quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Goodbye heeft tournedos gegeten ik herhaal Goodbye heeft tournedos gegeten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Goodbye heeft tournedos gegeten ik herhaal Goodbye heeft tournedos gegeten.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Koebv is muv de eerste 100 blz een fantastisch boek.
je hebt het wel gelezen? Smaken verschillenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Mijn mol lag er opeens uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoopte even dat ik vanavond al ging weten wie de mol was.
Een kilo niet nee, wel bijna een halve reepquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe kan chocolade je dag nu verpesten? Je hebt toch geen kilo op?
Dat is 1200 kcal, ik dacht dat jij iets hoger wilde zitten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Siral het volgende:
Balansdag lijstje voor morgen, die chinees en chocola, ben er nog misselijk vanletterlijk en figuurlijk. Dinsdag ookal pizza gegeten. Dus vind het wel ff prima zo..
O: 200 ml halvolle melk, 40 gr brinta
L: 2x meegranen bth, 1x sandwichspread, 1x kipfilet
T: 2 cracotte vital met 1 plakje kipfilet ertussen, kiwi
T: koffie met melk.
D: 100 gram sla, 70 gram tonijn, tomaatje, stuk komkommer, 2x meergranen bth, 1x pindakaas.
T: schaaltje yoghurt, 1 weetabix, appel, beetje kaneel
Zoiets ja, ietjes meer, maar ik had vandaag een chocolade vreetkick + chinees, dinsdag ook al pizza. En zondag vierde ik mijn verjaardag... dus toen ging het er ookal flink op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is 1200 kcal, ik dacht dat jij iets hoger wilde zitten?
Ik ga slapen, welterusten.
Zijn er in Frankrijk andere stopcontacten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Merel het volgende:
Zolang je je paspoort, telefoon + lader, huissleutels en portemonnee met pinpas bij je hebt komt alles goed. De rest wat je vergeten bent kun je terplekke alsnog kopen!
Ik ga morgen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
Leuk!! Heel veel plezier!quote:
ik ben blij dat ze er zo lang in gezeten heeft, want ik vind het zo'n mooie vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mol lag er opeens uit. En van de overgebleven zou ik niet weten wie de mol is
. Nouja, weekje geduld hebben lukt ook nog wel.
bij android telefoons gaat het automatisch uit als je in het buitenland bent..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook wel apn widgets die je kunt downen en waarmee je met 1 druk op de knop 3g kunt uitzetten.
Oh? Is dat zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij android telefoons gaat het automatisch uit als je in het buitenland bent..
Gelukkig maar dan dat ik straks ga hardlopen en niet morgenquote:
Maar wel centjes incasseren. Ruilen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik mag de hele dag werken! Binnen.
Bah.
Niks mis met volkoren crackers, lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar pikt crackers van Tink en duwt er boterhammen voor in de plaats.
fixxed.
Bestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wel centjes incasseren. Ruilen?.
ja echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2465596/tsunami-treft-japan.html
Zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
en william en kate zijn uit elkaar. Het wereldnieuws van vandaag.
Wut? Ze gaan toch trouwen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
en william en kate zijn uit elkaar. Het wereldnieuws van vandaag.
Bericht uit 2007.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet hè, als ze uit elkaar zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet hè, als ze uit elkaar zijn.
Ik vond het sws al raar dat het nog niet door andere sites was opgepikt en dat er in het bericht niks gezegd werd over het op handen zijnde huwelijkquote:
Ja het is inderdaad niet zomaar een beving.. mijn maag ligt helemaal in de knoop nu..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
8.8Wat de...
Hopen dat er goed nieuws komt Siral!
In tegenstelling tot Perruche heb ik wel spierpijn
Oh, en wat een dom team die 2e gisteren met 2 voor 12... Heb me blauw geërgerd aan die lui!
Ik heb het niet over die rode jurk he? En ik snap niet hoe je haar mooi kunt vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze er zo lang in gezeten heeft, want ik vind het zo'n mooie vrouwEn ik dacht ook dat zij het was idd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6554841.stm
Anders kijken jullie even naar de datum waarop het bericht voor het laatst geüpdate is.
Ja daarom, Tokio is enorm.. dus misschien maak ik me wel druk om niks... Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:
Oeps Siral... gelukkig is Tokio heel groothopelijk laat ze snel wat van zich horen!
Ik trapte ook voor 5 seconden in het William en Kate bericht
Oh en nu ga je net doen alsof het een grap was en je zelf de datum al lang had gezien. Yeah right!quote:
Slecht plan. Mijn lichaam reageert heel slecht op brood. Vandaar roggenbrood met smeerkaas (= 300 kcal) en cracker.squote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar pikt crackers van Tink en duwt er boterhammen voor in de plaats.
fixxed.
Hoe gaat het nou met je lijf? Voel je je een beetje beter? En hoe staat het met de beslissingen die meer werl-gerelateerd zijn... heb je al wat meer duidelijkheid voor jezelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Slecht plan. Mijn lichaam reageert heel slecht op brood. Vandaar roggenbrood met smeerkaas (= 300 kcal) en cracker.s
Jeetjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)i.hit.japan.cnn.html
OMG.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)i.hit.japan.cnn.html
Ik heb niet verder gelezen dan dit, maar de mensen die ik ken in Tokio zijn allemaal ongedeerd. Niet meteen panieken dus! Gewoon rustig de berichten afwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:28 schreef Siral het volgende:
Ik lees zojuist dat japan is geraakt door een aardbeving en tsunami, onderandere tokio licht helemaal onder. EEN VRIENDIN VAN MIJ WOONT IN TOKIO... ik ga helemaal kapot nu.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef V1z0R het volgende:
progje, zulke dingen moet je ook thuis doen
Naja het bevalt me wel, want ik merk gewoon dat ik dan beter in mijn vel zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
Low-carben bevalt dus nog steeds progje... Nu al wel resultaat? Want vorige keer zat er nog niet echt schot in volgens mij
Ik kreeg hulp van 't vriendje maar kreeg alsnog een paniekaanvalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:14 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
Is het allemaal nog gelukt met inpakken prob? om te voorkomen dat mijn tel internetverbinding maakt in het buitenland verwijder ik altijd gewoon de accespoint, dan weet je zeker dat hij niet kan verbinden. Is dmv een smsje van provider heel makkelijk weer terug te zetten als je weer in NL bent.
Ik heb vanmiddag het eindgesprek voor mijn scriptie (en dan hoor ik ook mijn cijfer!!), spannend! ik was heel de week best relaxed, maar vraag me nu af waarom ik in hemelsnaam niet wat voorbereid hebnou ja ik heb straks de hele ochtend nog..
Lieffie, het is vakántie. Geniet! Hou op met zorgen maken, er zijn geen problemen die je daar opeens niet zou kunnen oplossen. Je gaat zelf mee weet je nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef Probability het volgende:
Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen!
Ja weet ik, maar ik zag net sneeuwfoto's van andere en die bergen, wat zijn ze hòòg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Lieffie, het is vakántie. Geniet! Hou op met zorgen maken, er zijn geen problemen die je daar opeens niet zou kunnen oplossen. Je gaat zelf mee weet je nog?
Veel plezier!
Ja de bergen zijn inderdaad hoog, maar daar merk je op de berg zelf niet meer zoveel vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik zag net sneeuwfoto's van andere en die bergen, wat zijn ze hòòg!
En ik zou nog een drindl lenen van iemand maar dat is er niet meer van gekomen. Dan maar gewoon ordinair verkleed..
Op de meet bleek wel weer dat dit gewoon een topic is met verkapte alcoholisten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
D wordt nog wel zo dat ik prima de boel aanvul hoor, en anders nog wel een tussendoortje, maar weet nog niet wat we eten omdat er een dag uitvalt waarbij we eten hadden buiten de deur, dus wellicht eten we vanavond ook buiten de deur..en dan gaat dat gepaard met biertje(s)
Wintersport, sporten in de kou. Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Wintersport, heelijk, op ski's staan, alle gedoe boven op de berg laten terwijl je vrij als een vogeltje naar beneden suist.
Nee, ik doe niet mee aan de CPC. Ben een solistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef neen het volgende:
Relax, no probs alleen maar bilitys.
Lekker Viking! Ik kan mezelf to-taal niet motiveren te gaan lopen, maar zondag toch maat weer. Zo even wat lui organiseren voor zon loop hier! Ga jij nog cpc lopen?
Nu ook een app op m'n telefoon waar ik maar in ga pogen bij te houden wat ik eet ofzo. 2300kcal per dag en dan telt hij af ipv op.
Ja dat vind ik ook een heel eng idee. Hij staat uit, maar wat betekent dat voor gevaarlijke dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn, staat gewoon een kerncentrale in de hens in Japan.
Iekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww, wat rot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat ja.. http://marritanne.wordpre(...)hulp-deel-189934576/
Vervelend johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat ja.. http://marritanne.wordpre(...)hulp-deel-189934576/
wat bedoel je met "hartig in deze context... champignons worden toch nooit zoet ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Iig iets waar veel groente in zit en bij voorkeur ook enigszins hartig (maar geen shitload aan kaas, dan schiet het z'n doel een beetje voorbij). Iets met pesto zou bijv wel lekker zijn! En champignons!
ditte!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat klote MarMar...
Ook sterkte voor iedereen met vrienden/familie in Japan.
Huu, smulllen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
MarMar![]()
Sterkte met alles!
Vik, gewoon lekker krieltjes uit de wok met champignons, spekjes en een berg wokgroente! Hoppa wat pesto over de krieltjes heen en smullen maar!
ik weet het even niet atm..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vervelend johGa je het nog een keer proberen of is dit definitief?
Dan houd ik het maar gewoon op genieten...quote:
Dat klinkt wel simpel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
MarMar![]()
Sterkte met alles!
Vik, gewoon lekker krieltjes uit de wok met champignons, spekjes en een berg wokgroente! Hoppa wat pesto over de krieltjes heen en smullen maar!
Zat ik ook al aan te denken. Of Hart van Nederland of een ombudsmanprogramma.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
MarMar, ik weet niet of je daar trek in hebt, maar dit lijkt mij een kolfje naar de hand van Kassa! of welk ander programma dat zich bezighoudt met rechtvaardigheid.
Ik heb ook echt nog nooit zo'n vreemd verhaal gehoord, en waar gaat het nou helemaal omhet is niet dat je om 24-uurs hulp vraagt...
njah.. publiciteit zoeken is eigenlijk het enige wat nog rest.. maar ook dat helpt maar soms. De krant heb ik al een paar keer gehaald.. Dat was blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
MarMar, ik weet niet of je daar trek in hebt, maar dit lijkt mij een kolfje naar de hand van Kassa! of welk ander programma dat zich bezighoudt met rechtvaardigheid.
Ik heb ook echt nog nooit zo'n vreemd verhaal gehoord, en waar gaat het nou helemaal omhet is niet dat je om 24-uurs hulp vraagt...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien idd vandaag/dit weekend even proberen te relaxen, lekker kneuteren met je kindjes en man, en dan volgende week kijken welke opties er nog zijn?
Het hedendaagse hokjesdenken. Of gewoon dom het systeem volgen. Ben er zelf ook in aanraking mee geweest.quote:
Dat ja.. ongelooflijkquote:
Prima, graag zelfs dus bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:07 schreef progje het volgende:
Marmar wat verschrikkelijk..
Ik heb gelijk je blog op mijn twitter gezet (Als je dit niet erg vindt)
Ik vind dit echt walgelijk en ik kan er wel van huilen. Wat oneerlijk
Waarom moet je je auto inleveren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef progje het volgende:
bah ik word schijtziek van het eeuwige geld gezeik @ werk...
nu mag ik fijn mijn auto gaan inleveren vandaag of er moet een wonder gebeuren (maar dat zal wel weer niet)
misschien toch maar ergens anders gaan werken..
Al krijg ik niet zo makkelijk weer een functie met zoveel vrijheid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
omdat de rekening vanaf oktober al niet meer betaald is.. terwijl dit al wel 2x is toegezegd.quote:
Ik kan die smiley nooit vinden als ik hem nodig heb, maar dat ja!quote:
Staat hier bij de k van knuffelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan die smiley nooit vinden als ik hem nodig heb, maar dat ja!
Beurs of geen beurs, jullie gaan gewoon lekker naar Engeland.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
omdat de rekening vanaf oktober al niet meer betaald is.. terwijl dit al wel 2x is toegezegd.
Dus de lease maatschappij is het zat (tja ik kan ze helaas geen ongelijk geven)
Neen smiley!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Staat hier bij de k van knuffel.
Heb die link in m'n bladwijzerwerkbalk staan, dus kan zo even de gewenste smiley opzoeken.
^^quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Unf, progje!Zij hebben hun zaakjes niet op orde en jij krijgt gedoe? No fair!
Mootje: maar je gaat wel! Dus gewoon voorpret hebben met alle andere mensenJij hebt je zinnen gezet op York, en dat gaat vast en zeker lukken, dus geen zorgen om wat-er-niet-komt, maar voorpret hebben voor wat wél komen gaat!
Toch 24 minuten gelopen, netjes toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mo, je gaat naar york! Met of zonder beurs, het is echt tof hoor.
Heb zelf nu wel een beetje spijt dat ik niet naar het buitenland gegaan ben.
Sjaak afhaak ben ik. 3 * 8 minuten gelopen ipv 4 * 8. Was het beu
Whehe, die heb ik ook op msnquote:
Dat inderdaadquote:
Moet nog even kijken wie er mee willen, maar waarschijnlijk wel! Even aanzien hoe Veendam aan de kloten krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef neen het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik ook op msnnieuwe sjaal om vanavond van een andere scc
meer blauw dan geel maar goed, beter dan die sjaal met clubnaam erop
neutrale sjaals met streepjes
Zit jij vanavond bij de "derby"?
MrMo ff lief aankijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik wil gewoon geld krijgen, net als de rest![]()
![]()
![]()
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen wel die beursquote:
Ligt een beetje aan je referentiekader. En die studiegenootjes hebben geen MrMo die dolveel van ze houdt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen dan ook nog 's die beurs![]()
Gevoel van eigenwaarde telt tegenwoordig nog wel dacht ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen wel die beurs![]()
Life's a bitch and then you die. Het zou toch jammer zijn als je straks in York de time of your life hebt en dan moet terugkijken op een periode van jaloezie/afgunst/oneerlijkheid/whatever?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen wel die beurs![]()
Nouja je kan ook niet precies bij hen in de portemonnee kijken he! Niet gaan zien wat anderen hebben/krijgen, maar positief blijven: het is voor jou ook mogelijk om naar het buitenland te gaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen dan ook nog 's die beurs![]()
Hij was een keer bij Paul de Leeuw en die zeek hem een beetje af. Zo tof was dat!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
* kots *
Blegh, bah, ieuhw!
* kots *
[..]
Gevoel van eigenwaarde telt tegenwoordig nog wel dacht ik?
En da's ook zo! Ik vond mezelf best kick-ass dat ik alles zelf geregeld hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Muis006 het volgende:
Je moet maar zo denken: jij doet het allemaal zelf en dat is ook wat waard.
dat heb ik al jaren, betaal dan ook al jaren alles zelf.. 't zou zo fijn zijn als 't mij ook 's mee zou zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
* kots *
Blegh, bah, ieuhw!
* kots *
[..]
Gevoel van eigenwaarde telt tegenwoordig nog wel dacht ik?
ach ja, ik kan me voorstellen dath et wel zuur is. Mo die bikkelt om rond te komen, en andere mensen die het veel makkelijker hebben die zomaar zo'n beurs krijgen. maar goed, ik neem niet aan dat je een financieel plaatje moest voorleggen toen je de aanvraag deed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die. Het zou toch jammer zijn als je straks in York de time of your life hebt en dan moet terugkijken op een periode van jaloezie/afgunst/oneerlijkheid/whatever?
Je moet maar zo denken: jij doet het allemaal zelf en dat is ook wat waard.
't Zit je mee, doos. Je moet er alleen ff van genieten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
't zou zo fijn zijn als 't mij ook 's mee zou zitten![]()
Mijn ouders betalen ook alles voor me maar no way dat ik het makkelijker heb dan Mo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach ja, ik kan me voorstellen dath et wel zuur is. Mo die bikkelt om rond te komen, en andere mensen die het veel makkelijker hebben die zomaar zo'n beurs krijgen. maar goed, ik neem niet aan dat je een financieel plaatje moest voorleggen toen je de aanvraag deed.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt, Mootje. Vandaag lekker balen, wat lekkers eten, een kleffe film met Mr. Mo kijken..En dan morgen vol goede moed je eigen plan weer trekken!
Zalm it isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Maakt niet uit hoeveel je ervan hebt, genoeg is het nooit en gelukkiger word je er niet van. Vraag maar aan sigme (hoewel het gezien de verbouwing misschien net niet het moment is om te zeggen dat geld stom is).
En pech voor de makreel. Zalm is ook goed. De vis dan. Niet die met het geld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Maakt niet uit hoeveel je ervan hebt, genoeg is het nooit en gelukkiger word je er niet van. Vraag maar aan sigme (hoewel het gezien de verbouwing misschien net niet het moment is om te zeggen dat geld stom is).
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Eenschquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, als het gebrek aan geld zorgt dat je dingen die je graag wilt niet kunt doen kun je daar toch best ongelukkig van worden. Ik was bijvoorbeeld wel erg blij toen we eindelijk van mijn mini-studiootje naar een echt appartement konden verhuizen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
EenschIk was ook zo blij met ons eigen plekje
Na jaren van heen en weer reizen en spullen verdelen en bijna fulltime bij m'n vriend in z'n kamertje wonen
![]()
Money, can't live with it, can't live without it![]()
Oe, ik ga eitjes koken! </Viking-esque mededeling>![]()
*insert blije lach voor neen*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef neen het volgende:
Donders gezellig en sfeervol altijd die wachtruimtes bij de ha
Mensen die ook boos kijken als ik naar ze lach. Mooi. Ik dacht dit moet ik meteen op fok zettenwat een nerd ben ik ook.
Als je die lach van jou zou verkopen was je milionair. Zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*insert blije lach voor neen*![]()
Zo! Balans weer hersteld!
*bekokstooft top-secret plannen voor werelddominatie*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je die lach van jou zou verkopen was je milionair. Zo.
Maar je kunt toch nooit precies evenveel verdienen als je partner? Wil je dan voor altijd het deel dat iemand meer verdient gescheiden houden? Op andere terreinen draag jij misschien weer meer bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
daar zijn we dan anders inik vind het maar niets om niet evenveel in te brengen in het huishouden bijvoorbeeld, en over die bult heb ik me onlangs heen gezet ALS ik geen baan weet te vinden voor 1 april
maar als het ook maar even kan dan blijft dat ook gewoon gelijk.
Quelle wijsheid! Zo waar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
In een relatie breng je niet alleen geld in. De rest weeg je ook niet af. De ene keer geef je meer, de andere keer krijg je meer.
Daarnaast, waarom zou het exact gelijk moeten zijn? Je weet heus wel wanneer er ongelijkheid gaat ontstaan... Dat is veel meer een gevoel dan een kassabonnetje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
In een relatie breng je niet alleen geld in. De rest weeg je ook niet af. De ene keer geef je meer, de andere keer krijg je meer.
Als je aan hardlopen doet, mag het nu alquote:
Ik ga zondag weer lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
morgen zon + 14 graden naar 't schijnt?dus met wat doorzettingsvermogen...
Dat mag ook nu alquote:
Ik ben oost-indisch doof, dacht eerst dat het erfelijk was maar ik moest van m'n moeder naar de huisarts toen ze zag dat er bloed uit m'n oor kwamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben je ziek, neen? Of heb ik iets gemist?
Mag ik een recept van je D?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn glimlacht naar neen...
Denk niet dat het helpt
Lijstje:
O: boterham ossenworst, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T: gekookt ei, sinaasappel, appel
L: grote waldkornbol met ossenworst, sla en ui, 2 grote borden vol tomatensoep (van gister met veel tomaten, knolselderij enzo)
T's: appel, casavechipjes, augurk met ham
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, rijst, kruiden) en 4 grote gevulde champignons, beetje ijsbersalade
Ik ben alweer lekker thuis, gratis receptje mee van de apotheek. Helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bloed uit je oor? Wutwut! Klinkt niet goed, zit je nog steeds in de wachtkamer of ben je intussen al geholpen?
Doormidden? Ik snij altijd de top met steel eraf en dan vul ik 'm, dan nog even 5min. in oven en klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
paprika doormidden snijden
vullen met crap zoals genoemd
Okee! Wat was er dan aan de hand? </aagje>quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben alweer lekker thuis, gratis receptje mee van de apotheek. Helemaal goed.
Dus de zaadlijsten laat je erin zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Bloed uit je oor lijkt mij wel een reden om naar de HA te gaan neenIn deze heeft je moeder gelijk!
[..]
Doormidden? Ik snij altijd de top met steel eraf en dan vul ik 'm, dan nog even 5min. in oven en klaar.
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus de zaadlijsten laat je erin zitten?.
Christquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bij![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
Je hebt zeker, naast je inloopkast, stiekem ook zo'n kamer waar je als dagobert kan zwemmen in het geldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef Merel het volgende:
Weet je wat het voordeel is van single zijn? Je hoeft je geld met niemand te delen
yep... Mijn Amerikaanse sukkel baas heeft nog om 1 week uitstel gevraagd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah wat vervelend Progje.Het bedrijf waar je werkt betaalt dus gewoon de rekening niet? Hoe bestaat het...
Oh, dat klinkt niet goed. Zou toch maar eens gaan uitkijken naar een andere baan, want rekeningen die niet betaald worden duiden op een niet bepaald gezonde financiële situatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef progje het volgende:
[..]
yep... Mijn Amerikaanse sukkel baas heeft nog om 1 week uitstel gevraagd.
Maar het is gewoon complete onzin, het is de zoveelste crediteur die aan het zeuren is en dreigt met van alles en nog wat. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij opeens veel geldboom in zijn tuin heeft
Ik weet het. Maar ik weet ook wel precies de financiële situatie van het bedrijf...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet goed. Zou toch maar eens gaan uitkijken naar een andere baan, want rekeningen die niet betaald worden duiden op een niet bepaald gezonde financiële situatie.
Jee wat duurt dat langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was progje niet al aan het rondkijken?
Verder is ook 11 maart blijkbaar niet de dag waarop ik een cijfer voor mijn op 7 februari ingeleverde verslag krijgen mag.
quote:
Daar moest ik wel aan denken, gedurende bovenstaande discussie. Wij bespraken gister dat die aannemer ons zoveel geld kost als een héél bruto! jaarsalaris van mijn liefste. Maar we zijn zeer tevreden over de aannemer, hij maakt zijn houtwerk met liefde, heeft goed en zeer zelfstandig personeel en de hele zaak bestaat uit hemzelf, zijn vader (doet de telefoon) en drie werkmannen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Je bent jarig !?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:16 schreef Sjaapje het volgende:
Een mens wordt maar eenmaal 24! En ik drink helemaal niet veel, sta al op mijn hoofd na 1'tje.
Geen citroensmaak met kauwgom in het midden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
O hai vanuit filmhuis. Ik mocht lollies eten van mezelf maar jamin had mijn smaken niet. Snif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |