Ik ben oost-indisch doof, dacht eerst dat het erfelijk was maar ik moest van m'n moeder naar de huisarts toen ze zag dat er bloed uit m'n oor kwamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben je ziek, neen? Of heb ik iets gemist?
Mag ik een recept van je D?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn glimlacht naar neen...
Denk niet dat het helpt
Lijstje:
O: boterham ossenworst, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T: gekookt ei, sinaasappel, appel
L: grote waldkornbol met ossenworst, sla en ui, 2 grote borden vol tomatensoep (van gister met veel tomaten, knolselderij enzo)
T's: appel, casavechipjes, augurk met ham
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, rijst, kruiden) en 4 grote gevulde champignons, beetje ijsbersalade
Ik ben alweer lekker thuis, gratis receptje mee van de apotheek. Helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bloed uit je oor? Wutwut! Klinkt niet goed, zit je nog steeds in de wachtkamer of ben je intussen al geholpen?
Doormidden? Ik snij altijd de top met steel eraf en dan vul ik 'm, dan nog even 5min. in oven en klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
paprika doormidden snijden
vullen met crap zoals genoemd
Okee! Wat was er dan aan de hand? </aagje>quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben alweer lekker thuis, gratis receptje mee van de apotheek. Helemaal goed.
Dus de zaadlijsten laat je erin zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Bloed uit je oor lijkt mij wel een reden om naar de HA te gaan neenIn deze heeft je moeder gelijk!
[..]
Doormidden? Ik snij altijd de top met steel eraf en dan vul ik 'm, dan nog even 5min. in oven en klaar.
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus de zaadlijsten laat je erin zitten?.
Christquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bij![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
In een relatie breng je niet alleen geld in. De rest weeg je ook niet af. De ene keer geef je meer, de andere keer krijg je meer.
Je hebt zeker, naast je inloopkast, stiekem ook zo'n kamer waar je als dagobert kan zwemmen in het geldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef Merel het volgende:
Weet je wat het voordeel is van single zijn? Je hoeft je geld met niemand te delen
yep... Mijn Amerikaanse sukkel baas heeft nog om 1 week uitstel gevraagd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah wat vervelend Progje.Het bedrijf waar je werkt betaalt dus gewoon de rekening niet? Hoe bestaat het...
Oh, dat klinkt niet goed. Zou toch maar eens gaan uitkijken naar een andere baan, want rekeningen die niet betaald worden duiden op een niet bepaald gezonde financiële situatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef progje het volgende:
[..]
yep... Mijn Amerikaanse sukkel baas heeft nog om 1 week uitstel gevraagd.
Maar het is gewoon complete onzin, het is de zoveelste crediteur die aan het zeuren is en dreigt met van alles en nog wat. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij opeens veel geldboom in zijn tuin heeft
Ik weet het. Maar ik weet ook wel precies de financiële situatie van het bedrijf...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet goed. Zou toch maar eens gaan uitkijken naar een andere baan, want rekeningen die niet betaald worden duiden op een niet bepaald gezonde financiële situatie.
Jee wat duurt dat langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was progje niet al aan het rondkijken?
Verder is ook 11 maart blijkbaar niet de dag waarop ik een cijfer voor mijn op 7 februari ingeleverde verslag krijgen mag.
quote:
Daar moest ik wel aan denken, gedurende bovenstaande discussie. Wij bespraken gister dat die aannemer ons zoveel geld kost als een héél bruto! jaarsalaris van mijn liefste. Maar we zijn zeer tevreden over de aannemer, hij maakt zijn houtwerk met liefde, heeft goed en zeer zelfstandig personeel en de hele zaak bestaat uit hemzelf, zijn vader (doet de telefoon) en drie werkmannen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Maakt niet uit hoeveel je ervan hebt, genoeg is het nooit en gelukkiger word je er niet van. Vraag maar aan sigme (hoewel het gezien de verbouwing misschien net niet het moment is om te zeggen dat geld stom is).
Je bent jarig !?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:16 schreef Sjaapje het volgende:
Een mens wordt maar eenmaal 24! En ik drink helemaal niet veel, sta al op mijn hoofd na 1'tje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |