Het duurde nog vrij lang voor deze gepost werdquote:
wil je ook graag mensen aan het shirt trekken op je mobiel? SMS Poep ON naar 6464quote:Op maandag 14 maart 2011 01:45 schreef Stuurver het volgende:
Dat is nog allemaal beter dan Poepon als achternaam hebben
Ben jij een bulderaar? In het echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef devl1nsect het volgende:
En als die jongen voor het eerst aan zijn piel zit, dan is hij aan het matsurberen.
HAHA!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik vind Mats leuk. Wordt later vast zo'n olijke kwajongen.
Heeft dat ook met mijn naam te maken?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:25 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ben jij een bulderaar? In het echt?
Dat weet ik niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[..]
Heeft dat ook met mijn naam te maken?
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef Robin__ het volgende:
mijn buurjongentje heet 'beer'... nooit begrepen.
O god ja. Je bent er een.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!
das toch wel zeldzaam hoor.. ben er volgens mij 3 in mn leven ofzo tegen gekomen (1 met zelfde achternaam ook nog, dat was wel heel toevallig). Jongens, zeker een paar jaar jonger als ikzelf struikel je haast overquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En jij hebt een wijvennaam. HAHAHA!
Niets mis met je naam. Moest ff een reactie ontlokken bij iemand en dat is gelukt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
das toch wel zeldzaam hoor.. ben er volgens mij 3 in mn leven ofzo tegen gekomen (1 met zelfde achternaam ook nog, dat was wel heel toevallig). Jongens, zeker een paar jaar jonger als ikzelf struikel je haast over
En hun zoons noemen ze vissticks?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef zomgmoz het volgende:
Het schijnt dat 'pleun' hier in de omgeving een normale meisjes naam is.
wat de fuck? Zo noem je je fucking hamster nog niet eens.
PLEUN IS OOK LEUK!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En hun zoons noemen ze vissticks?
Pleun is toch geen naam.
Als je een zandhaas bent misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |