Nou vertel op, hoe heet je zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Djeez het volgende:
De naam van mijn zoon is overigens zo apart, dat de afdeling Burgerlijke Stand van Assen eerst moest opzoeken of de naam wel was toegestaanOhja, het liefst had ik hem Djeez genoemd, maar dat zou wel helemaal niet mogen
Danischaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:42 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwke op mijn werk heeft haar kinderen Eljero en Danischa genoemd.
Ik wilde geen vooroordelen hebben, tot ze me de namen liet zien. Getatoeëerd op haar borst.
Nog een Vlinder en Sterrequote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Lastpost het volgende:
Vlinder en Sterre, nog broer en zus ook.
Moeder is inmiddels weer in verwachting.
Ik vroeg meteen of ze een neger als vriend hadquote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Danischa![]()
Danoontje + Mischa
Oh Eljero is blijkbaar Portugees voor Jerom. Maar nog steeds een kutnaam, behalve als hij het zelf met zo'n zwaar Braziliaanse crimineel accent uit gaat spreken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vroeg meteen of ze een neger als vriend had![]()
Danischa: Ontstaan door alle leuke namen op te schrijven en daar de eerste letters van te pakken.
inderdaadquote:
Verschrikkelijk gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Pilot Inspektor en Moon Unit zijn inderdaad gaaf
En dan gewoon een normale middle name geven die ze als roepnaam kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef unknown89 het volgende:
Hoorde laatst een moeder haar zoon roepen... Trip![]()
![]()
Mats Junker (Roda)quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Als ik aan Mats denk, denk ik nu aan Mats Hummels (Borussia Dortmund).
Trip en Wietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef unknown89 het volgende:
Hoorde laatst een moeder haar zoon roepen... Trip![]()
![]()
Is dat niet Mads Junker?quote:
Omgeving Arnhem toevallig? Ik zag dit ook een aantal dagen geleden en ik dacht echt: hoe kan je je kind dit aandoenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef _Arual_ het volgende:
Hier in het dorp zag ik vorige week 'Lancelot' op een geboortebord staan...
Het duurde nog vrij lang voor deze gepost werdquote:
wil je ook graag mensen aan het shirt trekken op je mobiel? SMS Poep ON naar 6464quote:Op maandag 14 maart 2011 01:45 schreef Stuurver het volgende:
Dat is nog allemaal beter dan Poepon als achternaam hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |