kk dom jij.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
Rij ik hier net door de wijk heen, zie ik een groot bord: "Welkom Mats"
Dus ik denk nog, wtf is Mats... dichter bij het huis gekomen, een bordje: "hoera een zoon"
Het nieuwe ding noemen ze dus: Mats
klacht: rare kinder namen
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
Rij ik hier net door de wijk heen, zie ik een groot bord: "Welkom Mats"
Dus ik denk nog, wtf is Mats... dichter bij het huis gekomen, een bordje: "hoera een zoon"
Het nieuwe ding noemen ze dus: Mats
klacht: rare kinder namen
tevens: wie heeft er nog meer leuke/vreselijke kindernamen?Mats is een heel normale naam hoor, en het betekent Geschenk van God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo is het ook: Kinderen zijn geschenken van God.quote:Het leukste aan de naam Mats:
Orginele naam en ik heb droge humor
Het minst leuke:
Ja vis
Als ik geen Mats zou heten dan....:
Had ik henk geheten
Extra informatie:
Nee
Jij hebt duidelijk geen kinderen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Mats is een heel normale naam hoor, en het betekent Geschenk van God.
En zo is het ook: Kinderen zijn geschenken van God.
[..]
quote:
quote:Het leukste aan de naam Mats:
strond
Het minst leuke:
stront
Als ik geen Mats zou heten dan....:
was ik blij
Extra informatie:
ik wil van naam veranderen
Je eigen kinderen toevallig?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef linpunt het volgende:
nou en ik ken een tweeling genaamd Vlinder en Sterre
right, als ik ze een debiele naam zou willen geven dan had ik ze wel Yin en Yan genoemdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je eigen kinderen toevallig?
Dan mag God ze weer terug hebben...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Mats is een heel normale naam hoor, en het betekent Geschenk van God.
En zo is het ook: Kinderen zijn geschenken van God.
[..]
Ook Luciano is een heel normale naam en het betekent licht.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef reinbertio het volgende:
Was pas in de supermarkt, kwam er ineens zo'n oerhollands ventje langshollen met allemaal lekkers dat hij bij mammie in de kar wilde flikkeren
Zegt die moeder: Luciano, zet dat eens even terug!
Luciano WTF
quote:Het leukste aan de naam Luciano:
dat je er altijd leuke reacties op krijgt omdat je deze naam niet vaak hoort
Het minst leuke:
?????????
Als ik geen Luciano zou heten dan....:
geen idee
Extra informatie:
dat de naam mooi is en de betekenis ook!
Vlinder is een heel mooie naam voor een meisje en het betekent vlinder.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef linpunt het volgende:
nou en ik ken een tweeling genaamd Vlinder en Sterre
Sterre betekent Ster.quote:Het leukste aan de naam Vlinder:
gfdgfhtzsqdxùvitzl
Het minst leuke:
vbidz$µQ4776SDF
Als ik geen Vlinder zou heten dan....:
GFVVOCKRES_ZEEZR_TR_ESQG
Extra informatie:
YYKJ/+.%+£*G032JKG145895 hgjgg6
quote:Het leukste aan de naam Sterre:
HET IS GWOON LEUK
Het minst leuke:
NIKS
Als ik geen Sterre zou heten dan....:
NOA
Als ik een dochter krijgt gaat ze Candace heten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, als ik ze een debiele naam zou willen geven dan had ik ze wel Yin en Yan genoemd![]()
Of Phineas en Ferb
joh.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Yu-Kee het volgende:
Vlinder is een heel mooie naam voor een meisje en het betekent vlinder.
En zo is het ook: Iedereen houdt en geniet van de kinderen en vlinders die God aan deze mooie wereld heeft gegeven.
Sterre betekent Ster.
edit: verandert.
Mus!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef Twiitch het volgende:
We hebben in de straat een stelletje met een vogelfetish.
Mees, Merel en de derde is onderweg.
Je hebt ze dus geen debiele naam gegeven, saai hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, als ik ze een debiele naam zou willen geven dan had ik ze wel Yin en Yan genoemd![]()
Of Phineas en Ferb
50 Euro als je je kind berenpak2 noemt (let op de kleine letter).quote:
ik heb dan ook geen kinderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt ze dus geen debiele naam gegeven, saai hoor
En 'Anne' voor een man...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind Friese namen dus echt een gezwel onder de namen
jelle, djurre, tjibbe en al dat soort aids
die had ik vroeger, toen ik nog een klein luciferhoutje was. Heb het uit verveling tijdens een autoreis DRIE keer achter elkaar gelezen. Pim met zijn scherf in zijn voetquote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken een broer en zus die Pim en Kim heten en die gingen een keer kamperen:
[ afbeelding ]
Inderdaad en toen toch nog meedoen aan een wedstrijdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef luciferhout het volgende:
[..]
die had ik vroeger, toen ik nog een klein luciferhoutje was. Heb het uit verveling tijdens een autoreis DRIE keer achter elkaar gelezen. Pim met zijn scherf in zijn voet
Dit is niet eens offtopic, aangezien Donald en Katrien beiden 'Duck' hetenquote:
Ik jubelquote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn kind gaat later Prins-Ali-jadatisdie-Ali-Ababwa heten![]()
Wat is het nu gewoorden dan, UFO Britney Hoax III?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Djeez het volgende:
De naam van mijn zoon is overigens zo apart, dat de afdeling Burgerlijke Stand van Assen eerst moest opzoeken of de naam wel was toegestaanOhja, het liefst had ik hem Djeez genoemd, maar dat zou wel helemaal niet mogen
Nou vertel op, hoe heet je zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Djeez het volgende:
De naam van mijn zoon is overigens zo apart, dat de afdeling Burgerlijke Stand van Assen eerst moest opzoeken of de naam wel was toegestaanOhja, het liefst had ik hem Djeez genoemd, maar dat zou wel helemaal niet mogen
Danischaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:42 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwke op mijn werk heeft haar kinderen Eljero en Danischa genoemd.
Ik wilde geen vooroordelen hebben, tot ze me de namen liet zien. Getatoeëerd op haar borst.
Nog een Vlinder en Sterrequote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Lastpost het volgende:
Vlinder en Sterre, nog broer en zus ook.
Moeder is inmiddels weer in verwachting.
Ik vroeg meteen of ze een neger als vriend hadquote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Danischa![]()
Danoontje + Mischa
Oh Eljero is blijkbaar Portugees voor Jerom. Maar nog steeds een kutnaam, behalve als hij het zelf met zo'n zwaar Braziliaanse crimineel accent uit gaat spreken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vroeg meteen of ze een neger als vriend had![]()
Danischa: Ontstaan door alle leuke namen op te schrijven en daar de eerste letters van te pakken.
inderdaadquote:
Verschrikkelijk gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Pilot Inspektor en Moon Unit zijn inderdaad gaaf
En dan gewoon een normale middle name geven die ze als roepnaam kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef unknown89 het volgende:
Hoorde laatst een moeder haar zoon roepen... Trip![]()
![]()
Mats Junker (Roda)quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Als ik aan Mats denk, denk ik nu aan Mats Hummels (Borussia Dortmund).
Trip en Wietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef unknown89 het volgende:
Hoorde laatst een moeder haar zoon roepen... Trip![]()
![]()
Is dat niet Mads Junker?quote:
Omgeving Arnhem toevallig? Ik zag dit ook een aantal dagen geleden en ik dacht echt: hoe kan je je kind dit aandoenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef _Arual_ het volgende:
Hier in het dorp zag ik vorige week 'Lancelot' op een geboortebord staan...
Het duurde nog vrij lang voor deze gepost werdquote:
wil je ook graag mensen aan het shirt trekken op je mobiel? SMS Poep ON naar 6464quote:Op maandag 14 maart 2011 01:45 schreef Stuurver het volgende:
Dat is nog allemaal beter dan Poepon als achternaam hebben
Ben jij een bulderaar? In het echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef devl1nsect het volgende:
En als die jongen voor het eerst aan zijn piel zit, dan is hij aan het matsurberen.
HAHA!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik vind Mats leuk. Wordt later vast zo'n olijke kwajongen.
Heeft dat ook met mijn naam te maken?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:25 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ben jij een bulderaar? In het echt?
Dat weet ik niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[..]
Heeft dat ook met mijn naam te maken?
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef Robin__ het volgende:
mijn buurjongentje heet 'beer'... nooit begrepen.
O god ja. Je bent er een.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!
das toch wel zeldzaam hoor.. ben er volgens mij 3 in mn leven ofzo tegen gekomen (1 met zelfde achternaam ook nog, dat was wel heel toevallig). Jongens, zeker een paar jaar jonger als ikzelf struikel je haast overquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!
Niets mis met je naam. Moest ff een reactie ontlokken bij iemand en dat is gelukt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
das toch wel zeldzaam hoor.. ben er volgens mij 3 in mn leven ofzo tegen gekomen (1 met zelfde achternaam ook nog, dat was wel heel toevallig). Jongens, zeker een paar jaar jonger als ikzelf struikel je haast over
En hun zoons noemen ze vissticks?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef zomgmoz het volgende:
Het schijnt dat 'pleun' hier in de omgeving een normale meisjes naam is.
wat de fuck? Zo noem je je fucking hamster nog niet eens.
PLEUN IS OOK LEUK!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En hun zoons noemen ze vissticks?
Pleun is toch geen naam.
Als je een zandhaas bent misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |