SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
(max. 4 regels)
dat moet ie bij de c1000 gaan werkenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef mymoodfentje het volgende:
Ze hopen dat het faalkind veel gematst gaat worden
of was het oud zaad dat ze voor weinig kregen bij de sperma bankquote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef pipojansen het volgende:
waarschijnlijk een gek koppeltje dat geen kinderen kon krijgen. dus heeft god ze gematst en hebben ze hem mats genoemd.
Game, Set and Matsquote:Op zondag 13 maart 2011 17:06 schreef grindfreakje het volgende:
Mats Wilander de grote Zweedse tennisspeler.
De niet pubers onder ons kennen vast nog wel de davis cup wedstrijd van over de zes uur tegen John McEnroe.
Doodnormale naam, dus onterechte klacht, dus kut topic.
JODUKUS KWAK, HAHA!quote:
DAT WIL NOG NIET ZEGGEN DAT T NORMAAL IS, JA!!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef DeRakker. het volgende:
Ken ook een vriend die mats heet... gewoon normaal.
Waarvan?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Iemand in m'n klas heet Mats. Heb een half jaar gedacht dat het een afkorting was
daar heb je helemaal gelijk ik wat denken die mensen? met een naam als Mercedes ben je niet meteen roem toegeschreven... eerder haat brieven en messtekenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Maar het kan altijd erger: Vlinder, Sterre, Destiny, Mercedes of nog meer van dat soort kansloze namen
Kai is een bazennaamquote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef cheqy het volgende:
Ik ken gasten die hun kind Kai hebben genoemd. Alsof je verdomme een hond op zijn staart trapt.
Matsequote:
Het is niet de bedoeling hier een opsomtopic van te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef _Arual_ het volgende:
Hier in het dorp zag ik vorige week 'Lancelot' op een geboortebord staan...
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef presidenttje het volgende:
Storm ben ik ook wel ooit tegengekomen
Wist je dat die gast vanuit stilstand 5 meter de lucht in kan springen?quote:
Dat leren ze je wel bij de commando's.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wist je dat die gast vanuit stilstand 5 meter de lucht in kan springen?
Dat is ook nog in een laboratorium getest.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat leren ze je wel bij de commando's.
Whehe, en als die twee dan een incestkind krijgen kunnen ze het 'Stoom' noemenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:33 schreef Aaardappel het volgende:
Ik ken mensen die hun kinderen Water en Vuur hebben genoemd.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe, en als die twee dan een incestkind krijgen kunnen ze het 'Stoom' noemen![]()
Sapstengel is geen optie voor een zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn dochter zal Elena heten. En mijn zoon Sargon, alleen dat is nog een punt van discussie want mijn vriendin vind Aiden mooier.
Charity, en dan uitspreken als Sjerretiequote:Op zondag 13 maart 2011 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die fout gespelde tokkienamen. Desteny, Mercedus, Kaylee etc.
Ik mats iemand die zijn zoon Ken genoemd heeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ken iemand die zijn zoon mats genoemd heeft
Ik ken wel een Wietske maar Wiet?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Hoe gestoord moet je zijn om je kind Wiet te noemen
Ik weet nog dat dat kind geboren werd toen ik een jaar of 14 was, en ik hoorde wat zijn naam was. Het eerste waar ik aan dacht was hoe erg dit kind gepest gaat worden op de middelbare schoolquote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Die naam was trouwens niet ironisch bedoeld, die ouders waren zelf geen wietgebruikers, ze vonden het gewoon mooi klinkenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Er zullen ook wel hele legioenen aan Frodo's en Arwens rondlopenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef trovey het volgende:
Pluk (Van het boek Pluk en de Petteflett)....arm kind...hij moet nu al op de basisschool zitten....heb je de naam van het konijn van je klasgenoten.
Gewoon die naam gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er zullen ook wel hele legioenen aan Frodo's en Arwens rondlopen
Zo kende ik een Arwen vroeger, dat was een jongen, maar zijn ouders dachten dat ze een meisje gingen krijgen in eerste instantie en lieten zich niet tegenhouden door dit kleine tegenvallertje
Dat was toch het kind van een of andere beroemde acteur?quote:
Jason Lee ja, van My Name is Earl.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was toch het kind van een of andere beroemde acteur?
Moet je je die naam eens voorstellen bij een volwassene.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef trovey het volgende:
Pluk (Van het boek Pluk en de Petteflett)....arm kind...hij moet nu al op de basisschool zitten....heb je de naam van het konijn van je klasgenoten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Epke, Karsten, Tjibbe.
Het zijn vaak die gekke Friezen
Maar het kan altijd erger: Vlinder, Sterre, Destiny, Mercedes of nog meer van dat soort kansloze namen
Slijmbal.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef Beach het volgende:
Ik noem mijn zoon Danny, naar de baas van fok.
Vergeet Tjerk ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Epke, Karsten, Tjibbe.
Whehe en dan roept haar vriendje 15 jaar later dat hij haar in haar sterretje genaaid heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
[..]dat vind ik zo'n mooie naam
Ik ga mijn dochter Sterre noemen.
Jij neukt je eigen zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ohja, mijn dochter is vernoemd naar Kim Holland, terwijl mijn zoon is vernoemd naar achternaam van de zanger van de rockband op wiens muziek we voor het eerst hadden geneukt
Heet je zoon soms Kartner?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ohja, mijn dochter is vernoemd naar Kim Holland, terwijl mijn zoon is vernoemd naar achternaam van de zanger van de rockband op wiens muziek we voor het eerst hadden geneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Die gast van mijn name is earl idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was toch het kind van een of andere beroemde acteur?
had hij toevallig groene matties?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef SomePerson het volgende:
Ik kende vroeger iemand die Splinter heette
Ik ken zoveel mensen die Kai heten. Hele normale naam hoor, net zoals Mats.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef cheqy het volgende:
Ik ken gasten die hun kind Kai hebben genoemd. Alsof je verdomme een hond op zijn staart trapt.
Shredder, mongoolquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En kun je toevallig zeggen waar ze zijn, mijn naam is Schredder
Ah ja je hebt nog gelijk ook, berenlulquote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Shredder, mongool![]()
je spreekt het net zo uit als zo'n matje bij mij op school vroeger
Ik ken een broer en zus die Pim en Kim heten en die gingen een keer kamperen:quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ken een gozer die Divine heet, is ie ook nog eens zo'n brede negert
En ik ken twee broers, die heten Nick en Rick
Dat doet me eraan denken, ik zag vandaag een blik berenvlees in de supermarkt staan, 24 euro voor zo'n tonijnblikjequote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ja je hebt nog gelijk ook, berenlul
kk dom jij.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
Rij ik hier net door de wijk heen, zie ik een groot bord: "Welkom Mats"
Dus ik denk nog, wtf is Mats... dichter bij het huis gekomen, een bordje: "hoera een zoon"
Het nieuwe ding noemen ze dus: Mats
klacht: rare kinder namen
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
Dus ik denk nog, wtf is Mats... dichter bij het huis gekomen, een bordje: "hoera een zoon"
tevens: wie heeft er nog meer leuke/vreselijke kindernamen?Mats is een heel normale naam hoor, en het betekent Geschenk van God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo is het ook: Kinderen zijn geschenken van God.quote:Het leukste aan de naam Mats:
Orginele naam en ik heb droge humor
Het minst leuke:
Ja vis
Als ik geen Mats zou heten dan....:
Had ik henk geheten
Extra informatie:
Nee
Jij hebt duidelijk geen kinderen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Mats is een heel normale naam hoor, en het betekent Geschenk van God.
En zo is het ook: Kinderen zijn geschenken van God.
[..]
quote:
quote:Het leukste aan de naam Mats:
strond
Het minst leuke:
stront
Als ik geen Mats zou heten dan....:
was ik blij
Extra informatie:
ik wil van naam veranderen
Je eigen kinderen toevallig?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef linpunt het volgende:
nou en ik ken een tweeling genaamd Vlinder en Sterre
right, als ik ze een debiele naam zou willen geven dan had ik ze wel Yin en Yan genoemdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je eigen kinderen toevallig?
Dan mag God ze weer terug hebben...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Mats is een heel normale naam hoor, en het betekent Geschenk van God.
En zo is het ook: Kinderen zijn geschenken van God.
[..]
Ook Luciano is een heel normale naam en het betekent licht.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef reinbertio het volgende:
Was pas in de supermarkt, kwam er ineens zo'n oerhollands ventje langshollen met allemaal lekkers dat hij bij mammie in de kar wilde flikkeren
Zegt die moeder: Luciano, zet dat eens even terug!
Luciano WTF
quote:Het leukste aan de naam Luciano:
dat je er altijd leuke reacties op krijgt omdat je deze naam niet vaak hoort
Het minst leuke:
?????????
Als ik geen Luciano zou heten dan....:
geen idee
Extra informatie:
dat de naam mooi is en de betekenis ook!
Vlinder is een heel mooie naam voor een meisje en het betekent vlinder.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef linpunt het volgende:
nou en ik ken een tweeling genaamd Vlinder en Sterre
Sterre betekent Ster.quote:Het leukste aan de naam Vlinder:
gfdgfhtzsqdxųvitzl
Het minst leuke:
vbidz$ĩQ4776SDF
Als ik geen Vlinder zou heten dan....:
GFVVOCKRES_ZEEZR_TR_ESQG
Extra informatie:
YYKJ/+.%+Ŗ*G032JKG145895 hgjgg6
quote:Het leukste aan de naam Sterre:
HET IS GWOON LEUK
Het minst leuke:
NIKS
Als ik geen Sterre zou heten dan....:
NOA
Als ik een dochter krijgt gaat ze Candace heten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, als ik ze een debiele naam zou willen geven dan had ik ze wel Yin en Yan genoemd![]()
Of Phineas en Ferb
joh.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Yu-Kee het volgende:
Vlinder is een heel mooie naam voor een meisje en het betekent vlinder.
En zo is het ook: Iedereen houdt en geniet van de kinderen en vlinders die God aan deze mooie wereld heeft gegeven.
Sterre betekent Ster.
edit: verandert.
Mus!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef Twiitch het volgende:
We hebben in de straat een stelletje met een vogelfetish.
Mees, Merel en de derde is onderweg.
Je hebt ze dus geen debiele naam gegeven, saai hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, als ik ze een debiele naam zou willen geven dan had ik ze wel Yin en Yan genoemd![]()
Of Phineas en Ferb
50 Euro als je je kind berenpak2 noemt (let op de kleine letter).quote:
ik heb dan ook geen kinderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt ze dus geen debiele naam gegeven, saai hoor
En 'Anne' voor een man...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind Friese namen dus echt een gezwel onder de namen
jelle, djurre, tjibbe en al dat soort aids
die had ik vroeger, toen ik nog een klein luciferhoutje was. Heb het uit verveling tijdens een autoreis DRIE keer achter elkaar gelezen. Pim met zijn scherf in zijn voetquote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken een broer en zus die Pim en Kim heten en die gingen een keer kamperen:
[ afbeelding ]
Inderdaad en toen toch nog meedoen aan een wedstrijdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef luciferhout het volgende:
[..]
die had ik vroeger, toen ik nog een klein luciferhoutje was. Heb het uit verveling tijdens een autoreis DRIE keer achter elkaar gelezen. Pim met zijn scherf in zijn voet
Dit is niet eens offtopic, aangezien Donald en Katrien beiden 'Duck' hetenquote:
Ik jubelquote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn kind gaat later Prins-Ali-jadatisdie-Ali-Ababwa heten![]()
Wat is het nu gewoorden dan, UFO Britney Hoax III?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Djeez het volgende:
De naam van mijn zoon is overigens zo apart, dat de afdeling Burgerlijke Stand van Assen eerst moest opzoeken of de naam wel was toegestaanOhja, het liefst had ik hem Djeez genoemd, maar dat zou wel helemaal niet mogen
Nou vertel op, hoe heet je zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Djeez het volgende:
De naam van mijn zoon is overigens zo apart, dat de afdeling Burgerlijke Stand van Assen eerst moest opzoeken of de naam wel was toegestaanOhja, het liefst had ik hem Djeez genoemd, maar dat zou wel helemaal niet mogen
Danischaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:42 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwke op mijn werk heeft haar kinderen Eljero en Danischa genoemd.
Ik wilde geen vooroordelen hebben, tot ze me de namen liet zien. Getatoeëerd op haar borst.
Nog een Vlinder en Sterrequote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Lastpost het volgende:
Vlinder en Sterre, nog broer en zus ook.
Moeder is inmiddels weer in verwachting.
Ik vroeg meteen of ze een neger als vriend hadquote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Danischa![]()
Danoontje + Mischa
Oh Eljero is blijkbaar Portugees voor Jerom. Maar nog steeds een kutnaam, behalve als hij het zelf met zo'n zwaar Braziliaanse crimineel accent uit gaat spreken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vroeg meteen of ze een neger als vriend had![]()
Danischa: Ontstaan door alle leuke namen op te schrijven en daar de eerste letters van te pakken.
inderdaadquote:
Verschrikkelijk gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Pilot Inspektor en Moon Unit zijn inderdaad gaaf
En dan gewoon een normale middle name geven die ze als roepnaam kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef unknown89 het volgende:
Hoorde laatst een moeder haar zoon roepen... Trip![]()
![]()
Mats Junker (Roda)quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Als ik aan Mats denk, denk ik nu aan Mats Hummels (Borussia Dortmund).
Trip en Wietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef unknown89 het volgende:
Hoorde laatst een moeder haar zoon roepen... Trip![]()
![]()
Is dat niet Mads Junker?quote:
Omgeving Arnhem toevallig? Ik zag dit ook een aantal dagen geleden en ik dacht echt: hoe kan je je kind dit aandoenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef _Arual_ het volgende:
Hier in het dorp zag ik vorige week 'Lancelot' op een geboortebord staan...
Het duurde nog vrij lang voor deze gepost werdquote:
wil je ook graag mensen aan het shirt trekken op je mobiel? SMS Poep ON naar 6464quote:Op maandag 14 maart 2011 01:45 schreef Stuurver het volgende:
Dat is nog allemaal beter dan Poepon als achternaam hebben
Ben jij een bulderaar? In het echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef devl1nsect het volgende:
En als die jongen voor het eerst aan zijn piel zit, dan is hij aan het matsurberen.
HAHA!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik vind Mats leuk. Wordt later vast zo'n olijke kwajongen.
Heeft dat ook met mijn naam te maken?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:25 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ben jij een bulderaar? In het echt?
Dat weet ik niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[..]
Heeft dat ook met mijn naam te maken?
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef Robin__ het volgende:
mijn buurjongentje heet 'beer'... nooit begrepen.
O god ja. Je bent er een.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!
das toch wel zeldzaam hoor.. ben er volgens mij 3 in mn leven ofzo tegen gekomen (1 met zelfde achternaam ook nog, dat was wel heel toevallig). Jongens, zeker een paar jaar jonger als ikzelf struikel je haast overquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!
Niets mis met je naam. Moest ff een reactie ontlokken bij iemand en dat is gelukt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
das toch wel zeldzaam hoor.. ben er volgens mij 3 in mn leven ofzo tegen gekomen (1 met zelfde achternaam ook nog, dat was wel heel toevallig). Jongens, zeker een paar jaar jonger als ikzelf struikel je haast over
En hun zoons noemen ze vissticks?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef zomgmoz het volgende:
Het schijnt dat 'pleun' hier in de omgeving een normale meisjes naam is.
wat de fuck? Zo noem je je fucking hamster nog niet eens.
PLEUN IS OOK LEUK!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En hun zoons noemen ze vissticks?
Pleun is toch geen naam.
Als je een zandhaas bent misschien.quote:
quote:
Ik vind Peter op zich nog wel een normale naam.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:17 schreef mtchel112 het volgende:
Namen als steen rots ed zijn ook zo achterlijk
En dan nog "gelukkig" durven zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ouders wilde mij ook Mats noemen!!
Maar ze hebben me gelukkig Lars genoemd
Peter, limonadequote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind Peter op zich nog wel een normale naam.
Ik had op een vorige werkplek ooit drie Peters werken.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
Peter, limonade
[ afbeelding ].
de naam Peter, no way
shitquote:Op maandag 14 maart 2011 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had op een vorige werkplek ooit drie Peters werken.
Raaf.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ken een Boet, een Raaf
en een Ties.
quote:
Deze 3?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had op een vorige werkplek ooit drie Peters werken.
Dat is triest inderdaad, maar ik ken iemand die heet Treasurequote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef finsdefis het volgende:
Of van die tienermoeders die hun kind "Destiny" of "Hope" noemen ofzo_____________!!!!!!!
Spreken ze het uit als Tresjur?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat is triest inderdaad, maar ik ken iemand die heet Treasure
Dat is nog wel de ergste die ik de laatste tijd ben tegengekomen. Treasure.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat is triest inderdaad, maar ik ken iemand die heet Treasure
Fokje moeder?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Cat_Tank het volgende:
Is Fokje al voorbij gekomen?![]()
Ctrl + f leert mij van niet
Nee, Trash-surequote:Op maandag 14 maart 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spreken ze het uit als Tresjur?
Hoax.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ooit eens iemand ontmoet die kasteel als voornaam had...
Ohja, zo kende ik er een die Bo'ke heette.quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spreken ze het uit als Tresjur?
je kind ziggo noemen..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik hoorde laatst iemand die dr kind Levnn had genoemd![]()
Mja het volgende slaat werkelijk alles:
De buren van mijn ouders hebben 2 kinderne: Pip en Yick
Die hebben 4 neefjes: Mats, Stig, Sicko en Izi.
![]()
quote:
Zico de voetballerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik hoorde laatst iemand die dr kind Levnn had genoemd![]()
Mja het volgende slaat werkelijk alles:
De buren van mijn ouders hebben 2 kinderen: Pip en Yick
Die hebben 4 neefjes: Mats (nog een redelijk normale naam vind ik zelf), Stig, Zico en Izi.
![]()
niet erger dan 'vierkant'quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
Je kind 'Sicko' noemen? Serieus?!![]()
![]()
____
Sterre is een normale naam, hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Epke, Karsten, Tjibbe.
Heb je de naam Rune van dat spel?quote:
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is de broer van een collega van mij.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je de naam Rune van dat spel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Manu. het volgende:
[..]
Wasda, Runescape?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een vreemde naam ben je gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ja ongelooflijk,
laatst op tv een probleemmoeder die haar kind "Skyler" had genoemd
DAN VRAAG JE ER TOCH OM!?!!/1!1
Goed voor je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mats: Als vrouwelijke naam een verkorting van Mathilde (Stampersgat), als mannelijke naam een Zweedse vorm van Mattheus.
In 2006 waren er in Nederland 2095 mannelijke Matsen en 6 vrouwelijke Matsen.
Mijn naam komt minder vaak voor.
DIT!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef finsdefis het volgende:
Of van die tienermoeders die hun kind "Destiny" of "Hope" noemen ofzo_____________!!!!!!!
wel een hele achterlijke naam jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterre is een normale naam, hoorDie bestaat al honderden jaren!
^^quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef linpunt het volgende:
je kind Baas noemen als je Kooning vanachter heet ^^
"Meneer Kooning?"
"Baas, Baas Kooning, maar zeg maar gewoon keizer hoor.."
Sowieso Scandinavischquote:
Ik eerder aan:quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef trovey het volgende:
Vanavond nog een volwassen man met de naam Taco gezien op de tv. Ik kon de gedachte aan onderstaand niet onderdrukken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ken ook iemand die Taco heet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef trovey het volgende:
Vanavond nog een volwassen man met de naam Taco gezien op de tv. Ik kon de gedachte aan onderstaand niet onderdrukken.![]()
[ afbeelding ]
Achilles.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef h0neybunnY het volgende:
Ken iemand die d'r kind Riviano genoemd heeft.
Ik moet erbij iedere keer aan rivier denken.
Ze beweert dat ze de naam "zelf bij elkaar gepuzzeld" heeft.
Zag laatst ook deze kindernamen voorbij komen (vind ze zelf niets):
- Kick
- Bickel
- Achilles
- Ted
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
tevens: wie heeft er nog meer leuke/vreselijke kindernamen?Mats is toch geen rare naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
Of een kerel die zijn naam heeft veranderd in Playstation 2.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Ezio het volgende:
Er was toch een kind in China genaamd @, omdat dat hetzelfde klinkt als het woord voor liefde ofzo?
Lynn zal dan wel een groot dichteres worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Koenholio het volgende:
Laatst zag ik staan:
Samen in bad met veel zin
het resultaat is baby Lynn
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Koenholio het volgende:
Laatst zag ik staan:
Samen in bad met veel zin
het resultaat is baby Lynn
Bayernquote:
En dat heb je hem zelf natuurlijk ook zo gezegd?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
Iemand uit mijn klas heet Mats
Het is zo'n applefag met een ray-ban bril
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat heb je hem zelf natuurlijk ook zo gezegd?
En toen?quote:
Ga bij jezelf te rade of dit echt zo is en ws. zul je nu denken; Wat voor een mongool ben ik toch dat ik op internet moet liegen omdat mijn status op de mavo bagger is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |