Sowieso Scandinavischquote:
Ik eerder aan:quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef trovey het volgende:
Vanavond nog een volwassen man met de naam Taco gezien op de tv. Ik kon de gedachte aan onderstaand niet onderdrukken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ken ook iemand die Taco heet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef trovey het volgende:
Vanavond nog een volwassen man met de naam Taco gezien op de tv. Ik kon de gedachte aan onderstaand niet onderdrukken.![]()
[ afbeelding ]
Achilles.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef h0neybunnY het volgende:
Ken iemand die d'r kind Riviano genoemd heeft.
Ik moet erbij iedere keer aan rivier denken.
Ze beweert dat ze de naam "zelf bij elkaar gepuzzeld" heeft.
Zag laatst ook deze kindernamen voorbij komen (vind ze zelf niets):
- Kick
- Bickel
- Achilles
- Ted
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
Rij ik hier net door de wijk heen, zie ik een groot bord: "Welkom Mats"
Dus ik denk nog, wtf is Mats... dichter bij het huis gekomen, een bordje: "hoera een zoon"
Het nieuwe ding noemen ze dus: Mats
klacht: rare kinder namen
tevens: wie heeft er nog meer leuke/vreselijke kindernamen?Mats is toch geen rare naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
Of een kerel die zijn naam heeft veranderd in Playstation 2.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Ezio het volgende:
Er was toch een kind in China genaamd @, omdat dat hetzelfde klinkt als het woord voor liefde ofzo?
Lynn zal dan wel een groot dichteres worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Koenholio het volgende:
Laatst zag ik staan:
Samen in bad met veel zin
het resultaat is baby Lynn
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Koenholio het volgende:
Laatst zag ik staan:
Samen in bad met veel zin
het resultaat is baby Lynn
Bayernquote:
En dat heb je hem zelf natuurlijk ook zo gezegd?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
Iemand uit mijn klas heet Mats
Het is zo'n applefag met een ray-ban bril
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat heb je hem zelf natuurlijk ook zo gezegd?
En toen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |