quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Goodbye heeft tournedos gegeten ik herhaal Goodbye heeft tournedos gegeten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Goodbye heeft tournedos gegeten ik herhaal Goodbye heeft tournedos gegeten.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Koebv is muv de eerste 100 blz een fantastisch boek.
je hebt het wel gelezen? Smaken verschillenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Mijn mol lag er opeens uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoopte even dat ik vanavond al ging weten wie de mol was.
Een kilo niet nee, wel bijna een halve reepquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe kan chocolade je dag nu verpesten? Je hebt toch geen kilo op?
Dat is 1200 kcal, ik dacht dat jij iets hoger wilde zitten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Siral het volgende:
Balansdag lijstje voor morgen, die chinees en chocola, ben er nog misselijk vanletterlijk en figuurlijk. Dinsdag ookal pizza gegeten. Dus vind het wel ff prima zo..
O: 200 ml halvolle melk, 40 gr brinta
L: 2x meegranen bth, 1x sandwichspread, 1x kipfilet
T: 2 cracotte vital met 1 plakje kipfilet ertussen, kiwi
T: koffie met melk.
D: 100 gram sla, 70 gram tonijn, tomaatje, stuk komkommer, 2x meergranen bth, 1x pindakaas.
T: schaaltje yoghurt, 1 weetabix, appel, beetje kaneel
Zoiets ja, ietjes meer, maar ik had vandaag een chocolade vreetkick + chinees, dinsdag ook al pizza. En zondag vierde ik mijn verjaardag... dus toen ging het er ookal flink op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is 1200 kcal, ik dacht dat jij iets hoger wilde zitten?
Ik ga slapen, welterusten.
Zijn er in Frankrijk andere stopcontacten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Merel het volgende:
Zolang je je paspoort, telefoon + lader, huissleutels en portemonnee met pinpas bij je hebt komt alles goed. De rest wat je vergeten bent kun je terplekke alsnog kopen!
Ik ga morgen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
Leuk!! Heel veel plezier!quote:
ik ben blij dat ze er zo lang in gezeten heeft, want ik vind het zo'n mooie vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mol lag er opeens uit. En van de overgebleven zou ik niet weten wie de mol is
. Nouja, weekje geduld hebben lukt ook nog wel.
bij android telefoons gaat het automatisch uit als je in het buitenland bent..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook wel apn widgets die je kunt downen en waarmee je met 1 druk op de knop 3g kunt uitzetten.
Oh? Is dat zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij android telefoons gaat het automatisch uit als je in het buitenland bent..
Gelukkig maar dan dat ik straks ga hardlopen en niet morgenquote:
Maar wel centjes incasseren. Ruilen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik mag de hele dag werken! Binnen.
Bah.
Niks mis met volkoren crackers, lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar pikt crackers van Tink en duwt er boterhammen voor in de plaats.
fixxed.
Bestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wel centjes incasseren. Ruilen?.
ja echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2465596/tsunami-treft-japan.html
Zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
en william en kate zijn uit elkaar. Het wereldnieuws van vandaag.
Wut? Ze gaan toch trouwen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
en william en kate zijn uit elkaar. Het wereldnieuws van vandaag.
Bericht uit 2007.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet hè, als ze uit elkaar zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet hè, als ze uit elkaar zijn.
Ik vond het sws al raar dat het nog niet door andere sites was opgepikt en dat er in het bericht niks gezegd werd over het op handen zijnde huwelijkquote:
Ja het is inderdaad niet zomaar een beving.. mijn maag ligt helemaal in de knoop nu..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
8.8Wat de...
Hopen dat er goed nieuws komt Siral!
In tegenstelling tot Perruche heb ik wel spierpijn
Oh, en wat een dom team die 2e gisteren met 2 voor 12... Heb me blauw geërgerd aan die lui!
Ik heb het niet over die rode jurk he? En ik snap niet hoe je haar mooi kunt vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze er zo lang in gezeten heeft, want ik vind het zo'n mooie vrouwEn ik dacht ook dat zij het was idd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6554841.stm
Anders kijken jullie even naar de datum waarop het bericht voor het laatst geüpdate is.
Ja daarom, Tokio is enorm.. dus misschien maak ik me wel druk om niks... Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:
Oeps Siral... gelukkig is Tokio heel groothopelijk laat ze snel wat van zich horen!
Ik trapte ook voor 5 seconden in het William en Kate bericht
Oh en nu ga je net doen alsof het een grap was en je zelf de datum al lang had gezien. Yeah right!quote:
Slecht plan. Mijn lichaam reageert heel slecht op brood. Vandaar roggenbrood met smeerkaas (= 300 kcal) en cracker.squote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar pikt crackers van Tink en duwt er boterhammen voor in de plaats.
fixxed.
Hoe gaat het nou met je lijf? Voel je je een beetje beter? En hoe staat het met de beslissingen die meer werl-gerelateerd zijn... heb je al wat meer duidelijkheid voor jezelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Slecht plan. Mijn lichaam reageert heel slecht op brood. Vandaar roggenbrood met smeerkaas (= 300 kcal) en cracker.s
Jeetjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)i.hit.japan.cnn.html
OMG.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)i.hit.japan.cnn.html
Ik heb niet verder gelezen dan dit, maar de mensen die ik ken in Tokio zijn allemaal ongedeerd. Niet meteen panieken dus! Gewoon rustig de berichten afwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:28 schreef Siral het volgende:
Ik lees zojuist dat japan is geraakt door een aardbeving en tsunami, onderandere tokio licht helemaal onder. EEN VRIENDIN VAN MIJ WOONT IN TOKIO... ik ga helemaal kapot nu.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef V1z0R het volgende:
progje, zulke dingen moet je ook thuis doen
Naja het bevalt me wel, want ik merk gewoon dat ik dan beter in mijn vel zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
Low-carben bevalt dus nog steeds progje... Nu al wel resultaat? Want vorige keer zat er nog niet echt schot in volgens mij
Ik kreeg hulp van 't vriendje maar kreeg alsnog een paniekaanvalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:14 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
Is het allemaal nog gelukt met inpakken prob? om te voorkomen dat mijn tel internetverbinding maakt in het buitenland verwijder ik altijd gewoon de accespoint, dan weet je zeker dat hij niet kan verbinden. Is dmv een smsje van provider heel makkelijk weer terug te zetten als je weer in NL bent.
Ik heb vanmiddag het eindgesprek voor mijn scriptie (en dan hoor ik ook mijn cijfer!!), spannend! ik was heel de week best relaxed, maar vraag me nu af waarom ik in hemelsnaam niet wat voorbereid hebnou ja ik heb straks de hele ochtend nog..
Lieffie, het is vakántie. Geniet! Hou op met zorgen maken, er zijn geen problemen die je daar opeens niet zou kunnen oplossen. Je gaat zelf mee weet je nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef Probability het volgende:
Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen!
Ja weet ik, maar ik zag net sneeuwfoto's van andere en die bergen, wat zijn ze hòòg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Lieffie, het is vakántie. Geniet! Hou op met zorgen maken, er zijn geen problemen die je daar opeens niet zou kunnen oplossen. Je gaat zelf mee weet je nog?
Veel plezier!
Ja de bergen zijn inderdaad hoog, maar daar merk je op de berg zelf niet meer zoveel vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik zag net sneeuwfoto's van andere en die bergen, wat zijn ze hòòg!
En ik zou nog een drindl lenen van iemand maar dat is er niet meer van gekomen. Dan maar gewoon ordinair verkleed..
Op de meet bleek wel weer dat dit gewoon een topic is met verkapte alcoholisten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
D wordt nog wel zo dat ik prima de boel aanvul hoor, en anders nog wel een tussendoortje, maar weet nog niet wat we eten omdat er een dag uitvalt waarbij we eten hadden buiten de deur, dus wellicht eten we vanavond ook buiten de deur..en dan gaat dat gepaard met biertje(s)
Wintersport, sporten in de kou. Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Wintersport, heelijk, op ski's staan, alle gedoe boven op de berg laten terwijl je vrij als een vogeltje naar beneden suist.
Nee, ik doe niet mee aan de CPC. Ben een solistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef neen het volgende:
Relax, no probs alleen maar bilitys.
Lekker Viking! Ik kan mezelf to-taal niet motiveren te gaan lopen, maar zondag toch maat weer. Zo even wat lui organiseren voor zon loop hier! Ga jij nog cpc lopen?
Nu ook een app op m'n telefoon waar ik maar in ga pogen bij te houden wat ik eet ofzo. 2300kcal per dag en dan telt hij af ipv op.
Ja dat vind ik ook een heel eng idee. Hij staat uit, maar wat betekent dat voor gevaarlijke dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn, staat gewoon een kerncentrale in de hens in Japan.
Iekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww, wat rot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat ja.. http://marritanne.wordpre(...)hulp-deel-189934576/
Vervelend johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat ja.. http://marritanne.wordpre(...)hulp-deel-189934576/
wat bedoel je met "hartig in deze context... champignons worden toch nooit zoet ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Iig iets waar veel groente in zit en bij voorkeur ook enigszins hartig (maar geen shitload aan kaas, dan schiet het z'n doel een beetje voorbij). Iets met pesto zou bijv wel lekker zijn! En champignons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |