk mailtje kan maken voor Renee![]()
"Hans! Hans! Wat wilde je zeggen?"quote:
Yepquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Geo3kant het volgende:
Heb ik het weer gemist.. dat was toch een swalbe van die keeper ofniet? En werd ons de 3-1 bestolen..
Hansie wordt wereldberoemdquote:@WhosGotSwagger Who the fuck is Hansie anyway ? half a minute ago via web
Volgt iemand die man????quote:
Ja toch? Kneusjes die zeggen KNBB hoor ik nu niet.. duidelijk dat wij niet de club zijn die bevoordeeld wordtquote:
Hij maakte een mooie goal, maar voor de rest? Dan hadden ze nog beter Vertonghen (of lens) kunnen doenquote:
Toen Afellay er nog was, volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer stond er laatste een PSVer in de top 5?Zelfs de 0-4 tegen AZ niet...
Ik vind het knap dat hij daar trainer wilde worden.. bedoel het is geen top club maar wel landskampioen.. ga er maar aanstaan, en hij doet het gewoon goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef inZanity het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Preudhomme maar het is echt wel een hele goede trainer.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer stond er laatste een PSVer in de top 5?Zelfs de 0-4 tegen AZ niet...
Hans is puur.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Wat een kind is Hans toch ook. Geen zelfspot, geen incasseringsvermogen, geen relativeringsvermogen, gewoon onvolwassen. Hij lijkt El Hamdaoui wel .
maar wel een groot acteurquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Wat een kind is Hans toch ook. Geen zelfspot, geen incasseringsvermogen, geen relativeringsvermogen, gewoon onvolwassen.
Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant heeft Twente van de hele eredivisie al jarenlang veruit het beste beleid.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat hij daar trainer wilde worden.. bedoel het is geen top club maar wel landskampioen.. ga er maar aanstaan, en hij doet het gewoon goed.
Ja, laten we van Hans een tweede Tijl maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Tevens moet Hans niet zo bitchen op Genee, aangezien hij best wel verstand heeft van voetbal.
En terechtquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu al meer dan de vrijdag uitzending
Ik heb het over Hans die bitcht op Genee, niet andersom...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, laten we van Hans een tweede Tijl maken.
Ja hè.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Menu_69 het volgende:
Zie hem zich opnaaien over dat trieste jas-incidentje
Hij heeft er er zelf bijgetyptquote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
naar welk emailadres sturen ze de mails?
Hetzelfde geldt voor de FIFA.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
Platini ben ik wel benieuwd naar. Sowieso nooit echt bewust meegemaakt, en op een of andere manier ook nooit echt veel beelden van gezien.
Als bestuurder van de UEFA sowieso niks dan goeds over hem natuurlijk
Een penalty, 1998.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Johan heeft de volste vertrouwen in de Boer. Maar waarom dan? Wat heeft ie nou eigenlijk laten zien?
Hij wordt door de hele club gedragen, en maakt tot nu toe een goede duidelijke indruk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Johan heeft de volste vertrouwen in de Boer. Maar waarom dan? Wat heeft ie nou eigenlijk laten zien?
Goede indruk? Waarmee dan? Vooralsnog niet als trainer..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wordt door de hele club gedragen, en maakt tot nu toe een goede duidelijke indruk.
Dat hoort bij het programma ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Hans Kraai heeft de verkeerde achternaam m.b.t. dieren, hij had beter Hans Vis kunnen heettenhij hapt toch elke keer
PacMan jr.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Hans Kraai heeft de verkeerde achternaam m.b.t. dieren, hij had beter Hans Vis kunnen heettenhij hapt toch elke keer
Die rat heeft de grote landen 3 directe CL plaatsen bezorgd i.p.v. de 2e die ze vroeger hadden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
Platini ben ik wel benieuwd naar. Sowieso nooit echt bewust meegemaakt, en op een of andere manier ook nooit echt veel beelden van gezien.
Als bestuurder van de UEFA sowieso niks dan goeds over hem natuurlijk
Klopt, Platini is een waardeloze toevoeging aan de Uefa.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die rat heeft de grote landen 3 directe CL plaatsen bezorgd i.p.v. de 2e die ze vroeger hadden.
Ook lekker vuistdiep in de kont van zijn oude ploegje Nancy toen met Feyenoordquote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die rat heeft de grote landen 3 directe CL plaatsen bezorgd i.p.v. de 2e die ze vroeger hadden.
En terecht. Zolang het niet gewoon teruggebracht word naar één deelnemer per land zie ik niet in waarom ze geen 3 directe plaatsen zouden moeten hebben. Het zijjn niet niet niets de grote voetballanden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mailen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in het publiek?
Lienden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Hans weet alles op te lossen maar is trainer van Liemde.. net zo grappig als dat je Atteveld als analist krijgt bij CL wedstrijden
Mailtje sturen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in het publiek?
quote:
Bedankt.quote:
Nee, hij blijft voor het eerst een keer normaal reageren.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Pas maar op met je vragen meneer, je provoceert !
Hij weet dat hij vast ze koffers kan inpakken want zodra ze uit de CL liggen schoppen ze hem toch meteen eruitquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij blijft voor het eerst een keer normaal reageren.
Ze laten het niet helemaal zien (duurde ook lang). Werd nog best persoonlijk over hem, maar dat is er uitgehaald. Jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij blijft voor het eerst een keer normaal reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |