Eenschquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, als het gebrek aan geld zorgt dat je dingen die je graag wilt niet kunt doen kun je daar toch best ongelukkig van worden. Ik was bijvoorbeeld wel erg blij toen we eindelijk van mijn mini-studiootje naar een echt appartement konden verhuizen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
EenschIk was ook zo blij met ons eigen plekje
Na jaren van heen en weer reizen en spullen verdelen en bijna fulltime bij m'n vriend in z'n kamertje wonen
![]()
Money, can't live with it, can't live without it![]()
Oe, ik ga eitjes koken! </Viking-esque mededeling>![]()
*insert blije lach voor neen*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef neen het volgende:
Donders gezellig en sfeervol altijd die wachtruimtes bij de ha
Mensen die ook boos kijken als ik naar ze lach. Mooi. Ik dacht dit moet ik meteen op fok zettenwat een nerd ben ik ook.
Als je die lach van jou zou verkopen was je milionair. Zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*insert blije lach voor neen*![]()
Zo! Balans weer hersteld!
*bekokstooft top-secret plannen voor werelddominatie*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je die lach van jou zou verkopen was je milionair. Zo.
Maar je kunt toch nooit precies evenveel verdienen als je partner? Wil je dan voor altijd het deel dat iemand meer verdient gescheiden houden? Op andere terreinen draag jij misschien weer meer bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
daar zijn we dan anders inik vind het maar niets om niet evenveel in te brengen in het huishouden bijvoorbeeld, en over die bult heb ik me onlangs heen gezet ALS ik geen baan weet te vinden voor 1 april
maar als het ook maar even kan dan blijft dat ook gewoon gelijk.
Quelle wijsheid! Zo waar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
In een relatie breng je niet alleen geld in. De rest weeg je ook niet af. De ene keer geef je meer, de andere keer krijg je meer.
Daarnaast, waarom zou het exact gelijk moeten zijn? Je weet heus wel wanneer er ongelijkheid gaat ontstaan... Dat is veel meer een gevoel dan een kassabonnetje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
In een relatie breng je niet alleen geld in. De rest weeg je ook niet af. De ene keer geef je meer, de andere keer krijg je meer.
Als je aan hardlopen doet, mag het nu alquote:
Ik ga zondag weer lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
morgen zon + 14 graden naar 't schijnt?dus met wat doorzettingsvermogen...
Dat mag ook nu alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |