ditte!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat klote MarMar...
Ook sterkte voor iedereen met vrienden/familie in Japan.
Huu, smulllen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
MarMar![]()
Sterkte met alles!
Vik, gewoon lekker krieltjes uit de wok met champignons, spekjes en een berg wokgroente! Hoppa wat pesto over de krieltjes heen en smullen maar!
ik weet het even niet atm..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vervelend johGa je het nog een keer proberen of is dit definitief?
Dan houd ik het maar gewoon op genieten...quote:
Dat klinkt wel simpel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
MarMar![]()
Sterkte met alles!
Vik, gewoon lekker krieltjes uit de wok met champignons, spekjes en een berg wokgroente! Hoppa wat pesto over de krieltjes heen en smullen maar!
Zat ik ook al aan te denken. Of Hart van Nederland of een ombudsmanprogramma.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
MarMar, ik weet niet of je daar trek in hebt, maar dit lijkt mij een kolfje naar de hand van Kassa! of welk ander programma dat zich bezighoudt met rechtvaardigheid.
Ik heb ook echt nog nooit zo'n vreemd verhaal gehoord, en waar gaat het nou helemaal omhet is niet dat je om 24-uurs hulp vraagt...
njah.. publiciteit zoeken is eigenlijk het enige wat nog rest.. maar ook dat helpt maar soms. De krant heb ik al een paar keer gehaald.. Dat was blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
MarMar, ik weet niet of je daar trek in hebt, maar dit lijkt mij een kolfje naar de hand van Kassa! of welk ander programma dat zich bezighoudt met rechtvaardigheid.
Ik heb ook echt nog nooit zo'n vreemd verhaal gehoord, en waar gaat het nou helemaal omhet is niet dat je om 24-uurs hulp vraagt...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien idd vandaag/dit weekend even proberen te relaxen, lekker kneuteren met je kindjes en man, en dan volgende week kijken welke opties er nog zijn?
Het hedendaagse hokjesdenken. Of gewoon dom het systeem volgen. Ben er zelf ook in aanraking mee geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |