Ik kreeg hulp van 't vriendje maar kreeg alsnog een paniekaanvalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:14 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
Is het allemaal nog gelukt met inpakken prob? om te voorkomen dat mijn tel internetverbinding maakt in het buitenland verwijder ik altijd gewoon de accespoint, dan weet je zeker dat hij niet kan verbinden. Is dmv een smsje van provider heel makkelijk weer terug te zetten als je weer in NL bent.
Ik heb vanmiddag het eindgesprek voor mijn scriptie (en dan hoor ik ook mijn cijfer!!), spannend! ik was heel de week best relaxed, maar vraag me nu af waarom ik in hemelsnaam niet wat voorbereid hebnou ja ik heb straks de hele ochtend nog..
Lieffie, het is vakántie. Geniet! Hou op met zorgen maken, er zijn geen problemen die je daar opeens niet zou kunnen oplossen. Je gaat zelf mee weet je nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef Probability het volgende:
Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen!
Ja weet ik, maar ik zag net sneeuwfoto's van andere en die bergen, wat zijn ze hòòg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Lieffie, het is vakántie. Geniet! Hou op met zorgen maken, er zijn geen problemen die je daar opeens niet zou kunnen oplossen. Je gaat zelf mee weet je nog?
Veel plezier!
Ja de bergen zijn inderdaad hoog, maar daar merk je op de berg zelf niet meer zoveel vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik zag net sneeuwfoto's van andere en die bergen, wat zijn ze hòòg!
En ik zou nog een drindl lenen van iemand maar dat is er niet meer van gekomen. Dan maar gewoon ordinair verkleed..
Op de meet bleek wel weer dat dit gewoon een topic is met verkapte alcoholisten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
D wordt nog wel zo dat ik prima de boel aanvul hoor, en anders nog wel een tussendoortje, maar weet nog niet wat we eten omdat er een dag uitvalt waarbij we eten hadden buiten de deur, dus wellicht eten we vanavond ook buiten de deur..en dan gaat dat gepaard met biertje(s)
Wintersport, sporten in de kou. Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Wintersport, heelijk, op ski's staan, alle gedoe boven op de berg laten terwijl je vrij als een vogeltje naar beneden suist.
Nee, ik doe niet mee aan de CPC. Ben een solistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef neen het volgende:
Relax, no probs alleen maar bilitys.
Lekker Viking! Ik kan mezelf to-taal niet motiveren te gaan lopen, maar zondag toch maat weer. Zo even wat lui organiseren voor zon loop hier! Ga jij nog cpc lopen?
Nu ook een app op m'n telefoon waar ik maar in ga pogen bij te houden wat ik eet ofzo. 2300kcal per dag en dan telt hij af ipv op.
Ja dat vind ik ook een heel eng idee. Hij staat uit, maar wat betekent dat voor gevaarlijke dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn, staat gewoon een kerncentrale in de hens in Japan.
Iekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww, wat rot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat ja.. http://marritanne.wordpre(...)hulp-deel-189934576/
Vervelend johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat ja.. http://marritanne.wordpre(...)hulp-deel-189934576/
wat bedoel je met "hartig in deze context... champignons worden toch nooit zoet ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Iig iets waar veel groente in zit en bij voorkeur ook enigszins hartig (maar geen shitload aan kaas, dan schiet het z'n doel een beetje voorbij). Iets met pesto zou bijv wel lekker zijn! En champignons!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |