ik heb dan ook geen kinderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt ze dus geen debiele naam gegeven, saai hoor
En 'Anne' voor een man...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind Friese namen dus echt een gezwel onder de namen
jelle, djurre, tjibbe en al dat soort aids
die had ik vroeger, toen ik nog een klein luciferhoutje was. Heb het uit verveling tijdens een autoreis DRIE keer achter elkaar gelezen. Pim met zijn scherf in zijn voetquote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken een broer en zus die Pim en Kim heten en die gingen een keer kamperen:
[ afbeelding ]
Inderdaad en toen toch nog meedoen aan een wedstrijdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef luciferhout het volgende:
[..]
die had ik vroeger, toen ik nog een klein luciferhoutje was. Heb het uit verveling tijdens een autoreis DRIE keer achter elkaar gelezen. Pim met zijn scherf in zijn voet
Dit is niet eens offtopic, aangezien Donald en Katrien beiden 'Duck' hetenquote:
Ik jubelquote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn kind gaat later Prins-Ali-jadatisdie-Ali-Ababwa heten![]()
Wat is het nu gewoorden dan, UFO Britney Hoax III?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Djeez het volgende:
De naam van mijn zoon is overigens zo apart, dat de afdeling Burgerlijke Stand van Assen eerst moest opzoeken of de naam wel was toegestaanOhja, het liefst had ik hem Djeez genoemd, maar dat zou wel helemaal niet mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |