Dat is 1200 kcal, ik dacht dat jij iets hoger wilde zitten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Siral het volgende:
Balansdag lijstje voor morgen, die chinees en chocola, ben er nog misselijk vanletterlijk en figuurlijk. Dinsdag ookal pizza gegeten. Dus vind het wel ff prima zo..
O: 200 ml halvolle melk, 40 gr brinta
L: 2x meegranen bth, 1x sandwichspread, 1x kipfilet
T: 2 cracotte vital met 1 plakje kipfilet ertussen, kiwi
T: koffie met melk.
D: 100 gram sla, 70 gram tonijn, tomaatje, stuk komkommer, 2x meergranen bth, 1x pindakaas.
T: schaaltje yoghurt, 1 weetabix, appel, beetje kaneel
Zoiets ja, ietjes meer, maar ik had vandaag een chocolade vreetkick + chinees, dinsdag ook al pizza. En zondag vierde ik mijn verjaardag... dus toen ging het er ookal flink op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is 1200 kcal, ik dacht dat jij iets hoger wilde zitten?
Ik ga slapen, welterusten.
Zijn er in Frankrijk andere stopcontacten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Merel het volgende:
Zolang je je paspoort, telefoon + lader, huissleutels en portemonnee met pinpas bij je hebt komt alles goed. De rest wat je vergeten bent kun je terplekke alsnog kopen!
Ik ga morgen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
Leuk!! Heel veel plezier!quote:
ik ben blij dat ze er zo lang in gezeten heeft, want ik vind het zo'n mooie vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mol lag er opeens uit. En van de overgebleven zou ik niet weten wie de mol is
. Nouja, weekje geduld hebben lukt ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |