Whehe, en als die twee dan een incestkind krijgen kunnen ze het 'Stoom' noemenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:33 schreef Aaardappel het volgende:
Ik ken mensen die hun kinderen Water en Vuur hebben genoemd.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe, en als die twee dan een incestkind krijgen kunnen ze het 'Stoom' noemen![]()
Sapstengel is geen optie voor een zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn dochter zal Elena heten. En mijn zoon Sargon, alleen dat is nog een punt van discussie want mijn vriendin vind Aiden mooier.
Charity, en dan uitspreken als Sjerretiequote:Op zondag 13 maart 2011 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die fout gespelde tokkienamen. Desteny, Mercedus, Kaylee etc.
Ik mats iemand die zijn zoon Ken genoemd heeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ken iemand die zijn zoon mats genoemd heeft
Ik ken wel een Wietske maar Wiet?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Hoe gestoord moet je zijn om je kind Wiet te noemen
Ik weet nog dat dat kind geboren werd toen ik een jaar of 14 was, en ik hoorde wat zijn naam was. Het eerste waar ik aan dacht was hoe erg dit kind gepest gaat worden op de middelbare schoolquote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Die naam was trouwens niet ironisch bedoeld, die ouders waren zelf geen wietgebruikers, ze vonden het gewoon mooi klinkenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Er zullen ook wel hele legioenen aan Frodo's en Arwens rondlopenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef trovey het volgende:
Pluk (Van het boek Pluk en de Petteflett)....arm kind...hij moet nu al op de basisschool zitten....heb je de naam van het konijn van je klasgenoten.
Gewoon die naam gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er zullen ook wel hele legioenen aan Frodo's en Arwens rondlopen
Zo kende ik een Arwen vroeger, dat was een jongen, maar zijn ouders dachten dat ze een meisje gingen krijgen in eerste instantie en lieten zich niet tegenhouden door dit kleine tegenvallertje
Dat was toch het kind van een of andere beroemde acteur?quote:
Jason Lee ja, van My Name is Earl.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was toch het kind van een of andere beroemde acteur?
Moet je je die naam eens voorstellen bij een volwassene.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef trovey het volgende:
Pluk (Van het boek Pluk en de Petteflett)....arm kind...hij moet nu al op de basisschool zitten....heb je de naam van het konijn van je klasgenoten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Epke, Karsten, Tjibbe.
Het zijn vaak die gekke Friezen
Maar het kan altijd erger: Vlinder, Sterre, Destiny, Mercedes of nog meer van dat soort kansloze namen
Slijmbal.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef Beach het volgende:
Ik noem mijn zoon Danny, naar de baas van fok.
Vergeet Tjerk ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Brawler het volgende:
Epke, Karsten, Tjibbe.
Het zijn vaak die gekke Friezen
Maar het kan altijd erger: Vlinder, Sterre, Destiny, Mercedes of nog meer van dat soort kansloze namen
Whehe en dan roept haar vriendje 15 jaar later dat hij haar in haar sterretje genaaid heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
[..]dat vind ik zo'n mooie naam
Ik ga mijn dochter Sterre noemen.
Jij neukt je eigen zoon?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ohja, mijn dochter is vernoemd naar Kim Holland, terwijl mijn zoon is vernoemd naar achternaam van de zanger van de rockband op wiens muziek we voor het eerst hadden geneukt
Heet je zoon soms Kartner?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ohja, mijn dochter is vernoemd naar Kim Holland, terwijl mijn zoon is vernoemd naar achternaam van de zanger van de rockband op wiens muziek we voor het eerst hadden geneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Die gast van mijn name is earl idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was toch het kind van een of andere beroemde acteur?
had hij toevallig groene matties?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef SomePerson het volgende:
Ik kende vroeger iemand die Splinter heette
Ik ken zoveel mensen die Kai heten. Hele normale naam hoor, net zoals Mats.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef cheqy het volgende:
Ik ken gasten die hun kind Kai hebben genoemd. Alsof je verdomme een hond op zijn staart trapt.
Shredder, mongoolquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En kun je toevallig zeggen waar ze zijn, mijn naam is Schredder
Ah ja je hebt nog gelijk ook, berenlulquote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Shredder, mongool![]()
je spreekt het net zo uit als zo'n matje bij mij op school vroeger
Ik ken een broer en zus die Pim en Kim heten en die gingen een keer kamperen:quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ken een gozer die Divine heet, is ie ook nog eens zo'n brede negert
En ik ken twee broers, die heten Nick en Rick
Dat doet me eraan denken, ik zag vandaag een blik berenvlees in de supermarkt staan, 24 euro voor zo'n tonijnblikjequote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ja je hebt nog gelijk ook, berenlul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |