Ik ben oost-indisch doof, dacht eerst dat het erfelijk was maar ik moest van m'n moeder naar de huisarts toen ze zag dat er bloed uit m'n oor kwamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben je ziek, neen? Of heb ik iets gemist?
Mag ik een recept van je D?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn glimlacht naar neen...
Denk niet dat het helpt
Lijstje:
O: boterham ossenworst, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T: gekookt ei, sinaasappel, appel
L: grote waldkornbol met ossenworst, sla en ui, 2 grote borden vol tomatensoep (van gister met veel tomaten, knolselderij enzo)
T's: appel, casavechipjes, augurk met ham
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, rijst, kruiden) en 4 grote gevulde champignons, beetje ijsbersalade
Ik ben alweer lekker thuis, gratis receptje mee van de apotheek. Helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bloed uit je oor? Wutwut! Klinkt niet goed, zit je nog steeds in de wachtkamer of ben je intussen al geholpen?
Doormidden? Ik snij altijd de top met steel eraf en dan vul ik 'm, dan nog even 5min. in oven en klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
paprika doormidden snijden
vullen met crap zoals genoemd
Okee! Wat was er dan aan de hand? </aagje>quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben alweer lekker thuis, gratis receptje mee van de apotheek. Helemaal goed.
Dus de zaadlijsten laat je erin zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Bloed uit je oor lijkt mij wel een reden om naar de HA te gaan neenIn deze heeft je moeder gelijk!
[..]
Doormidden? Ik snij altijd de top met steel eraf en dan vul ik 'm, dan nog even 5min. in oven en klaar.
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus de zaadlijsten laat je erin zitten?.
Christquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bij![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, als ik dan zaterdagnacht dronken in m'n buurman z'n tuin ga poepen heeft hij er een paar paprikaplanten bij![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |