JODUKUS KWAK, HAHA!quote:
DAT WIL NOG NIET ZEGGEN DAT T NORMAAL IS, JA!!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef DeRakker. het volgende:
Ken ook een vriend die mats heet... gewoon normaal.
Waarvan?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Iemand in m'n klas heet Mats. Heb een half jaar gedacht dat het een afkorting was
daar heb je helemaal gelijk ik wat denken die mensen? met een naam als Mercedes ben je niet meteen roem toegeschreven... eerder haat brieven en messtekenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Maar het kan altijd erger: Vlinder, Sterre, Destiny, Mercedes of nog meer van dat soort kansloze namen
Kai is een bazennaamquote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef cheqy het volgende:
Ik ken gasten die hun kind Kai hebben genoemd. Alsof je verdomme een hond op zijn staart trapt.
Matsequote:
Het is niet de bedoeling hier een opsomtopic van te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef _Arual_ het volgende:
Hier in het dorp zag ik vorige week 'Lancelot' op een geboortebord staan...
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef presidenttje het volgende:
Storm ben ik ook wel ooit tegengekomen
Wist je dat die gast vanuit stilstand 5 meter de lucht in kan springen?quote:
Dat leren ze je wel bij de commando's.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wist je dat die gast vanuit stilstand 5 meter de lucht in kan springen?
Dat is ook nog in een laboratorium getest.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat leren ze je wel bij de commando's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |