Een berekening wat bruto-netto is, eigenlijk een voorbeeld salarisstrook..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een proforma?.
Qua reiskosten ben ik ook al goedkoop.
Is het netjes voor maar snap haar instelling heel goed en zou hetzelfde doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, daarom. zonder ervaring, met WO diploma. Zoals vik.
Wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef progje het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Sinds een paar dagen kent Utrecht een spreeuwenzwerm van ongekende grootte. De zwerm is uitgegroeid tot de grootste zwerm van Nederland.
Wauw!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef progje het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Sinds een paar dagen kent Utrecht een spreeuwenzwerm van ongekende grootte. De zwerm is uitgegroeid tot de grootste zwerm van Nederland.
Moest jij ook een traantje wegpinken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Zouden die beesten weten dat ze zo mooi kunnen dansen met z'n allen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly.
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?quote:
Morgen gaat ze op wintersport, dus ik heb het vermoeden dat ze volgende week nog niet terug isquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
Moet je net een advocate hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
10 euro voor het verzenden van een modem werd net even afgeschreven.
Waren ze vergeten te vertellen... ja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je net een advocate hebben.
Je bent er één in wording toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ben ik dan weer niet maar ik ben wél erg benieuw wanneer ze mij hierover geinformeerd hebben.
Bedrijven doen tegenwoordig maar wat, het rekenen van verzendkosten is prima.
Maar 1. vooraf vermelden
2. 10 euro is imho ook nog eens te hoog.
Voor mezelf boeit het me niks maar ik werk met mensen die door dit soort zaken behoorlijk in de problemen komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent er één in wording toch?.
En jij lijkt mij wel echt iemand met wie men niet moet sollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |