Heb je de naam Rune van dat spel?quote:
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is de broer van een collega van mij.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je de naam Rune van dat spel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Manu. het volgende:
[..]
Wasda, Runescape?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een vreemde naam ben je gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ja ongelooflijk,
laatst op tv een probleemmoeder die haar kind "Skyler" had genoemd
DAN VRAAG JE ER TOCH OM!?!!/1!1
Goed voor je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mats: Als vrouwelijke naam een verkorting van Mathilde (Stampersgat), als mannelijke naam een Zweedse vorm van Mattheus.
In 2006 waren er in Nederland 2095 mannelijke Matsen en 6 vrouwelijke Matsen.
Mijn naam komt minder vaak voor.
DIT!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef finsdefis het volgende:
Of van die tienermoeders die hun kind "Destiny" of "Hope" noemen ofzo_____________!!!!!!!
wel een hele achterlijke naam jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterre is een normale naam, hoorDie bestaat al honderden jaren!
^^quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef linpunt het volgende:
je kind Baas noemen als je Kooning vanachter heet ^^
"Meneer Kooning?"
"Baas, Baas Kooning, maar zeg maar gewoon keizer hoor.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |