ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen wel die beursquote:
Ligt een beetje aan je referentiekader. En die studiegenootjes hebben geen MrMo die dolveel van ze houdt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen dan ook nog 's die beurs![]()
Gevoel van eigenwaarde telt tegenwoordig nog wel dacht ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen wel die beurs![]()
Life's a bitch and then you die. Het zou toch jammer zijn als je straks in York de time of your life hebt en dan moet terugkijken op een periode van jaloezie/afgunst/oneerlijkheid/whatever?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen wel die beurs![]()
Nouja je kan ook niet precies bij hen in de portemonnee kijken he! Niet gaan zien wat anderen hebben/krijgen, maar positief blijven: het is voor jou ook mogelijk om naar het buitenland te gaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik blijkbaar wel, en m'n studiegenootjes die ongeveer alles al vergoed krijgen door de ouders krijgen dan ook nog 's die beurs![]()
Hij was een keer bij Paul de Leeuw en die zeek hem een beetje af. Zo tof was dat!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
* kots *
Blegh, bah, ieuhw!
* kots *
[..]
Gevoel van eigenwaarde telt tegenwoordig nog wel dacht ik?
En da's ook zo! Ik vond mezelf best kick-ass dat ik alles zelf geregeld hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Muis006 het volgende:
Je moet maar zo denken: jij doet het allemaal zelf en dat is ook wat waard.
dat heb ik al jaren, betaal dan ook al jaren alles zelf.. 't zou zo fijn zijn als 't mij ook 's mee zou zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
* kots *
Blegh, bah, ieuhw!
* kots *
[..]
Gevoel van eigenwaarde telt tegenwoordig nog wel dacht ik?
ach ja, ik kan me voorstellen dath et wel zuur is. Mo die bikkelt om rond te komen, en andere mensen die het veel makkelijker hebben die zomaar zo'n beurs krijgen. maar goed, ik neem niet aan dat je een financieel plaatje moest voorleggen toen je de aanvraag deed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die. Het zou toch jammer zijn als je straks in York de time of your life hebt en dan moet terugkijken op een periode van jaloezie/afgunst/oneerlijkheid/whatever?
Je moet maar zo denken: jij doet het allemaal zelf en dat is ook wat waard.
't Zit je mee, doos. Je moet er alleen ff van genieten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
't zou zo fijn zijn als 't mij ook 's mee zou zitten![]()
Mijn ouders betalen ook alles voor me maar no way dat ik het makkelijker heb dan Mo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach ja, ik kan me voorstellen dath et wel zuur is. Mo die bikkelt om rond te komen, en andere mensen die het veel makkelijker hebben die zomaar zo'n beurs krijgen. maar goed, ik neem niet aan dat je een financieel plaatje moest voorleggen toen je de aanvraag deed.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt, Mootje. Vandaag lekker balen, wat lekkers eten, een kleffe film met Mr. Mo kijken..En dan morgen vol goede moed je eigen plan weer trekken!
Zalm it isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Maakt niet uit hoeveel je ervan hebt, genoeg is het nooit en gelukkiger word je er niet van. Vraag maar aan sigme (hoewel het gezien de verbouwing misschien net niet het moment is om te zeggen dat geld stom is).
En pech voor de makreel. Zalm is ook goed. De vis dan. Niet die met het geld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
Maakt niet uit hoeveel je ervan hebt, genoeg is het nooit en gelukkiger word je er niet van. Vraag maar aan sigme (hoewel het gezien de verbouwing misschien net niet het moment is om te zeggen dat geld stom is).
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |